Rotvailerit tappoi pojan

10vuotiaan

Mitä mieltä Varkautelaiset suurten koirien omistajat.Poika oli koiran kanssa samasta perheestä.Hirveä juttu,surullinen.Onko eläimeen luottamista.Lapsiperheisiin vielä suuria koiria.Mietteitä?Olen omistanut muutaman saksanpaimen koiran,hyväluonteisia ja ilman ongelmia meni kaikki.Lasten kanssa tulivat toimeen.Mutta voiko kokonaan luottaa?Sanoisin ei.

7

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on todella huono

yhteys kaikkiin eläimiin. Eläimillä on niin tarkka ja herpaantumaton vaisto sellisista henkilöistä jotka ovan jotenkin vastenmielisä ja väkivaltaan kiihottavia. Ja muutamilla ihmisillä on todella ärsyttävä persoona jonka jokainen eläin todella huomaa ja etenkin koira kuin koira sen hyvin helposti näyttää. Ja sitten kun vielä vähän kiusataan ja härnätään, niin avot heti olikin koirassa/ eläimessä se vika, ei koskaan ihmisessä tai ihmisen lapsessa.
      Silti vilpitön osanottoni lapsen menettäneelle perheelle. Tämä ajattelu kun on aina niin mustavalkoista. Aina syytetään yhtä miettimättä mitkä syyt siihen johti.

• -abc-

Pitäähän ne jotkut käärmeitäkin lemmikkeinä. Ei siinä oikein muitakaan voi syyttää jos itse lemmikkinsä valitsee ja sitten haaveri sattuu. Eläin toimii juuri kuten sen luontaiset vaistot määräävät, ei sille ihminen mitään mahda vaikka moni toisin kuvitteleekin. Kesy ei välttämättä olekaan täysin kesy ja sitä rataa...

Osanottoni ja jatkossa järkeä lemmikin valintaan.

• on ollut

kaksikin rottweileria. Nuorin poikani oli silloin vähän päälle 10 vanha. Kaiken lisäksi hänellä oli tapana kiusata näitä koiria. Ei ne kuitenkaan poikaani raadelleet, olivat lauhkeita kuin lammas. Veikkaisin, että tuossa Elimäen tapauksessa raatelija-koira on ollut sairas. Aina se ei näy päälle päin, on saattanut olla koviakin kipuja. Olisi mielenkiintoista tietää, tehdäänkö tälle koiralle ruumiinavaus ja todetaanko jokin kivulias sairaus.

• ..ei

Voi ikinä luottaa,,ne on niin arvaamattomia elukoita.Itse kierrän kaikki hurtat tosi kaukaa,kun omistajat antavat niiden tulla suurinpiirtein kinttuja nuuskimaan!

• Onneksi se ei sattunut naapurissa jota olen pelännyt kun rotvaileri on pihalla vapaasti ja omistajat sisällä. Kerran olen kuullut sen hyökänneen pienemmän koiran kimppuun mutta onneksi omistaja ehti väliin. Se vain odottaa päivää kun lapset juoksee ohi jolloin se syöksyy luonnollisiin metsästysvaistoihin nojaten ja sitä ei saa takaisin mitä jälkeä siitä syntyy. Kaikki se rotu kiellettävä vapaana liikkuminen, kaava alueella myös sidottuna.

• koiria

Lapsiperheisiin ei isoja koiria.Ne tarvitsee niin paljon liikuntaa ja muuta aktiviteettia ja harvoin lapsiperheillä on siihen aikaa.Lopputuloksena sitten koira turhautuu liikunnanpuutteesta.Sitäpaitsi nykysin koira hankitaan lähinnä statussymboliksi.Mitä isompi sen parempi.
      Eläin on aina eläin,eikä siihen voi ikinä 100% luottaa,hyväluonteinenkin koira voi ärsytettynä hyökätä kimppuun.Siitä huolimatta,ikävä ja surullinen tapaus,osanotto omaisille pojan ja koirien puolesta.

• kaupungeissa

tulisi lailla kieltää!
      Aivan turhaa riesaa niistä tulee kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe