ÄÄRIMMÄISEN paljon ylivoimaa Pelicansilla muttei maistunut! 9 kertaa 2 minuuttia, ÄÄRIMMÄISEN paljon kun vihulainen sai ÄÄRIMMÄISEN vähän eli kaksi 2 minuutin ylivoimaa! Mutta mikä oli kun statilaiset teki ÄÄRIMMÄISESTI molemmista yv-maalit? Miksei Pelicans tehnyt vaikka oli ÄÄRIMMÄISESTI enemmän ylivoimaa??
ÄÄRIMMÄISEN tasainen peli
4
368
Vastaukset
- ...
skills
- MMJKLMS
EI PELICANS EIKÄ HIFK OLE HUONOJA JOUKKUEITA
- Nimetön
MMJKLMS kirjoitti:
HEIPPALERSKIS.
Toivon menestystä teille PELIKAANIT.
Tulkaa loppupeleihin mukaan.
t. kärppäfani myös.... - Wanha kiekkomies
MMJKLMS kirjoitti:
Olen Pelikaanien osalta samaa mieltä. Lahden kiekkoilu on edennyt huimasti joka osa-alueella.
Mutta niistä HIFK:n porukoista, jotka minä olen nähnyt viime vuosikymmenien aikana, oli kyllä tämän kauden versio yksi vaisuimmista. Pari taitopelaajaa, muutama keskinkertainen rymistelijä, eikä paljon muuta. HIFK oli aikanaan eräs ehdottomista huippujengeistä Suomessa. Takapakkia on otettu ja rajusti, isoista budjeteista ja suureellisista puheista huolimatta. Mun puolesta sen brändin saa tunkea syvälle sinne, mihin ei aurinko paista. Taitokiekko takaisin IFK:hon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211