Ilves menee välieriin..

shibe

Nyt uskoo siihen että kärpät kaatuu raksilassa, ja Ilves katkasee perjantaina kotonaan. Usko siirtää vuoria, ja mun usko Ipaan ei horju...

Välierissä Ilves-tappara, vai olisko blues..?

6

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Oululainen-

Kärpät hävis tahallaan eilen tampereella. Junnon taktiikkaa vaan. Saadaan enemmän lipputuloja, kun pelataan useampi peli Oulussa. Tuollaista heittopussiporukkaa vastaan (kuin ilves on), on mahdollista vähän taktikoida.

Fakta on, että ilves ei voi voittaa, koska Kärppien pitäisi pelata kumisaappaat jaloissa, jotta olisivat luistelutaidossa ja nopeudessa Ilveksen kanssa tasoissa.

Oulussa "pään käyttäminen" tarkoittaa peliälyä, Tampereella se tarkoittaa päällä lyömistä. Tamperelainen fyysisyys (jota Pietilä niin kovasti hehkuttaa), tarkoittaa hitautta ja kankeutta.

Tänään ilvestä viedään Raksilassa ja kunnolla. Veikkaan 8-0.

• ja taitavia

siksi parempi olisikin keskittyä taitoluisteluun. tampereella päänkäyttö tarkoittaa sitä että keksittiin voittaa otteluita. oululainen päänkäyttö on tyhjänpäiväistä suunsoittoa ja sierainten näyttöä etelään päin ja siihen ne näytöt sitten jääkin. jos näitä ratkaistaisiin paperilla ja budjeteilla, niin kärpilläkin olisikin pienet mahdollisuudet menestyä, muuten on syytä opetelle lajia nimeltä JÄÄKIEKKO..on varmaan joskus oulussakin kuultu termi. vaikka yleisempää onkin kolmoissalkovit ja slutsit.

• nashi

"Fakta on, että ilves ei voi voittaa, koska Kärppien pitäisi pelata kumisaappaat jaloissa, jotta olisivat luistelutaidossa ja nopeudessa Ilveksen kanssa tasoissa."

Missä tynnyrissä sää oot ollut?

Kato vaikka eiliset maalit: http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=389&newPage=0&publish_date=

Ipa luisteli kyrpät kumoon joka potkulla, eilenkin. Voisit vaikka kattoo jonkun pelin ennenkun alat puhuun tollasta paskaa. Ei varmaan oo helppoo kattella kun henki voittaa materian...

• -Oululainen-
        nashi kirjoitti:

"Fakta on, että ilves ei voi voittaa, koska Kärppien pitäisi pelata kumisaappaat jaloissa, jotta olisivat luistelutaidossa ja nopeudessa Ilveksen kanssa tasoissa."

Missä tynnyrissä sää oot ollut?

Kato vaikka eiliset maalit: http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=389&newPage=0&publish_date=

Ipa luisteli kyrpät kumoon joka potkulla, eilenkin. Voisit vaikka kattoo jonkun pelin ennenkun alat puhuun tollasta paskaa. Ei varmaan oo helppoo kattella kun henki voittaa materian...

Olin eilen katsomassa Raksilassa, kuinka Ilveksen pelaajat seisoi paikallaan, ja katselivat kuinka mustakeltaisia miehiä vilahteli ohitse maalintekoon.

Uskomattoman hidasta ja kankeaa oli ilveksen peli.

Tuossa ylempänä joku manselainen kirjooitteli, että Kärppien pitäis opetella pelaan lätkää, ja ettei ne oo voittanu mitään?!? Missä tynnyrissä te tamperelaiset olette olleet koko 2000-luvun. Kärpät on voittanut 2000-luvulla jo kolme mestaruutta, ja ollut melkein joka vuosi mitaleilla. Haloo!

Ilves on ollut finaalissa viimeksi joskus toisen maailmansodan jälkeisenä vuonna.

• takkuturkkifani stadista

Veikkaan että ilves menee Pitkälle Ja Jos Hyvin käy niin aina mestaruuteen asti..olen itte digannut Takkuturkkien jengistä jo Pitkään ja siellä Oli aikanaan mm shayne Toporowski ja Cory Murphy joita Oli Nasta seurata..

• MMJKLMS

OMA SUOSIKKI ILVES < OLEN HESALAINEN < MUTTA TAMPEREEN JENGEISTÄ SYTYTTÄÄ PIETILÄN POJAT..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe