Tässä yksi totuus lyhyesti. Tammikuussa liityin jäseneksi kyseiseen clupiin erään tuttavani avustuksella ja laitoin rahaa 23t€ kyseiseen touhuun. 3t€ meni näihin aloitusmaksuihin ja erinlaisten lisenssiostojen kautta minulle tuli tietty sijoitus pääoma joka viimeksi sivuja ketsellessani oli noussut jo 73t€:n. Eli ei mikään huono tuotto. Se että, onko kyse huijauksesta vai ei., sitä en tiedä ja uskoa en halua mitään ennenkuin todistetaan. Viimmeisimmän saamani tiedon mukaan sivut pitäisi aueta aivan lähipäivinä., no, se on totta silloin kuin ne aukee. Mutta siitäkään huolimatta en voi tietää onko kyse huijauksesta vai ei. Ainut mikä on varmaa niin olen sijoittanut sinne 23t€ ja sillä katson loppuun asti kuinka käy. Jos ne menee niin ei se minua maalta merelle heitä., aina ei vain voi voittaa.
yksi wincapita tarina
253
146463
Vastaukset
- mutta yks juttu
"..73t€:n. Eli ei mikään huono tuotto"
Niin kauan kuin tuo 73t ei ole oikeasti sinun
kädessäsi tai pankin tilillä, se on spekulaatiota.
Ei ole mitään tuottoa, ennenkuin rahat ovat kädessä.- hgffg
Mitäköhän sitä sanotaan ahneudesta ja paskaisesta lopusta!!!
- 300.000
tiedän henkilön,joka sijoitti yli 300.000 €
kyseiseen glupiin ja jonkin verran toiseen samanlaiseen .Pitäisi järjen sanoa jos yli 400%
tuottoja joku lupaa ,miksei lupaaja pidä turpaansa kiinni ja hoida pääomat markkinoilta,
ei tarvitsisi maksaa kovia palkkioita muille.
Haloo Höhlät - passivemonkey
Itse maksan vuodessa enemmän veroja palkkatuloistani kuin tuo 23k, mutta onhan se järjen käyttö sallittua!!? Sinänsä aivan sama sijoittaako 1000€ tai 100 000€, kannattaako sijoittaa muihin kuin listautuneisiin, tai muuten varmoihin kohteisiin. Itse olen laittanut viimeiset 2 vuotta rahani kultaan, tällä hetkellä ei harmita kun unssilta maksetaam 1000 dollaria. On minullekin tarjottu kyseistä WinCapitaa puhelimessa, mutta uskoisin että soittajalla oli enemmän korvat punaisena kuin minulla. Tyhmä saa olla muttei tosi tyhmä.. Haloo saakutin äkkirikastumisen toivossa eläjät, suomessa ei pärjää kuin fiksut. Josa sanon että ostakaa multa kampelaa 150€/kg ja vakuutan että tää kala on vuoden päästä sinivalas ja siitä saa suunnilleen triljoonan niin varmasti ostat jos se kerran on sulle aivan sama. Tajuatko miten tyhmä ja johdateltavissa oleva henkilö olet??
- ihmettelenvaan
ihmettelen, miksi ihmeessä porukat itkee jos on laittanut yhtiöön sijoituksen. säännöt sanoo että
sijoittaja tietää laittaessaan riskin, voi mennä kaikki siinä se lyhykäisyydessään. se ainut hyvä puoli että tiedän sivujen aukeavan ja rahojen olevan
tallessa. pikkasen hymyilyttää kun sivut aukeaa mikä ilme on näillä mollaajilla.
silloin kandee miettiä mahtaakos joillaki tilit
jatkua heh - sinä
passivemonkey kirjoitti:
Itse maksan vuodessa enemmän veroja palkkatuloistani kuin tuo 23k, mutta onhan se järjen käyttö sallittua!!? Sinänsä aivan sama sijoittaako 1000€ tai 100 000€, kannattaako sijoittaa muihin kuin listautuneisiin, tai muuten varmoihin kohteisiin. Itse olen laittanut viimeiset 2 vuotta rahani kultaan, tällä hetkellä ei harmita kun unssilta maksetaam 1000 dollaria. On minullekin tarjottu kyseistä WinCapitaa puhelimessa, mutta uskoisin että soittajalla oli enemmän korvat punaisena kuin minulla. Tyhmä saa olla muttei tosi tyhmä.. Haloo saakutin äkkirikastumisen toivossa eläjät, suomessa ei pärjää kuin fiksut. Josa sanon että ostakaa multa kampelaa 150€/kg ja vakuutan että tää kala on vuoden päästä sinivalas ja siitä saa suunnilleen triljoonan niin varmasti ostat jos se kerran on sulle aivan sama. Tajuatko miten tyhmä ja johdateltavissa oleva henkilö olet??
Mitä puhut? On todella tyhmää sijoittaa kultaan, kullan arvo ei muutu, sama vaikka pitäisit rahat pankkitililläsi, sieltä saat sentään korkoa. Kulta se ei tuota mitään.
- R. Ankka 21v
sinä kirjoitti:
Mitä puhut? On todella tyhmää sijoittaa kultaan, kullan arvo ei muutu, sama vaikka pitäisit rahat pankkitililläsi, sieltä saat sentään korkoa. Kulta se ei tuota mitään.
Tuo ei itseasiassa pidä paikkaansa, sillä jalometallien ja muidenkin raaka-aineiden arvo vaihtelee maailmanmarkkinoilla. Jos on ostanut kultaa viisi vuotta sitten ja nyt myy sitä pois, saa niistä sijoituksista ihan mukavat voitot. Jos/kun dollari ja euro aikanaan romahtaa, kulta säilyttää silti reaaliarvonsa ja sitä voi tarpeen tullen muuttaa sen ajan vahvaksi valuutaksi, oli se sitten jeni tai mikä hyvänsä. Tällä tavalla omaisuus ei ole sidottu nykyisiin epävarmoihin, markkinoihin nojaaviin fiat-valuutoihin, vaan todelliseen ja konkreettiseen pääomaan.
Minä ainakin aion alkaa jo nyt kerätä pesämunaa vanhuudenpäiviä varten jalometalleissa, sillä vaikkei niiden arvo kohoaisikaan lyhyellä tähtäimellä pilviin, säilyvät metallit arvokkaina ajasta riippumatta. Tätä faktaa pohjustaa kaikkien ihmiskunnan sivilisaatioiden historia tähän päivään asti. Koska ei kulta olisi ollut arvokasta? - mitä ammattitaitoa
sinä kirjoitti:
kullan arvo ei muutu...
- öhlöm
ihmettelenvaan kirjoitti:
ihmettelen, miksi ihmeessä porukat itkee jos on laittanut yhtiöön sijoituksen. säännöt sanoo että
sijoittaja tietää laittaessaan riskin, voi mennä kaikki siinä se lyhykäisyydessään. se ainut hyvä puoli että tiedän sivujen aukeavan ja rahojen olevan
tallessa. pikkasen hymyilyttää kun sivut aukeaa mikä ilme on näillä mollaajilla.
jatkua hehtiedät sivujen aukeavan?
- arvotonta kultaa!
R. Ankka 21v kirjoitti:
Tuo ei itseasiassa pidä paikkaansa, sillä jalometallien ja muidenkin raaka-aineiden arvo vaihtelee maailmanmarkkinoilla. Jos on ostanut kultaa viisi vuotta sitten ja nyt myy sitä pois, saa niistä sijoituksista ihan mukavat voitot. Jos/kun dollari ja euro aikanaan romahtaa, kulta säilyttää silti reaaliarvonsa ja sitä voi tarpeen tullen muuttaa sen ajan vahvaksi valuutaksi, oli se sitten jeni tai mikä hyvänsä. Tällä tavalla omaisuus ei ole sidottu nykyisiin epävarmoihin, markkinoihin nojaaviin fiat-valuutoihin, vaan todelliseen ja konkreettiseen pääomaan.
Minä ainakin aion alkaa jo nyt kerätä pesämunaa vanhuudenpäiviä varten jalometalleissa, sillä vaikkei niiden arvo kohoaisikaan lyhyellä tähtäimellä pilviin, säilyvät metallit arvokkaina ajasta riippumatta. Tätä faktaa pohjustaa kaikkien ihmiskunnan sivilisaatioiden historia tähän päivään asti. Koska ei kulta olisi ollut arvokasta?Ostin muija ehdokkaalleni kultaiset kihla ja vihkisormukset yht 475€. Liitto loppui pian ja möin sormukset torilla kullan ostajalle hintaan 26€. Eli, en siis voittanut mitään???? Että se siitä kullan arvosta!
- anttesi
300.000 kirjoitti:
kyseiseen glupiin ja jonkin verran toiseen samanlaiseen .Pitäisi järjen sanoa jos yli 400%
tuottoja joku lupaa ,miksei lupaaja pidä turpaansa kiinni ja hoida pääomat markkinoilta,
Haloo HöhlätMinä olen itsekin osakesijoittaja,mutta tällaiseen en lähtisi suurin surmin!! Olen sitä mieltä, että fiksut tulee aina lypsämään turhat rahat tyhmiltä:)) Olen itsekin ahne sijoittaja, mutta hajautan sijoituksiani. Suurinta tyhmyyttä on ottaa pankista velkaa suuria lupauksia vastaan. Ei kyllä yhtään säälitä, jos sitten rahat menee....
- älykkyysosamääräsi
passivemonkey kirjoitti:
ei tunnu järin tasokkaalta, mutta ei se mitään, sillä tämä palsta on täynnä kaltaisiasi, mutta ei kannata olla kateellinen, sillä tuhoaa vain itsensä. kuka ensiksi nauraa niin se viimeksi.......odotelkaahan tovi.
- anttesi
sinä kirjoitti:
Katsotaan kahden vuoden päästä, minä olen sijoittanut myös kultaan, väitän, että kahden vuoden päästä kullan hinta on noussut tästä päivästä noin 15 % min. Se on odotukseni ja- sehän nähdään sitten.
- anttesi
arvotonta kultaa! kirjoitti:
Ostin muija ehdokkaalleni kultaiset kihla ja vihkisormukset yht 475€. Liitto loppui pian ja möin sormukset torilla kullan ostajalle hintaan 26€. Eli, en siis voittanut mitään???? Että se siitä kullan arvosta!
Kieltämättä oli vähän huono sijoitus! Minä taas ostan juuri sinunlaisiltasi romukultaa halvalla ja sulatan sen ja myyn kalliilla:)) Näin se toimii paremmin. Ja, ei ole pahitteeksi ostaa leimattu kultaharkko tai parikin... suosittelen enkä mitään eukkoja siihen mukaan!!!
- ludatzka
300.000 kirjoitti:
Haloo HöhlätKukaan ei sijoita tollaisia summia,täyttä valhetta,uskokoon ken haluaa,mutta näistä kommenteista ei yksikään ole totta..minäkin tiedän henk,ja niin edespäin..
- kuitenkaan...
passivemonkey kirjoitti:
...näytä tietävän edes kullan hintaa ...aikamoista ylihintaa olet maksanut, jos unssilta 7000 euroa... että se siitä fiksuudesta ja toisten tyhmyydestä :)
- HAHAHAHAHA
ihmettelenvaan kirjoitti:
jatkua hehHiukanko minä nauran paskaista naurua kun sivut ei aukea ja kaikki menettää sijoittamansa rahat. "400% tuottoa..." jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta,se on liian hyvää ollakseen totta. Toivottavasti huijaajat ei jää kiinni :)
- on aivan
kermeeta provoa.onnea vaan kaikille ketkä oli mukana tässä
- SINÄ VANHOILLA
R. Ankka 21v kirjoitti:
Minä ainakin aion alkaa jo nyt kerätä pesämunaa vanhuudenpäiviä varten jalometalleissa, sillä vaikkei niiden arvo kohoaisikaan lyhyellä tähtäimellä pilviin, säilyvät metallit arvokkaina ajasta riippumatta. Tätä faktaa pohjustaa kaikkien ihmiskunnan sivilisaatioiden historia tähän päivään asti. Koska ei kulta olisi ollut arvokasta?PÄIVILLÄ TEET ISOLLA omaisuudella..et sinä niitä
hautaan saa mukaan..oli sulla sitten kultaa,,osinkoja,tai muita rahakkaita,sijoituksia...
ei muuta kuin sitä mukaa omaan hyvin vointiin kun tulee,,ei tartte suvun tapella hautauksien jälkee omaisuudesta.. - jesari
300.000 kirjoitti:
Haloo HöhlätLähisukulaiseni on nostanut kyseisestä klubista yli 200 000 e tililleen. Kyseessähän on tyypillinen ponzi-huijaus, joka toimii luvatusti, kunnes pääjehut katoaa. Winclub on ollut ehdottoman hyvä sijoitus, jos on osannut olla ajoissa liikkeellä. Se ei kuitenkaan tee sitä yhtään enemmän eettiseksi. Ponzi-huijaushan perustuu siihen, että lafka maksaa luvatut summat uusilla jäsenmaksuilla ja sijoituksilla. Jos kaikki esim. olisivat yhtä aikaa yrittäneet nostaa rahansa ulos, tekijät olisivat sulkeneet koko homman ja lähteneet rahojen kanssa.
- päivinä
anttesi kirjoitti:
Katsotaan kahden vuoden päästä, minä olen sijoittanut myös kultaan, väitän, että kahden vuoden päästä kullan hinta on noussut tästä päivästä noin 15 % min. Se on odotukseni ja- sehän nähdään sitten.
On muotia sijoittaa kultaan, yhä useampi tekee niin koska kultaan sijoittaminen on turvallista tosin ei erityisen kannattavaa. Mikäli kullan arvo muuttuu niin se muuttuu hyvin hillitysti ja hitaasti, sen vuoksi on viisaampaa sijoittaa vakavaraisen yhtiön osinkoihin.
- xxxxx
sinä kirjoitti:
kultaan kannattaa sijoittaa kun sijoittaa oikeaan aikaan. Esimerkiksi teräs teollisuuteen olisi kannattanut sijoittaa muutama vuosi sitten ja nyt voisi kerätä tuoton. Teräksen hinta on noussut valtavasti, osakiitos Kiinalle!
- perättömät puheet
HAHAHAHAHA kirjoitti:
Hiukanko minä nauran paskaista naurua kun sivut ei aukea ja kaikki menettää sijoittamansa rahat. "400% tuottoa..." jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta,se on liian hyvää ollakseen totta. Toivottavasti huijaajat ei jää kiinni :)
Taitaa kaverilla olla viimeisen päälle varmaa tietoa, vai olisko huhumyllyn pyörityksestä jo pää sekaisin. Yksi vaihtoehto voi myös olla,että ei ole huolittu klubin jäseneksi, ei sinne kaikkia sentäs huolita eikä varsinkaan semmoisia jotka kylillä ja näillä palstoilla huutelee. Katsotaan nyt jonkun aikaa, niin saattaa vahingoniloiset ja kateelliset vielä pettyä pahasti ja naurun aiheet pitää hakea jostain muista vahingoista. Rupea penkomaan tuttujen henk. koht. asioita, sieltä vasta makeat naurut voi saada.
- mnbvcxlkjhgfqwertyuio
on missä tahansa sijoitustoiminnassa.lupaahan pankkikin tuottoa esim. korkeakork.tilistä,mutta nostaminen sidotaan aikaan esim 1v,eli eikö silloinkaan ole mitään tuottoa,no mitäpä persaukinen ääliö tietäisi rahamiesten jutuista mitään
- herra valtiolle ?
jesari kirjoitti:
Lähisukulaiseni on nostanut kyseisestä klubista yli 200 000 e tililleen. Kyseessähän on tyypillinen ponzi-huijaus, joka toimii luvatusti, kunnes pääjehut katoaa. Winclub on ollut ehdottoman hyvä sijoitus, jos on osannut olla ajoissa liikkeellä. Se ei kuitenkaan tee sitä yhtään enemmän eettiseksi. Ponzi-huijaushan perustuu siihen, että lafka maksaa luvatut summat uusilla jäsenmaksuilla ja sijoituksilla. Jos kaikki esim. olisivat yhtä aikaa yrittäneet nostaa rahansa ulos, tekijät olisivat sulkeneet koko homman ja lähteneet rahojen kanssa.
Muistihan lähisukulaisesi maksaa tuloistaan verot valtiolle. Suomessa kaikki tulo on veronalaista.
- Nimetön
herra valtiolle ? kirjoitti:
Muistihan lähisukulaisesi maksaa tuloistaan verot valtiolle. Suomessa kaikki tulo on veronalaista.
Pankkiryöstäjän tulot ei ole veronalaista eikä tään clubinkaan.
- seppo1869
arvotonta kultaa! kirjoitti:
Ostin muija ehdokkaalleni kultaiset kihla ja vihkisormukset yht 475€. Liitto loppui pian ja möin sormukset torilla kullan ostajalle hintaan 26€. Eli, en siis voittanut mitään???? Että se siitä kullan arvosta!
Ostin muijjaleni kultaisen tekomunan, maksoi 290e muijja meni ja myi sen pois ja sai verisestä pippelistä vaivaise 19 kruunua (myi ruotsalais miehelle)
- hellu61
sinä kirjoitti:
Kaikista pahin kusettaja on pankki. Se ottaa sijoittajalta 70% itelle, eli pankille ja sijottaja saa 30%. Winnissä on toisin päin. Ihmettelen miksi ihmiset luottavat pankkiin, joka rahastaa jo muutenkin. Luotan winnin toimintaan jatkossakin.
- mä vaan
jesari kirjoitti:
Lähisukulaiseni on nostanut kyseisestä klubista yli 200 000 e tililleen. Kyseessähän on tyypillinen ponzi-huijaus, joka toimii luvatusti, kunnes pääjehut katoaa. Winclub on ollut ehdottoman hyvä sijoitus, jos on osannut olla ajoissa liikkeellä. Se ei kuitenkaan tee sitä yhtään enemmän eettiseksi. Ponzi-huijaushan perustuu siihen, että lafka maksaa luvatut summat uusilla jäsenmaksuilla ja sijoituksilla. Jos kaikki esim. olisivat yhtä aikaa yrittäneet nostaa rahansa ulos, tekijät olisivat sulkeneet koko homman ja lähteneet rahojen kanssa.
tämä klubihan ei ole minkään sortin huijaus, yrittäkää tyhmät jo tajuta se. Onhan se varma että teitä ottaa päähän ku teil ei oo fyffee sijoittaa , mutta ei me rahakkaat sille mitään voida. Raha tulee rahan luo, sehän on totuus. Ja se on totuus jotta klubin sivut aukee, saattepa nähä.. ja sillon saa klubilaiset nauraa teille räkäset naurut!!! :D
- mä vaan
herra valtiolle ? kirjoitti:
Ja sehän on sit jokaisen oma asia maksaako verot vai ei. Mä henk.koht. maksan vaaditun veron jotta en joudu kuseen. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
- mä vaan
hellu61 kirjoitti:
Kaikista pahin kusettaja on pankki. Se ottaa sijoittajalta 70% itelle, eli pankille ja sijottaja saa 30%. Winnissä on toisin päin. Ihmettelen miksi ihmiset luottavat pankkiin, joka rahastaa jo muutenkin. Luotan winnin toimintaan jatkossakin.
Samaa mieltä sun kans, miksei noi käsitä!!!???? TYHMIÄ KAIKKI!!!!!!!!!
- En leiki kullalla
R. Ankka 21v kirjoitti:
Minä ainakin aion alkaa jo nyt kerätä pesämunaa vanhuudenpäiviä varten jalometalleissa, sillä vaikkei niiden arvo kohoaisikaan lyhyellä tähtäimellä pilviin, säilyvät metallit arvokkaina ajasta riippumatta. Tätä faktaa pohjustaa kaikkien ihmiskunnan sivilisaatioiden historia tähän päivään asti. Koska ei kulta olisi ollut arvokasta?Kullan hinta tulee romahtamaan!!!
Antaa ajan näyttää. - vaikutat
mä vaan kirjoitti:
tämä klubihan ei ole minkään sortin huijaus, yrittäkää tyhmät jo tajuta se. Onhan se varma että teitä ottaa päähän ku teil ei oo fyffee sijoittaa , mutta ei me rahakkaat sille mitään voida. Raha tulee rahan luo, sehän on totuus. Ja se on totuus jotta klubin sivut aukee, saattepa nähä.. ja sillon saa klubilaiset nauraa teille räkäset naurut!!! :D
erittäin asiantuntevalta ja asialliselta talouden ja rahamaailman asiantuntijalta. Buahha.
- dfgdgfdfgdg
mä vaan kirjoitti:
Yhtään, etteikö pyramidin huipulla olevat olisi saaneet rahaa.... Näissä onkin tarkoitus kusettaa niitä, jotka on pyramidin pohjalla ja ne täällä nyt vakuuttelevat, että kyllä ne sivut vielä aukeaa......
- helppooooo
ludatzka kirjoitti:
Kukaan ei sijoita tollaisia summia,täyttä valhetta,uskokoon ken haluaa,mutta näistä kommenteista ei yksikään ole totta..minäkin tiedän henk,ja niin edespäin..
No niin ludztsotska vai mikä oletkaan. Se, että sinä olet köyhä, ei tarkota sitä ettei joillain muilla ole varaa sijoitella muutama penni mihin huvittaa! Köyhä kateellinen ilmoittaa valetta!, kun ei pysty 2 tonnin kuukausiliksalla ymmärtämään. Allekirjoittanutkin nostaa pelkkiä korkotuloja lähes 2 miljoonaa vuodessa, joten joku 100 kilon sijoitus ei oo kuule millanenkaan. Esimerkiksi 60 tonnin futisveto kusahti ikävästi viime sunnuntaina. Koita pärjäillä ludazka ja jos sulla on se ooppeli, niin myy se! ;)
- melkosen
SINÄ VANHOILLA kirjoitti:
PÄIVILLÄ TEET ISOLLA omaisuudella..et sinä niitä
hautaan saa mukaan..oli sulla sitten kultaa,,osinkoja,tai muita rahakkaita,sijoituksia...
ei muuta kuin sitä mukaa omaan hyvin vointiin kun tulee,,ei tartte suvun tapella hautauksien jälkee omaisuudesta..........oikeassa.Silti on jotenkin sellainen katkeran-
tietämätön vivahde sinun "vitt...........
-mongerruksessasi," antaa muiden rauhassa olla kusipäitä jos mielivät,
ainakin heillä sitten on "pari kolikkoa" antaa lautturillle kun kuolema koittaa,
ja taidatkin olla tästä vaan kuolevaisen katkera kun kerran isoilla kirjaimilla sen kirjoitat!?!
Vaikeaa kuvitella että lauot tuollaisia ihan vaan pelkästä yleisestä huolesta ja lähimmäisrakkaudesta,
mutta voithan aina liittyä amnesty-internationaliin ja pelastaa maailman tai jotain,
siinäpä vasta sinulle tekemistä!!!=) - oskari
R. Ankka 21v kirjoitti:
Minä ainakin aion alkaa jo nyt kerätä pesämunaa vanhuudenpäiviä varten jalometalleissa, sillä vaikkei niiden arvo kohoaisikaan lyhyellä tähtäimellä pilviin, säilyvät metallit arvokkaina ajasta riippumatta. Tätä faktaa pohjustaa kaikkien ihmiskunnan sivilisaatioiden historia tähän päivään asti. Koska ei kulta olisi ollut arvokasta?Samaa mieltä kuin R. Ankka.
Kulta on yhä historiallisesti halpaa. Pitää muistaa, että paperiraha heikkenee koko ajan. Nimellishintojen tuijottaminen on virheellistä.
Sijoitin kultaan jo 2002. Se toimi hyvin silloin. Ja toimii yhä.
Onko kulta aina hyvä sijoitus? Se riippuu. Mutta nyt kaikki on menossa siihen suuntaan, että kulta on loistava sijoitus.
Yst. terv.
Oskari Juurikkala
Päätoimittaja, www.Kultainfo.com
- ...
Mielestäni ei ole kovinkaan hyvä tuotto, jos kahden kuukauden päästä koko pääoma on hävinnyt.
- voinu olla et
173000,mut ovelia huijareita ovat jotkut , hmmh vai oliko nii Suomalaiset sinisilmäsii ?
- on se
että Wincapita ei ole käynyt ensimmäistäkään valuuttakauppaa. Jäsenten "voitot" ovat virtuaalisia ei reaalisia. "Tuottoja" on kuitenkin kotiutettu uskottavuuden vuoksi.
- ovat tulleet
Pyramidihan toimii niin, että viimeksi tulleen
rahoja jaetaan ensiksi tulleille. Näin saadaan
aikaan illuusio, että rahaa tulee oikeasti.
Missään vaiheessa rahoja ei käytetä mihinkään
valuuttakeinotteluun tms.
Ja joku vielä väitti, ettei kyseessä ole pyramidi-
huijaus....
"Nauran itseni tärviölle" -Aku Ankka - ...
Voi olla että näin on tai sitten voi olla myös toisin päin., kun mitään ei ole todistettu puoleen eikä toiseen., Joten seuraan tilannetta mielenkiinnolla.
- ...vai mikä.
Mistä sinä tiedät onko sijoituksilla käyty valuuttakauppaa vai ei. Oletko asiantuntija, kun noin hyvin tunnut tietävän.
- JUSTIINA
ovat tulleet kirjoitti:
Pyramidihan toimii niin, että viimeksi tulleen
rahoja jaetaan ensiksi tulleille. Näin saadaan
aikaan illuusio, että rahaa tulee oikeasti.
Missään vaiheessa rahoja ei käytetä mihinkään
valuuttakeinotteluun tms.
Ja joku vielä väitti, ettei kyseessä ole pyramidi-
huijaus....
"Nauran itseni tärviölle" -Aku Ankkarahatta! Nämä jotka ovat sijoittaneet toiminnan alussa, saavat omansa ja vähän extraakin, muut menettää rahansa. Eniten hyötyy se joka, on koko kusetuksen aloittanut.
- itsepetos kunniaan
Ihan samanlaisia ponzi-huijauksia on tehty (ja tehdään vastakin) maailmalla *niin* paljon, että kyllä voi tietää että 100% huijaus on kyseessä.
Olen pahoillani huijattujen puolesta (ihan oikeasti siis, tämä ei ole vittuilua). - wincapitalainen
Juuri tätä tarkoitin., kannanottoja tuli heti mutta niissäkään ei mitään uutta puoleen eikä vastaan, kaikki pelkkää uskoa ja turhaa vaahtoomista. Siksipä katsonkin rahoillani tässä pelissä sen viimeisen kortin olipa se sitten mikä tahaansa. Jos se on huijausta niin rahat meni sillä siisti jos ei niin sit täytyy realisoida omansa verot pois ja lopuilla "virtuaali" rahoilla voikin sitten pelailla rauhassa.
- itsepetos kunniaan
Kaikki on jo sanottu tälläkin palstalla niin monta kertaa, että ei jaksa. Lue keskusteluista löytyviä linkkejä.
Tässä jotain:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2006/02/blogin-index.html
Esimerkkejä englanniksi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme#Notable_Ponzi_schemes
Lue. Sen jälkeen mieti, että mikä on mahdollisuus, että tämä WinCapita ei ole vain yksi kohta lisää yllä olevaan listaan? Minun vastaukseni: 0% mahdollisuus että ei ole ponzi, mutta arvioi sinä toki oma vastauksesi... - !=?
itsepetos kunniaan kirjoitti:
Kaikki on jo sanottu tälläkin palstalla niin monta kertaa, että ei jaksa. Lue keskusteluista löytyviä linkkejä.
Tässä jotain:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2006/02/blogin-index.html
Esimerkkejä englanniksi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme#Notable_Ponzi_schemes
Lue. Sen jälkeen mieti, että mikä on mahdollisuus, että tämä WinCapita ei ole vain yksi kohta lisää yllä olevaan listaan? Minun vastaukseni: 0% mahdollisuus että ei ole ponzi, mutta arvioi sinä toki oma vastauksesi...Teit hyvän päätöksen lähteä heti isolla summalla mukaan. Itse työnsin sinne vielä enemmän, ja odotan sivut aukee päivän parin päästä.
- Pattaya Beach
!=? kirjoitti:
Teit hyvän päätöksen lähteä heti isolla summalla mukaan. Itse työnsin sinne vielä enemmän, ja odotan sivut aukee päivän parin päästä.
Jos saitti ei kuitenkaan aukene ylihuomenna niin ehkä ensi vuonna. Ja älkää missään nimessä unohtako, että sopimuksen mukaan rahat kasvaa korkoa koko ajan...
- että...........
!=? kirjoitti:
Teit hyvän päätöksen lähteä heti isolla summalla mukaan. Itse työnsin sinne vielä enemmän, ja odotan sivut aukee päivän parin päästä.
Saat odottaa hamaan loppuun saakka. Epäilenpä että et tiedä edes ns. omistajien / yhtiön johtajien todellisia nimiä. Saitko edes nimiä ja sotuja? Pyysitkö edes niitä vai annoitko vain rahat ilman mitään vastinetta tietämättä "yhtiöstä" mitään jos näin teit niin voi perse. En voi kuin ihmetellä miten tyhmiä ihmiset ovat helpon rahan kiilto silmissä, yhtä järjettömiä kuin epätoivoiset laihduttajat jota laittava tuhansia euroja vuodessa b vitamiiniin, purkki nimellä tyyliin "hyperkevyt" ja vastaaviin ns. laihdutus tuotteisiin.
Mikä hemmetti teitä vaivaa??????????
Minä en voi olla pahoillani jos menetätte rahanne, tehän annatte ne pois, sama kuin alkoholistille sanoisi kaada viinasi tuohon multaan niin siihen kasvaa tuota pikaa viinapuu ja oksilta voit kerätä pulloja janoosi. - Mene ja hae pois
että........... kirjoitti:
Saat odottaa hamaan loppuun saakka. Epäilenpä että et tiedä edes ns. omistajien / yhtiön johtajien todellisia nimiä. Saitko edes nimiä ja sotuja? Pyysitkö edes niitä vai annoitko vain rahat ilman mitään vastinetta tietämättä "yhtiöstä" mitään jos näin teit niin voi perse. En voi kuin ihmetellä miten tyhmiä ihmiset ovat helpon rahan kiilto silmissä, yhtä järjettömiä kuin epätoivoiset laihduttajat jota laittava tuhansia euroja vuodessa b vitamiiniin, purkki nimellä tyyliin "hyperkevyt" ja vastaaviin ns. laihdutus tuotteisiin.
Minä en voi olla pahoillani jos menetätte rahanne, tehän annatte ne pois, sama kuin alkoholistille sanoisi kaada viinasi tuohon multaan niin siihen kasvaa tuota pikaa viinapuu ja oksilta voit kerätä pulloja janoosi.Kait pulju johon sijoitatte kymppitonneja, sentään ilmoitti selvästi yhteystietonsa? Mene ja hae rahasi pois.
- se ollut
Mene ja hae pois kirjoitti:
Kait pulju johon sijoitatte kymppitonneja, sentään ilmoitti selvästi yhteystietonsa? Mene ja hae rahasi pois.
osoite jokin
Paskal,24 bisar - 4
Ravistelkat pisuar for sale
77343 Ranska/Venäjä/USA/Libanon - Nimetön
se ollut kirjoitti:
osoite jokin
Paskal,24 bisar - 4
Ravistelkat pisuar for sale
77343 Ranska/Venäjä/USA/LibanonEiku kireyttä hanalle, no Risto ei keiku täällä muutenkaan kauan, smile
- Haluaisimpa
että........... kirjoitti:
Minä en voi olla pahoillani jos menetätte rahanne, tehän annatte ne pois, sama kuin alkoholistille sanoisi kaada viinasi tuohon multaan niin siihen kasvaa tuota pikaa viinapuu ja oksilta voit kerätä pulloja janoosi.päästä joskus näkemään niin tyhmän juopon. En ole koskaan nähnyt, enkä usko koskaan näkeväni. Sepäs sentään tietää mihin rahansa ja viinansa laittaa. Toisin on rahapuiden istuttajien laita.
- hakee
Mene ja hae pois kirjoitti:
Kait pulju johon sijoitatte kymppitonneja, sentään ilmoitti selvästi yhteystietonsa? Mene ja hae rahasi pois.
hiljaa hyvää tulee, kaikki tulee ajallaan ja tilille, kiitos. Kaikki kunnossa pölvästit, laittakaa lisää mielikuvitusta peliin, kyllä täällä tyhmyys tiivistyy...
- Katkera totuus
!=? kirjoitti:
Taitaa tulla pitkä odotus. Jotkut eivät vaan millään usko. Kai tuo on tapa pysyä järjissään ja sulatella asiaa kuinka tyhmä tulikaan oltua kun hassasi rahat noinkin läpinäkyvään huijaukseen.
- Nimetön
Tietenki katot loppuun, mitä muuta voit tehdä kuin elää toivossa. Vaikka sivut aukeiskin, ei siellä näkyvä rahasumma ole kuin numeroita ja pelkillä numeroilla kusetetaan sinuakin. Rahaa se ei ole, ne ovat muualla toisten taskussa. Pankkitililles ne ei tule koskaan.
- on näitä
Nämä tällaiset aloitukset luodaan hyssyttelevien rooli- ja ajattelumallien levittämiseksi. "No jopas jotakin, tuo pani vielä enemmän likoon kuin minä ja sillä on paljon enemmän voittojakin sisässä. Jos tuo vielä odottelee niin miksen minäkin." Pässiä narussa.
Auringonvarjon alta terveisiä lähettää
Hannu - Eihän ole
Siis, että suomalaiset on näin ihanne kusetettavia??
Todetaan vaan kylmän rauhallisesti "23teuroo menetin, mut ei se mua haittaa". Ittu, olkaa edes vihasia..- mutkapiimä
jos tuo on nyt totta mitä aloittaja kirjoitti niin se on joku kultalusikka kädessä syntynyt taikka lottovoittaja, ei se muuten noin lunkisti ottaisi jotain "pientä" 23t€:n menetystä...
- täällä itkette!
Mulla meni viime viikolla 70000e rakennusvalvonnan sekoilujen kanssa, kun tontilta poistettiin rakennuslupa. Nyt on pelkkä telttapaikka siellä tontilla. Kerkisin jo aloittaa perustuksien teonkin...
Siis ihan oikeesti, meette pistää rahaa johonkin verkostohuijaukseen ja vielä odottelette pelin katsomista, kun viisaammat on jo rahojen kanssa jossain muualla kusettamassa toisia tyhmiä. - Nimetön
"23teuroo menetin, mut ei se mua haittaa", tyyppi on joko idiootti tai sitten persaukinen ja kirjottelee huviksen, vaikkei oo koskaan edes satasen seteliä omistanut. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoo!
- mikko_n_75
Miten mahtaa olla tilanne niillä avio- ja avopareilla, joissa vaimo ihmettelee, että mihin ihmeeseen on koko perheen säästöt kadonneet ja mistä hirveät pikaluottolaskut ovat tulleet ja mies vastaa että ovat WinCapitan tileillä 400% korkoa kasvamassa, mutta että juuri nyt odottaa, että serveri käynnistyy uudestaan rahojen nostamiseksi.
Pyramidihuijaukset voivat tuottaa inhimillisiä tragedioita, jotka eivät rajoitu vain huijattuihin vaan myös heidän lähipiiriinsä.- the_real_hurttis
.. kirjoitit. Ja juuri sen takia nämä uutiset ovat inhottavia kaikinpuolin. Johan lehden otsikoista ollaan päästy lukemaan mitä perheessä saattaa pahimmillaan rahaongelmien seurauksena tapahtua.
Ja mitä taas näille "oikein niille ku niin tekivät" -tyypeille niin koittakaapa kasvaa aikuisiksi joskus. Ei tuollaisessa touhussa mitään oikeaa ole, piste. Ihmisiä on moneen junaan, jotkut ovat helppouskoisempia. Sama kuin koulussa olisi joku muita yksinkertaisempi tyyppi niin olisiko sille henkilölle parempaa se että koitettais auttaa sitä vaiko solvata ja kiusaa? Surullisinta tässä on että näihin nettijuttuihin ihmiset saattavat kirjoitella anonyymisti oikeita ajatuksiaan, se taasen kertoo miten säälittäviä ihmisiä suomikin on täynnä. - mikko_n_75
the_real_hurttis kirjoitti:
.. kirjoitit. Ja juuri sen takia nämä uutiset ovat inhottavia kaikinpuolin. Johan lehden otsikoista ollaan päästy lukemaan mitä perheessä saattaa pahimmillaan rahaongelmien seurauksena tapahtua.
Ja mitä taas näille "oikein niille ku niin tekivät" -tyypeille niin koittakaapa kasvaa aikuisiksi joskus. Ei tuollaisessa touhussa mitään oikeaa ole, piste. Ihmisiä on moneen junaan, jotkut ovat helppouskoisempia. Sama kuin koulussa olisi joku muita yksinkertaisempi tyyppi niin olisiko sille henkilölle parempaa se että koitettais auttaa sitä vaiko solvata ja kiusaa? Surullisinta tässä on että näihin nettijuttuihin ihmiset saattavat kirjoitella anonyymisti oikeita ajatuksiaan, se taasen kertoo miten säälittäviä ihmisiä suomikin on täynnä.Lieveilmiöiden rajuudesta johtuen kannatan myös ankaria toimenpiteitä. Pitäisi olla järjestelmä, jossa virallinen syyttäjä saisi nostaa haasteita tällaisia järjestelmiä vastaan ilman rikosilmoituksiakaan ja joissa ketjuja käytäisiin taaksepäin läpi huijatusta alatasosta sponsoreihin ja sponsorin sponsoreihin.
Sponsoreille, jotka ovat nostaneet systeemistä voittoa tehtäisiin heti selväksi, että mikään ei pelasta näiden voittojen konfiskoimiselta valtiolle korvauksien maksamista vastaan, mutta rangaistusta ja muita seuraamuksia voisi lieventää tai siltä välttyä toimimalla yhteistyössä KRP:n kanssa ja ilmiantamalla tuntemaansa ylätasoa.
Jos tällaisten pyramidien huipuille asti päästään ja sieltä miljoonahuijauksilla rikastumisia löydetään, niin pitäisi kaikki systeemistä saadut rahat ylimääräisine vahingonkorvauksineen konfiskoida valtiolle ja langettaa muutaman vuoden vankeusrangaistuksen lisäksi elinikäinen luottokelvottomuus ja passiin ja henkilökorttiin merkintä siitä, että k.o. henkilö on tuomittu vakavasta yksityishenkilöihin kohdistuneista talousrikoksista, jotta ulkomaille yrittäessä valtion viranomaiset osaisivat heti suhtautua oikealla tavalla.
- ADZ124
itse laitoin 100000 euroa joten nyt vituttaa!!!
- kamikaze33
kyse olla kuin huijauksesta.Mihinkään ei voi luottaa.Harvat muistavat mitä pankit tekivät edellisen laman aikana.Kannattais muistaa.
Totuus on, että tuollainen tuotto tulee vain huumekaupalla,uhkapelillä tai huijaamalla.
Eri asia on ketä huijataan ja koska.
Yleensä helppo raha on nopeaa, eli kun voittoa on rahat pois ja karkuun.
Ihme on jos rahoja näet. Sorry vaan- DieselEetu
Ahneella on paskanen loppu. Kuka käsi olla niin
tyhmä että laittaa tollaseen "monta kertaa jo nähty" verkostomarkkinointiin rahaa...jossa luvataan ummet ja lammet. - tuohon puljuun
ole luottamista. Naurut saa puhelin keskusteluista. Puhelin keskusteluun jäikin. Lupasivat minulle esim. 3000 e:n sijoituksesta kolminkertaisen summan pian.
sanoin, että laitettaan sitten suoraan 50 tuhatta likoon, , ja kysyin, että enkös saa sitten pian parisataa tonnia käteen...äijä tokasi, että ei se nyt noin mene. Laskeskelin siinä sitten ääneen puhelimessa summaa sen mukaan mitä mies kertoi minulle esim. 3000 en sijoituksen tuottavan. Äijä länttäsi luurin korvaan, vaikka alussa olikin niin herrasmies.
Tuskin olisin sieltä ikinä rahojani pois saanut, koska eivät edes itse osaa laskea, eivätkä ymmärrä mitä tarjoavat!
- tyhmyydestä aina kärsíii
Mikä kumma ihmisiä vaivaa.eikö nyt vittu järkikin sano ettei tuollaisia voittoja saa kukaan muun kuin isot pomot obtioina,ei muuta kuin lisää rahaa vaikka namibian ketukirjeeseen ja voitto taattu ,niin ne pojat sano heh
- Nuolevi
Niinpä! Ei voi sanoa kuin MITÄS SIJOITIT samaan tyyliin sano autokauppias MITÄS OSTIT kun romun myi.
- ja omaisuus ulosottoon talo...
jos innostunut vielä ottaan lainoja rahoittaakseen sijoituksiaan.Sääliksi käy sillä ne laskut tulee ajalla se on varma ja vouti vie vauhdilla omaisuuden jos ei makseta:=)
- Liikkeellä oikeaan aikaan!
Itse sijoitin kyseisen puljuun ensimmäisen kerran noin 1½ vuotta sitten, olen sentään välillä kotiuttanut sieltä enemmän mitä sinne nytten katosi (luultavasti).
Onhan näitä muitakin mahdollisuuksia, esim muutamia brittiläisiä sijoittajia, jotka lupaa vastaavia voittoja, muttei siellä pelata ollenkaan nappikauppaa, kuten tässä. - Jou...n
te jotka olette jäseniä wincapitassa siirtykää pois täältä,eivät mämä ole meitä varten,toiminta kyllä jatkuu,kun maltatte odottaa..........
- Jou...n
te jotka olette jäseniä wincapitassa siirtykää pois täältä,eivät mämä ole meitä varten,toiminta kyllä jatkuu,kun maltatte odottaa..........
- anttesi
Liikkeellä oikeaan aikaan! kirjoitti:
Itse sijoitin kyseisen puljuun ensimmäisen kerran noin 1½ vuotta sitten, olen sentään välillä kotiuttanut sieltä enemmän mitä sinne nytten katosi (luultavasti).
Onhan näitä muitakin mahdollisuuksia, esim muutamia brittiläisiä sijoittajia, jotka lupaa vastaavia voittoja, muttei siellä pelata ollenkaan nappikauppaa, kuten tässä.Puhut asiaa!
Ei tällaisiin kannata jäädä roikkumaan, on vähän kun kiertokirjeet. Heti, kun alkaa tulla voittoa, rahat veks ja pois kiireesti. Ja mukana vain sellaisilla summilla jotka on valmis menettämään ilman mitään tuskaa...Minulle tämä on hauskaa ajanvietettä. Ja- tälläkin elää, kun koko ajan haistelee tuulia.
- laiskuuttani
Hitsinpimpula!
Olin jo suunnitellut laittavani 10.000,- kyseiseen clubiin ja en vain saanut ajoissa aikaiseksi. Olisi varmaan ollut hyvä juttu. Ei ne clubi ole mihinkään hhävinnyt. Varmaan operaattori laittoi sivustot kiinni kun pelkäsi jäävänsä ilman maksua tän ihmeen vauhkoamisen takia.- nooh laita
Just jooo noh laita meneen kirjekuoressa sinne osoitteeseen rahaa,aih niin eihän niillä ole osoitettakaan missäää olemassa nooh jos sit laitat rahasi esson baarin tiskille niin obtioita satelee
- ääliö!!
Kyllä kyllä, kauppahan suljetaan vain siksi, että asiakkaita on liikaa. Ei voi olla totta, että teitä löytyy noinkin paljon. Voin laittaa sulle mun tilinumeron, niin pistä sinne 10k€. Ei ole kiire, voit tehdä sen myös huomenna. Ja sitten kun minusta ei kuulu mitän, niin odotat vain yhteydenottoa, soitan kun kerkiän ;)
- Päivän naurut
nooh laita kirjoitti:
Just jooo noh laita meneen kirjekuoressa sinne osoitteeseen rahaa,aih niin eihän niillä ole osoitettakaan missäää olemassa nooh jos sit laitat rahasi esson baarin tiskille niin obtioita satelee
Toi oli loistava Esson baarin tiskille.....
Hyvä naurut sain kiitos. Kyllä sijoittaminen on hauskaa. - werty
ääliö!! kirjoitti:
Kyllä kyllä, kauppahan suljetaan vain siksi, että asiakkaita on liikaa. Ei voi olla totta, että teitä löytyy noinkin paljon. Voin laittaa sulle mun tilinumeron, niin pistä sinne 10k€. Ei ole kiire, voit tehdä sen myös huomenna. Ja sitten kun minusta ei kuulu mitän, niin odotat vain yhteydenottoa, soitan kun kerkiän ;)
se pelaa joka ei pelkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eikö se raha ole luotu kiertämään, jotkut viisaat vain osaavat tehdä sitä rahaa ja kunnolla toisten kustannuksella, hajotkaa kaikki wincapitan sijottajat!
- Kohukapitalainen
Kyllä täällä näitä vittuilijoita riittää. Ihminen on erehtyväinen, siitä ei mihinkään pääse. Siitäkin huolimatta olen pahoillani kaikkien rahojen menettäneiden puolesta. Koittakaa jaksaa.
- losekapital
"Kyllä täällä näitä vittuilijoita riittää."
Ei ole viel riittävästi.
räkäset naurut raikaa. - the_real_hurttis
losekapital kirjoitti:
"Kyllä täällä näitä vittuilijoita riittää."
Ei ole viel riittävästi.
räkäset naurut raikaa.Mutta kun räkäset naurut saavutetaan muiden kustannuksilla niin se kertoo että on ongelmia itsensä kanssa. Pakkohan se on nauttia jos jollakin menee huonosti, ja voin kuvitella omaa oloasi tilanteessa jossa menee huonosti ja tueksi saat kasan vittuilua ;-)
Kuten aikaisemmin sanottiin niin ihminen on erehtyväinen, olet itsekkin ajatuksinesi elävä esimerkki siitä. Siittihän joku sinutkin.
Pelkään pahoin että rahoja ette "sijoittajat" saa takaisin mutta toivon parasta ja voimia sinne. - losekapital
the_real_hurttis kirjoitti:
Mutta kun räkäset naurut saavutetaan muiden kustannuksilla niin se kertoo että on ongelmia itsensä kanssa. Pakkohan se on nauttia jos jollakin menee huonosti, ja voin kuvitella omaa oloasi tilanteessa jossa menee huonosti ja tueksi saat kasan vittuilua ;-)
Kuten aikaisemmin sanottiin niin ihminen on erehtyväinen, olet itsekkin ajatuksinesi elävä esimerkki siitä. Siittihän joku sinutkin.
Pelkään pahoin että rahoja ette "sijoittajat" saa takaisin mutta toivon parasta ja voimia sinne.Näistä huijauksista on varotettu joka hemmetin lehessä vaikka kuinka kauan.
Jos ei varotuksia usko niin omapa on häpeänsä.
Toivottavasti nää huijatut edes nyt ottais opiks (en jaksa uskoa).
"Pakkohan se on nauttia jos jollakin menee huonosti."
Sä et nyt tajunnu ollenkaan.
Minua lähinnä vi*u*taa näitten ihmisten typeryys kun he eivät pysty huolehtimaan omista rahoistaan.
- Nimetön
Mihin perustui uskosi että jossakin sijoitusmuodossa voisi sijoitus tuottaa muutamassa viikossa 23 000€ aina 73 000€. Et voi olla koskaan ennen sijoittanut mihinkään rahojasi tai sitten olet "naurettavan" hyväuskoinen.
Tee nyt nopeasti rikosilmoitus, niin saadaan tuollaiset huijari pois.- mutkapiimä
...huomannut niin aloittajalla ei paljon väliä ole mihin 23t€ työntää....
- 51mrd
Wincapitalaisia on eräiden arvioiden mukaan 10000.
Jos mietitään, että sijoitus on keskimäärin 20000eur, kuten sijoituksesi niin sijoitusten yhteissumma olisi kasvanut näin neljässä vuodessa.
0v 200 000 000eur (lähtötilanne)
1v 800 000 000eur
2v 3 200 000 000eur
3v 12 800 000 000eur
4v 51 200 000 000eur
Neljässä vuodessa olisi tullut siis yhteesä 51MRD euroa! Laittaa hieman epäilyttämään. - hyvät hyssykät!
"tulot" 2000 Miljardia, menot 0€ peli progressiivinen pokeri.
Paha vaan että niitä 2000 miljardia ei saa ulos. Kyllähän minäkin juu...
Totuus on tämä.
600 eläke ja siitä säästöön 70€ kuussa 5€ viikossa tuotto tilille ja 50€ kk osakerahastoon (laskusta huolimatta) mulla on sentään mahikset voittaakin jotain kun vuodet kuluvat - Joel Rummakko
Puhu mitä puhut, toivo mitä toivot, mutta sinne meni rahat kuin hohtimet kaivoon. Näkee sen jo sokea Reettakin, että ei tollaisia tuottoja voi ola näillä markkinakoroilla. Tuskin mitään olet sijoittanut, kun sen verran kevyesti otat asian. Köyhällä ei ole varaa tommoisiin "sijoituksiin" ja se jolla jo on mitä sijoittaa, osaa kyllä olla tarkka rahoistaan. Helppo on kirjoittaa, että sijoituksesi arvo on noussut. Olis kiva nähdä laskelmat, sen verran huuhaalta vaikuttaa. Ei tässä ole mennyt kuin muutama päivä, kun ihan "kunniallisen" sijoitusrahaston laskelmat paljastuivat olennaisesti virheellisiksi. Täynnää ilmaa. Sen rahaston taru päättyi siihen. / Joel
- Urpo=Urpo
Jep, ei muut akuin rahat nigerialaiskirjeisiin. Kirjekuoressa voit lähettää heimopäällikölle 100€ kuussa ja lopulta hän antaa tyttären ja puoli valtakuntaa sinulle. Näitä kusetuksiahan on maailma täynnä. Uskomatonta, että näinkin koulutetussa maassa jengi lankeaa. Huh!
Ei säälitä yhtään. Tyhmältä viedään se, mikä ei tyhmälle kuulu.
- ????????????????????
Minne lapioimasi henkilöauton hinta on sijoitettuna?
- tötterman
Voi helvata, miten voi olla näin yksinkertaisia tyyppejä?!
Onko sulla rahaa kuin roskaa kun noin kevyesti, vain olkaa kohauttaen tuumaat, että ei voi mitään, jos meni.
Ihan oikein että tuollaisilta ihmisitä viedään rahat... Mitä sä niillä tekisikään! - hyvin, kun
tötterman kirjoitti:
Voi helvata, miten voi olla näin yksinkertaisia tyyppejä?!
Onko sulla rahaa kuin roskaa kun noin kevyesti, vain olkaa kohauttaen tuumaat, että ei voi mitään, jos meni.
Ihan oikein että tuollaisilta ihmisitä viedään rahat... Mitä sä niillä tekisikään!yksi tuttuni mulle tätä suositteli!
Puhui, että kuinka oli saanut isoja "siivuja" kotiuttanut sieltä, mutta pääomaanhan ei saanut koskea ennen kun vuosi olisi täynä.
Mutta se että mikä oli idea tässä, kaveri on keksinyt tietokone ohjelman jonka avulla tehdään valuuttakaupoilla 400% tuotto, jos näin olisi kaverihan ansaitsisi Nobelin palkinnon...ei uponnut minuun, mutta harmi että moneen muuhun! - Toinen WinCapitalilainen
siä netissä luki että varma tuotto. Tietysti mä uskoin, olihan se nyt sentään netissä. Eikös kaikki mikä on netissä, ole totta paitsi keskustelupalstoilla jotkut mielipiteet. Emmä enää muista mihin ne sanoi rahat käyttävänsä, enkä voi tarkistaakaan kun ne sivut ei enää aukee. Ajattelin kuiteskin että kaipa nuo osaavat asiansa kun vaikuttavat kaikin puolin vakuuttavilta ja olivat noin hienot nettisivutkin tehneet oikein upean logon kanssa. Ei semmosia mitkään huijarit viitti tehdä. Kyllä siellä varmaan on vaan jokin häiriö ja sivut avautuu kohta, eikös niin.
- hakaten
Toinen WinCapitalilainen kirjoitti:
siä netissä luki että varma tuotto. Tietysti mä uskoin, olihan se nyt sentään netissä. Eikös kaikki mikä on netissä, ole totta paitsi keskustelupalstoilla jotkut mielipiteet. Emmä enää muista mihin ne sanoi rahat käyttävänsä, enkä voi tarkistaakaan kun ne sivut ei enää aukee. Ajattelin kuiteskin että kaipa nuo osaavat asiansa kun vaikuttavat kaikin puolin vakuuttavilta ja olivat noin hienot nettisivutkin tehneet oikein upean logon kanssa. Ei semmosia mitkään huijarit viitti tehdä. Kyllä siellä varmaan on vaan jokin häiriö ja sivut avautuu kohta, eikös niin.
pöytää ja toivon että tuo oli vitsi..
" Kyllähän kaikki mikä netissä on, on totta. "
- HuahHah
Juu juu ja kelkka kulkee. Heti kun siinä on jalakset. Sitä ennen voi mennä pulkalla.
- viisaus tähän
Mummoni sanoi: köyhä rahoillaan leveilee.
- JiiVee/ESPOO.
MIKSI TEET TUOLLAISIA TYHMYYKSIÄ ????????
YRITÄPPÄ VASTAISUUDESSA OTTAA SELVÄÄ "BISNEKSISTÄ" ENNENKUIN LÄHDET ESIM.TUON TYYPPISIIN JUTTUIHIN MUKAN,KELAA SANOTAANKO NÄIN !!! - AdaFlink
... on korottanut clubille tulevaa jäsen-/aloitusmaksua 3.000 €uroon? Eikö se ainakin vielä tammikuussa 2008 ollut 2.000 €uroa? Vai onko siellä ollut jotain lisä-extra maksuja, joista täällä ei ole ollut puhetta?
Ja mitaan ette voi...- jälleen kerran huomaa
kuinka ajan tasalla tämäkin "taistelija" on.
Kovia lauseita,hienoja sanoja,mutta tietoa on
vähemmän kuin mitä laki määrää.
Onks Lei....laiffii näkyny? - AdaFlink
jälleen kerran huomaa kirjoitti:
kuinka ajan tasalla tämäkin "taistelija" on.
Kovia lauseita,hienoja sanoja,mutta tietoa on
vähemmän kuin mitä laki määrää.
Onks Lei....laiffii näkyny?..., jotta mitä tossa mun jutussa oli väärin.
Tammikuussa pienin liittyminen maksoi 3.000 €uroa, josta clubille meni 2.000 €uroa ja itse sijoitukseen jäi 1.000 €uroa. 2.000 €uroa sinne clubille on aloituksessa menny, vaikka olis sijoittanu 100.000 €uroa.
Enkö mä saa ihmetellä, jos joku kertoo, että aloituskustannukset olivat 3.000 €uroa?
Ja mitaan ette voi... - tuntuu oleva nii
AdaFlink kirjoitti:
..., jotta mitä tossa mun jutussa oli väärin.
Tammikuussa pienin liittyminen maksoi 3.000 €uroa, josta clubille meni 2.000 €uroa ja itse sijoitukseen jäi 1.000 €uroa. 2.000 €uroa sinne clubille on aloituksessa menny, vaikka olis sijoittanu 100.000 €uroa.
Enkö mä saa ihmetellä, jos joku kertoo, että aloituskustannukset olivat 3.000 €uroa?
Ja mitaan ette voi........palajoo ihmeteltävänä nii iha huolleest
siuun aattelin olla vastaamatta tuoho,ettei vaa aivos posahda takaraevostas
ulos pelkästä huolestas siis.....Vastaus on siis:et saa!
- Uskomatonta!
...olla koetuksella, kun monet ns. ystävät ovat suositelleet tätä hienoa sijoitusvaihtoehtoa.
Annan ilmaisen vinkin kaikille suuria voittoja hakeville. Menkää pelaamaan kasinoihin, tai pelatkaa totoa, lottoa tai laillista vedonlyöntiä.
Paljon varmimmin sieltä saa isoja voittoja kuin tällaisista nettisijoitusfirmoista, jota lupaa 400% tuottoja.
Täytyy vain ihmetellä, kuinka jotkut menee noihin KUSETUKSIIN mukaan?- VALITETTAVASTI,SUORANAISESTI.
EIKÄ KIELLÄ TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖÄ SIJOITUKSISSASI ,PARAS SIJOITUS KOHDE ON OLLUT (KENO) VEIKKAUS TAANNEHTIVASTI.MUTTA JOKA VIIKKO TULEE JOTAKIN NIIN LÄHELTÄ ETTÄ JOSKUS VOI NAPSAHTAA PIENELLÄKIN PANOKSELLA 200,OOO EKEE.ODOTELLAAN.KÄRSIVÄLLISESTI
- rintaan
VALITETTAVASTI,SUORANAISESTI. kirjoitti:
EIKÄ KIELLÄ TERVEEN JÄRJEN KÄYTTÖÄ SIJOITUKSISSASI ,PARAS SIJOITUS KOHDE ON OLLUT (KENO) VEIKKAUS TAANNEHTIVASTI.MUTTA JOKA VIIKKO TULEE JOTAKIN NIIN LÄHELTÄ ETTÄ JOSKUS VOI NAPSAHTAA PIENELLÄKIN PANOKSELLA 200,OOO EKEE.ODOTELLAAN.KÄRSIVÄLLISESTI
Mun mielestä ne kaverit jotka on huijannu tyhmiä ihmisiä pitäisi palkita ja kutsua ehdottomasti linnanjuhliin. Kaikki kunnioitus heille ovat keksineet hyvän keinon rikastua ja ne saisi pitää rahat, ei ole heidän vika jos tyhmät antaa rahaa. Huijaus kunniaan !
- elmeri24
jos on 23t ylimääräistä sama se mihikä sen pistää,joku voittaa aina
- jesse666
clubi aukee pian uskokaa jo... varma tieto
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000033760055 - Deltaco
Tämä on JÄRKYTTÄVÄÄ, miten paljon sivistyneestä koulutetusta Suomen kansasta löytyy oikeasti näin PÖSILÖÄ sakkia?!
JÄRKYTTÄVÄÄ!
Olisitko ystävällinen ja kommentoisit, että eikö todellakaan sua heilauta tuo suuntaan tai toiseen?
Melkein PELOTTAVAA - tuollaisia tyyppejä elää keskuudessamme :-( vaikka naapurissa... ei perkele!
- "sijoittajille"???
Miksi antaa rahat hujareille tai välikäsille, kun voi suoraan pörssistä ostaa itselle pörssiosakkeita vähäisin välityspalkkioin?
Kaiken kukkuraksi Helsingin pörssissä on nyt alennusmyynti!- Oikea pössisalkku 40k
Ensimmäinen järkevä kommentti palstalla.
Sijoittakaa pörssiin, osakkeisiin warrranteihin, optiohin. Silloin voit joskus vaurastuakin oikeasti - alennusmyynti
Ehkä alkusoittoa suureen sinfoniaan,varovaisuutta sielläkin ehkä päiväkauppaa vain t.Voittonsa kotiuttanut!
- ihan oikeesti
Okei,jos on rahaa sitä voi kylvää mennessään,ei se muille kuulu.
Se harmittaa että mukaan on huijattu hyväuskoisia jotka laittavat viimeisiään tai jopa laina rahoja.
Vastaavia huijauksia on ollut maailman sivu,omallekin kohdalle muutamia sattunut ja kerran taisin kakarana 20mk laittaakin "pyramidiin",penniäkään ei tullut takaisin.
Toki suosittelijoilla oli tuttuja ja tutun tuttuja jotka olivat saaneet voittoja,ainakin teoriassa.
Sittemmin on järki lisääntynyt siinä määrin että jos lainasta peritään 30% korkoa,se on laillista vaikka moraalitonta mutta jos rahoillesi luvataan yli 5% korkoa ; pitäisi hälytyskellojen soida !
Kyllä suuriakin voittoja voi tehdä mutta kukaan ei TAKAA millekään sijoitukselle kuin muutaman % voittoja,kaikki muu on tietoa,sattumaa,tuuria ja oikeaa ajoitusta.
Jos itse keksit tavan muuttaa satanen tonneiksi hetkessä,mitä teet ?
Sijoitat rahasi ja moninkertaistat omaisuutesi vai rupeat markkinoimaan menetelmää hyväntahtoisesti kaikille halukkaille internetissä ?
Siis 100 % varmuudella kaikki nopean rikastumisen keinot ovat huijausta ja jos moinen keino löytyisi,ei harrastelijalle olisi iloa - silloin asiantuntijat veisivät potin hetkessä ! - varmasti
saat rahasi takaisin. =D
Herää mies tähän päivään! Sua kusetettiin ja piste.
Miksi ylipäätänsä lähteä mukaan "sijoitusfirmaan" jonka ainut yhteystieto OLI members@wincapita.com email!!!!!!!!!!!!! LOL
Rahat voit saada ehkä takaisin kun otat pyssyn mukaan ja lähdet metsästään Hanea ja kumppaneita. Siinäpä ekaks mietit mistä päin maailmaa lähdet etsimään. =D - Valehtelijat vastuuseen
Valehtelijat vastuuseen
Aamulehti valehtelee rahanmenetyksistä ja tuottoprosenteista, samoin Helsingin Sanomat (MTV3:sta puhumattakaan) moottoreinaan Salla ja Piia. Monet ovat valheellisten tietojen ja lietsonnan johdosta menettäneet mielenrauhansa ja ryhtyneet jopa väkivaltaisiksi. Kiukun kohde eivät ole läheisenne vaan edellä mainitut. Tv-uutisissa olleet poliisitkin lisäsivät vettä myllyyn.
Ilmeisesti näillä viestimillä on omat lakinsa.
Kertokaa, miten valehtelijat saadaan vastuuseen? Siihen tarvitaan nyt kansalaisliikettä. - Uppinen
Juu eipä varmaan tuo 23000€:n menetys sureta. Hienoa jos voit huijata itseäsi. Ei sureta yhtään, mutta tänne on pakko kirjoittaa. Ihan mielenkiintoista.
Sijoittamisessa on aina riskinsä, mitä enemmän laittaa, sitä suuremmat ovat riskit. Tämä seikka on vain hyväksyttävä.
Laitanpa tässä asiaan kuuluvaa musiikkia soimaan:
Matti Nykänen - Elämä on laiffii - Ettekö te tollot
tajua, että ei tässä ole MISSÄÄN vaiheessa ollut kyse mistään sijoittamisesta eikä teidän "sijoitustenne" arvo ole missää vaiheessa noussut, vaan mennyt suoraan näiden tyyppien taskuihin. Miten tyhmiä ihmisiä sitä voi tässä maailmassa olla. Ihan varmasti ne sivustot aukeaa kohta ja teidän rahanne odottavat siellä korkojen kanssa.
- kun amatöörit
alkavat leikkiä bisnesmiehiä.
- Minäpä
Latasin 10$ Everest pokerille ja hävisin kaiken.
Viime viikolla 55 tuhatta euroa rahapuu nimisen yhtiön tilille, sain sillä 5000 osaketta jokaisen arvo on 0,5$ teinkö hyvät kaupat.
Kaksi vuotta takaperin sijoitin CadSusk nimiseen yhtiöön, laiton heidän tilille 38 tuhatta euroa ja sanoivat että tuotto kasvaa vuodessa tuhat kertaiseksi. Heillä ei ole kotisivuja mutta oli aikoinaan sähköpostiosoite jonka kautta tiedot sain. Nyt on ollut heidän mailissa ongelmia joten sain uudesta osoitteesta postia samaisesta asiasta samalta mieheltä. Pyysi laittamaan vielä 12 tuhatta euroa kulujen kattamiseksi ja nämä 12 tuhatta kasvaa korkoa kuulemma 500% heti sijoituksen jälkeen. No minä laitoin ne ja nyt odottelen rahojani. Laitoin samaiseen osoitteeseen luottokorttini numeron jotta voivat tallettaa rahat sitä kautta nopeasti näin kuulemma vältytään välikäsien ahneudelta.
Tänään osoite ei ole enää toiminut mutta rahoja odotellessani tässä kävin nettipankissa maksamassa laskuja ja johonkin oli kadonnut viimeiset 120 tuhatta euroa. Soitin pankille sanoivat että varmasti virhe, ja niinhän se tietysti on, odottelen muutaman päivän.
Annoin myös vaimoni lainaan eräälle parittajalle, Napoliin... sanoivat että saan kuukauden kuluttua takaisin kaksi. - Ruti köyhä
ensin kannattaa ottaa selvää mihin pistää rahat likoon onko firmalla jotain antaa siitä pantiksi
että firma olisi vielä vuoden päästä pystyssä
pelkkä internet sivu ei riitä siihen,,hölmöt sijoittajat,,- laittanut
Nimeäsi aloitukseen muuten mahtavia sijoituskohteita satelisi jokaiselle saman nimiselle ihmiselle ympäri maata.
Mut jos tuo sitten onkin totta niin kyl me sit niellää pilkkamme. kun sä saat 100 vuoden kuluttua sieltä rahasi miljoona kertasena takas. Mut mistä.
- Huhhui
Ei jumalauta teitä ihmisiä. Siis minulla hälytyskellot soivat heti jos joku lupaa hyvää hyvyyttään yli kolminkertaistaa sijoittamani summa (23ke -> 73ke vain 2 kuukaudessa!!). Ei käy näitä sankareita kyllä yhtään sääliksi. Sääliksi kyllä käy ne vanhukset jotka tähän kusetukseen on mukaan saatu. Mutta että maalaisjärjellä varustetut nuoret ihmisetkin lähtevät tämmöiseen mukaan. Tervemenoa!
- köyhät kyykkyyn
Sulla on oikee asenne, täällä taas vähävaraiset purkaa köyhyyden tuntojaan!!!
- puupää69
ETTÄ SAA OLLA TYHMÄ JA VIELÄ KEHTAA KIRJOITELLA SIITÄ.. EI VOI MUUTA KUN NAURAA ::))
OLISIT PYYHKINNYT PERSETTÄ NILLÄ NIIN OLIS SENTÄÄN TUNTUNNUT JOSSAIN..
GOD BYE MONEY ::)) - AAAAAaaaaa
Eikö hälytyskellojen pitäisi soida jos joku lupaa tommosia tuottoja. Tuo 23k muuttuminen 73kiloksi 2 kuukaudessa tarkoittaisi 2000% vuosituottoa. HALOO! Kuuleeko Maa? Mars-planeetta kutsuu.
- Tyhmyydestä saa kärsiä koko...
Hei come on! Oiskohan syytä mennä jonnekin valkotakkisten luokse käymään?
- Katja
Odottavan aika on pitkä..
- rehelisen miehen sana
Miten viittit täällä kehua tai valittaa jos se ei sinua liikuta toi rahan meno..
Toivottavasti et ottannu pankki velkaa!!!!
- juud
huh,fsdiotopsdjiog. oot aika namu
Ihanko tuhannet suomalaiset on sijoittaneet rahansa tällaiseen? Huh! Kyllä tällaisilla luvatuilla koroilla pitäisi hälytyskellot soida. Voisi vaikka miettiä että mitä ideaa jollekin olisi jakaa näin tuottoisaa ohjelmaa tuulipukukansalle.
viimeisiä sopparahoja sijoittelee. Sijoituspuuhissa on kaksi ääripäätä voitto ja tappio. Onks ite niin köyhä, ettei tuollaista pääse tapahtumaan.
- toimiin
niin että kun kaveri saa mukaan uuden tyypin maksuineen saa suosittelija (myyjä) bonuksen näin ollen kaverisi on huijannut sinua ehkä hyvässä uskossaan, Mitä enemmän uhreja hän haravoi sitä parempi tuotto, sama sinulle, nyt on myös sun aikasi myydä mukaan ihmisiä saadaksesi omasi takaisin, samalla kaverisi saa sun myynnit tuplana kuten hänet myynyt saa vielä parempaa tuottoa.
Pyramiidissa joutuu myymään oikein tosissaan, mitä enemmän saat jengiä mukaan sitä enemmän nettoat ja osa näistä mukaan tulleista ei tienaa mitään koska eivät myy itse, he jäävät miinukselle.
En ole täysin skeptinen: oli aikoinaan ACN mobiiliyhtiö joka toimi pyramiidi menetelmällä. Itsekin "maksoin" aloituspaketin jonka mukana tuli esittely video ja cd sekä salkku ja tietysti sopimus paperit tulevien matkapuhelin asiakkaideni kanssa.
Jokainen aloituspaketin maksaja on oman onnensa seppä ja yksityisyrittäjä....
Myin muutaman liittymän, en yhtään myyntipakettia jossa saa bonuksen. Sain ACN:ltä kuukaudessa muutaman euron asiakkaideni soitetuista puheluista. Olisin jäänyt tappiolle mikäli olisin maksanut aloituspaketin, sen verran vähän liittymiä myin....
Onneksi sattui niin että ACN yhtiön yrittäessä talletuspaketin hinnan lunastaa ei tililläni ollut katetta joten koetin maksaa sen jälkikäteen, ei onnistunut sanoivat että ottavat tililtä sitten. Eivät ottaneet. Mutta olin virallisesti yksi heidän yrittäjistä ja sain rahaa kuukausittain, kylläkin todella vähän.
Tiedän että on mahdollista rikastua tuolla menetelmällä, aktiivisemmat saavat tuhansien eurojen kuukausituloja.- €€€€
Tuhansien erojen kuukausitulot tekemättä mitään, se mikä on aiemmin tehty tuottaa jatkossa, kunhan asiakkaat pysyvät kyydissä.
- ymmärrä
Mikä ajaa ihmisen sijoittamaan näin apävarmaan juttuun?
AINA jos lupaillaan ns. helppoa rahaa, pitäisi epäillä asiaa. Yleensä niistä ei mitään hyvää seuraa. Kyllä minä vaan luotan ihan työntekoon ja lottovoittoon. Jos ei tule paljon rahaa, niin sitten pärjätään vähemmällä. Enpä oikein jaksa uskoa, että nuo sivut enää aukeaa. Siellä ne hyväuskoisten rahat nyt on maailmalla... - laskentametronomi larvanto
Tietty kaikkia huijattuja käy sääli, silti ei voikun muiten täällä kirjoittajien tapaan ihmetellä joidenkin järkeä. Noista verkostointimarkkina noista varoitetttiin jo mitä itse muista nii -70 luvun alussa.. Jotkut ostivat hirveät varastot jotain tuotetta pääsemättä koskaan eroon niistä.. Esim. eilen juttelin pohjoseen yhen tutun kanssa, ja se kerto et yhellä tutulla naisella on 100 000 markan edestä tupperwaaraa.. Aino mitä tuli mieleen, että on kaupannut ja ei haettu.. No tupperware ei nyt sieltä pahemmasta päästä ole. Ite kun käsin kauppiksen -70 luvun lopulla, niin liiketoiminnan tunnilla kyl selvitettiin tää pyramidi-homma aika hyvin. Heh, vaikken merkonomihommia olekaan juuri tehny, niin kaukana pysynyt verkostohommista, mitä nyt muija jonkun tupperwaran osti . (heh). Kuinkahan nää swipe-myyjät on pärjännyt? n. 10 v sitten yks tuttu koitti kovasti houkutella siihen ja suuttu kun vertasin sitä tavallaan ketjukirjehommaan,, että ne jotka on yläpäässä tienaa, mutta saapahan ite loppuelämän puhdistusaineet. jos tuote on todella hyvä, niin miksi sitä myydään vain kauppiaiden kautta.? Miksi sitä ei tukkurit ja jälleenmyyjät myy, jos tuote on todella hyvä?
- WINCAPITA
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10772&ext=rss
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74617.shtml
Tässä vaan mietin eikö ennen sijoittamista voisi vähintään googlettaa.... Et jos vaikka netissä olisi tietoa kyseisestä bisneksestä. Jos tietoa on yhden tai kahden klikkauksen päässä niin mikä estää?- ede pienet
Ei näy ei kuulu haloo kukkuuko käki???
Mihin se järki on jätetty, edes osa siitä, siis että tuhannet suomalaiset. Onko tasokas sijoittaminen jokin köyhän kansan huvi ja kompastuskivi.
Lottokin on järkevämpää siinä on sentään pienen pieni mahdollisuus saada muuta ero takaisin. Jos olisit lotonnut 32 tuhannella eukolla olisit todennäköisesti voittanut ainakin 32€
Vaan eihän se järki laihduttajillakaan komeile. Epätoivoinen ihminen tahtoo uskoa kaiken vaikka pohjimmiltaan tietää että valhetta kaikki on vaan.
Suomalaiset........voi kele. kuvittelin että enää näin mahdottomassa toivossa ja uskossa eläviä ihmisiä ei ole, helpon rahan huijauksista on varoiteltu jo niin kauan.
Mihin se järki katoaa kun dollaria nenän edessä vispataan???
- Ahneella on....
Joka kuuseen kurkottaa...onnea seuraavalle LooseInvestment-sijoitukselle. Hehe, internet-sijoituksiin ei kannata riskeerata, jos ei ole edes taustatietoja firmoista. Oikeita sellaisia.
- sijoita
Miksi valtio ei sijoittanut wincapitaan jos rahoille sai noin hyvän tuoton? He he:) Sijoittamalla pari miljardia niin oltaisiin saatu pian Esim : Vanhusten-ja lastenhodot järjestykseen kertaheitolla ja helposti. nyt ei niihin varoja tunnu kyllä riittävän.
- saatu.........
2000 miljardia niin ei vanhusten eikä terveydenhoitoon rahat riitä tässä maassa, jos ei muuta niin pantataan pahan päivän varalle, vaikka se paha päivä on juuri nyt näille tuloista pudonneille. Valtion on paska ja mätä, ja sen mukaiset on omat menot ja prioriteetit.
- Koska
Koulujärjestelmämme ei opeta ihmisille talouden perusasioita.
Juuri hetki sitten Helsingin Sanomat uutisoi aiheesta.
Hyvänä näen sen, että ihmisillä on halua sijoittaa ja ottaa riskejä. Huonona näen sen, että ihmiset eivät halua sijoittaa aikaansa taloudellisen tietonsa lisäämiseksi.
Eläkepommi ja sen hoitaminen ovat erinomaisia esimerkkejä asioiden huonosta hoidosta. Ihmiset luottavat liikaa yhtiöihin, instansseihin, poliisiin, eduskuntaan, oikeuslaitokseen, autokauppiaisiin jne...
Ei teitä ketään tule pelastamaan, ellette halua käyttää omaa aikaanne järkevästi.
Muuttukaa konservatiivisemmiksi kuluttajiksi ja lisätkää omaa taloustietouttanne ja maailma on teidän. Muistakaa verotuksen haitallinen vaikutus omaan talouteen ja elämäänne. Vaatikaa päättäjiltä parempaa taloushallintaa, sillä heillä on ne samat ohuet taloustiedot kuin meillä muilla.
Amerikan tuleva noin 2 vuotta kestävä taantuma on erinomainen esimerkki huonosta taloudenpidosta ja opetuksesta. Eli ei maailmalla olla sen viisaampia.
Winclubin entisenä jäsenenä (tätä klubia ei enää ole olemassa), pidä tätä oppituntina. Joillekkin se maksoi 5000e ja toisille 23000e. Älä masennu. Hae vertaistukea jos sitä tarvitset. Älä häpeä sinisilmäisyyttäsi. Tiedät, että olet seuraavalla kerralla valveutuneempi. Jos jonkun tulisi hävetä, ne ovat nämä huijarit. Rahojanne ette saa koskaan takaisin. Itsekkin olen tullut huijatuksi ja menetin 50e. Tämä tapaus on ratkaisevasti muuttanut elämäni ja talouteni suuntaa. Vieläkin harmittaa hyväuskoisuuteni.
Aika aloittaa uusi sivu. Hankkikaa se taloustietämys ja olkaa valmiina sijoittamaan myös tulevaisuudessa. Olkaa siten valmiit, että tiedätte riskit. Kuinka tiedätte riskit? Hankkimalla hyvän taloudellisen tietämyksen.
Yhdistelmärahastoon sijoittamisen ja sen arvon alenemisen seuraamista en pidä sijoittamisena. Herätkää! Teitä ei olla tulossa pelastamaan. - laskentametronomi larvanto
" Gain up to 5
Develop your copulation organ with a lot inches using the number one treatment.
Pursue without delay to
s e n s y l o v e . c o m
and witness the meritorious cure on the market." Laita rahaa niin mulkku kasvaa jopa 5 tuumaa.. Ja sinnekin silti suomalaiset laittaa, vaikka kuinka tulli koittaa sanoa, että EU:n ulkopuolelta ei voi tilata mitään,, esim viagraa tai muuta. Ja sitten näitä tulee näköjään taas vaikka meneekin roskiin suoraan.
"WorkAtHome" Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by springmourningdove.com. Learn more
To: xxxx@yahoo.com
Subject: Make $225 And More Every Day
Date: Wed, 26 Mar 2008 13:05:27 PST
Make $225 And More Every Day, Click Here
eli luvataan 225 taala päivässä. Tietääkö onko kukaan ollu niin tyhmä, että on vastannu niihin lotto-arvontoihin mailiosoitteen mukaan tai niihin että joku sukulainen (etunimi hinkuvikulainen , sukunimi oma) olis kuollu ja olisit perimässä monta miljoonaa.. - Nimetön
Se on vaan niin kun tässä maassa jollain on rahaa, niin tulee joku läski vinkuu :)
- sdfhg
suomi on paska maa.. täällä on kaikki ihan perseestä =)
- Sisäpiiriläinen
Saamani virallisen tiedon mukaan WinCapita palaa verkkoon tiistaina 25.3.
Katkos johtuu WinCapitan havaitsemista epäselvyyksistä muutamien merkittävien sponsorien osalta. Tämän takia palvelin jouduttiin ajamaan alas todella kiireisellä aikataululla. Katkon aikana WinCapitan ylläpito parantaa sivustojen tietoturvaa entisestään, sekä päivittää kriittiset ohjelmistot.
Hyvää pääsiäistä kaikille, ensi viikolla palaamme rahantekoon! - laiha, köyhä, VINKUJAKO?
VINKUJATHAN TÄMÄN KETJUN ALOITTI vai aloittiko?
Kun on rahaa, niin sitä ei kuitenkaan ole koskaan riittävästi vaan sitä on saatava millä keinolla tahansa lisää, että olis lisää niitä "kuviteltuja (kateellisia)" vinkujia.
TYHMINÄ TEITÄ VAAN PIDETÄÄN, EIHÄN TÄMÄ KESKUSTELU MUUTA OLE (: heh heh :) - $äälittää
Sisäpiiriläinen kirjoitti:
Saamani virallisen tiedon mukaan WinCapita palaa verkkoon tiistaina 25.3.
Katkos johtuu WinCapitan havaitsemista epäselvyyksistä muutamien merkittävien sponsorien osalta. Tämän takia palvelin jouduttiin ajamaan alas todella kiireisellä aikataululla. Katkon aikana WinCapitan ylläpito parantaa sivustojen tietoturvaa entisestään, sekä päivittää kriittiset ohjelmistot.
Hyvää pääsiäistä kaikille, ensi viikolla palaamme rahantekoon!Kuka voi s€littää ihmisen ahneuden? €ikö ihminen koskaan opi?
- 0,00€
WinClub EI OLE SIJOITTAMISTA.
- wincapitalainen
Kiitos mielipiteistänne., tosin mitään uutta ei ilmaantunut, jotkut vaan suhtautuvat asiaan varsin tunnepitoisesti. joku mainitsi et auton hinta., no riippuu tietysti millaisen auton. Kävipä wincapitasa niin tai näin niin sillä rahalla aion katsoa viimeisen kortin tässä pelissä., voi olla että menetän rahat mutta entä sitten olen joskus menettänyt enemmänkin., tosin monesti olen myös voittanut siksi nyt onkin mahdollista katsoa myös kääntöpuoli. Olen lähtöisin ihan tavallisesta Suomalaisesta perheestä ja jo keskiikään ehtinyt. Elämäni aikana olen tehnyt paljon töitä ja yrittänyt kovasti., siinä ihan hyvin onnistunutkin., joten nyt tää sijoitettu summa ei niin kauheesti kyllä kirvele eikä mitenkään vaikuta päivittäisenn elämääni. Aika näytää mikä soppa tää on ja kuka sen keittänyt. Hyvää jatkoa ja menestystä kaikille harrastustensa parissa.
- menestynyt
se ei pelaa joka pelkää. Turha siinä on kateellisten vittuilla ja puristella muniaan
- katsot
Kortit loppuun, ei kai muutakaan mahdollisuutta ole koska rahat olet jo nakannut kaivoon.
Toivotaan että kyseessä ei ole huijaus tai saisit vähintään omasi pois. - Kokenut ja kärsinyt
Ihminen kun revitään johonkin päänpesutilaisuuteen ja yleensä jonkun tutun mukana niin siinä on vaikea pitää päätänsä kylmänä.
Itsekin sen kokenut ja rahaa on palanut sekä helvetisti aikaa ja tarmoa.
Helppo sen on ulkopuolisen arvostella petettyjä sen verran kovaa on aivopesu että siihen on vaikea olla menemättä mukaan.
Jälkeenpäin on vittumaista nuolla haavojaan.
- sijoitettavaa?
Jos sinulla on vielä lisää sijoitettavaa niin sijoitusyhtiöni StupidMoney LTD. järjestää sinulle vielä parempaa tuottoa ja ilman järjestelykuluja. Sovitaanko alkuun 25000£ sijoitukseksi, jolle takaan 10% vuorokausituoton (jonka voit päivittäin tarkistaa nettisivultamme). Ainoa ehto on että päivittäinen tuotto lisätään sijoittamaasi pääomaan, joka vapautuu käytettäväksesi 5 vuoden kuluttua.
- Jep jep...
Äikkistä tuikkista jos luulitte...
- alkaa
Nyt alkaa se poliisinkin varoittama loppurahastus. Sopivasti pääsiäispyhien aikaan.
- on on
että mahtaa persaukisia vituttaa.. mulla omaisuutta ihan tollaisessa nuurdeassa (onko tuttu) teille "sijoittaja"pelleille. ja ihan oikeeta rahaa tilillä.. vitun idiootit
- Nimetön
Tolvana, ei voi muuta sanoa... Tietty jos paalua on vaikka mihkä jakaa ni siitä vaa, hajoa siihe...
- Nimetön
Wincapitan finanssinerot ottaa tällähetkellä Lumumbaa palmun alla ja laskee varpaita. Euroja tilillä monen nollan edestä ja varmasti korkeakorkoisella varmatuottoisella sijoitustilillä. Terveisiä Balille ja lokoisia eläkepäiviä!
- Michael C
Suomalaisia on todella helppo kusettaa, kun luvataan vähän "rahaa". Ja kusetettaviahan riittää...
- OLETKO RIKOLLINEN
Oletko ilmoittanut verottajalle voittonne.
Ilmoita poliisille että olet tehnyt rikollista
toimintaa,joka on kiellettyä suomessa.
Oikein teille pellet - Pörssikin mukavasti
Miinuksella)Muistaako kukaan aikaa ennen kuin yhtiöt eivät olleet pörssissä?Se oli duunareiden kulta aikaa,työnteko todella palkittiin.
Oli tulospalkkioita,joulurahaa ym.
Nyt painetaan kiristyvällä työvauhdilla,ja pörssikeikarit saavat nämä rahat!
Reilua kapitalismi ryöstöä ja laillista sellaista..
Suhteutetut tulot=Ennen asunto maksettiin alle 10vuodessa nyt maksetaan jopa 30vuotta!Huimimmat maksavat 60vuotta!No ompahan elämälle tarkoitus.
- haka393
....että joskus rahasi takaisin saat? Voit sanoa hyvästit rahoillesi, onneksi eivät menneet viimeiset.....
- Kannattaaxx
Sijoittaa jerseyn saarille.
Pistin 1M€ tilille ja sinne jäi.
Opimmeko mitään no emme.
Mulla on varmaan 1MRD € tilillä, ettärepikää siitä! - jou...n
Kannattaaxx kirjoitti:
Sijoittaa jerseyn saarille.
Pistin 1M€ tilille ja sinne jäi.
Opimmeko mitään no emme.
Mulla on varmaan 1MRD € tilillä, ettärepikää siitä!teille jotka olette jäseniä poistukaa täältä,eihän mämä ole meitä varten.........
- järkeä tällaisiin
Että ahneella on paskainen loppu. Sorry.
- Jotuna
Ettekö te ole tehneet vieläkään rikosilmoitusta kadonneista rahoistanne?! Jösses. Tiistaina menette joka iikka poliisiasemalle, teette ilmoituksen ja lakkaatte odottamasta joulupukkia.
- jari 57
minulta saat vaikka kuinka monta nollaa ykkösen perään ja saat ajatella olevasi miljonääri
voi teitä huijattuja raukkoja.
minä katson rahapussiin niin tiedän mitä on ja kenen rahat ne on - kjkjiiyuytttr
voi helvetti.. millois nää perustajat hakee sit sen noopelin palkinnon ku ovat näin fiksun systeemin keksineet.kohta meidän kenenkään ei tartte töitä tehdä kun sijoitetaan tähän ja eikun lapioidaan vaan rahaa kasoihin..;)
- right,
moron.
- Näin se on
On totta että monilla keskustelu palstoilla puhutaan hölmöistä sijoittajista,mutta täytyy muistaaa että suosittelijat ovat erittäin hyviä kavereita tai bisneskuppaneita ja kavereihin luotetaan ja näin lähdetään hölmöihin juttuihin mukaan.Nyt juttu tulisi kääntää toisin päin eli kuka on sinun sponsori niin vaadi siltä rahasi takaisin ..ja niin ed. eiköhän alkuperäinen huijari lopulta löydy
- Högforsin hella
sivut pysyy kiini! Näin olen kuullut.
Kun savu on hälvennyt ja on jo hiljaista, Clubin toiminta jatkuu normaalisti.
OLKAA HILJAA!
Ps. itse en ole sijoittanut senttiäkään, kun ei ollut varaa 3000€: sijoitukseen. - verkosto-hölmö
Nuin tyhmällä, kuin tämän ketjun aloittaja kuvailee olevansa, ei voi olla 23 k€ rahaa sijoittaa verkostomarkkinointipaskaan.
Ja vaikka olisi, onse sille paskalle ihan oikein. Onnittelen nöyrästi, wincapitan pääjehua, onnistuneesta rahojen pölsimisestä.
Ihan peruskoulupohjalta pystyy ihminen päättelemään, että mikä tahansa verkostopaska on aina ja iankaikkisesti kusetusta. Olisi kannattanut silloin olla paikalla.
Perus-kysymys on se, että mikä perkele saa ihmiset aina kertatoisensa jälkeen, ....ensin oli ketjukirjeet, sitten Jussilann (paskapään) ternimaidot, sitten oli ANC:n kännykkä-liittymät ja nyt tämä wincapitan 400 % tuotto-kusetus..... niin aina menettämään rahansa näihin ???
Mikä se syy on, tahtoo tietää, perustan oman verkosto-kusetuksen ja lähden gayMan saarille homoilemaan ???, ahneusko, vai mikä ????- kalaverkko
että äkkirikastuminen mielessä tyhmät pistävät rahansa likoon juuri tällaisiin verkostokusetuksiin! Sitten ne oikeat riskin ottajat ja "nerot" käärivät juuri ne rahat itselleen rikastuen, ja katoavat nauttimaan pässien rahoista! :)
Mikään ei tipahda ilmaiseksi! Ei edes raha kävele tilillesi ;) - että joku unohtu
tosta ternimaito homman jälkeen hartolassa kusetti uskovainen seurakunnan vanhin seurakunnan jäseniä ja muita 16,5 milj mk edestä. jollakin meni milli, jollakin enempi.
tämä jukka pekka vihko, huijari on toivottavasti vielä telkien takana, samaa hommaahan se oli. valuutakaupoilla muka pelattiin mutta jäi jotenkin ne kotiutukset saamatta josta heinolan käräjäoikeudessa keskusteltiin - M.P.O
että joku unohtu kirjoitti:
tosta ternimaito homman jälkeen hartolassa kusetti uskovainen seurakunnan vanhin seurakunnan jäseniä ja muita 16,5 milj mk edestä. jollakin meni milli, jollakin enempi.
tämä jukka pekka vihko, huijari on toivottavasti vielä telkien takana, samaa hommaahan se oli. valuutakaupoilla muka pelattiin mutta jäi jotenkin ne kotiutukset saamatta josta heinolan käräjäoikeudessa keskusteltiinSumma ei sinänsä ollut suuri mutta selittely maksuista ja viron tileistä sitäkin enemmän.
Samalla meni usko totaalisesti kaikkiin ihmisiin, ei voi luottaa oikeastaan kehenkään 100% siksi kyseisen henkilön teko oli kaikkein pahin mitä olen kokenut.
- itsepetos auttaa
Niin tuleehan se joulupukkikin joka vuosi, tottakai sä saat rahasi takaisin korkojen kera.... sulle tulee vähintään 111t€, koska uskot asiaan!
- Sinä tiedät.
Aloittaja (henkilö jolla todellakin on 23t € pelissä!) kun hyvinkin realistisen tuntoisesti ja jalat maassa pysyen kuvailee tuntojaan, ni sitten sinä jota asia ei luultavasti kosketa mitenkään ilmestyt vihjailemaan tappion myöntämisen vaikeudesta :)
Opettele tunnistamaan uudelleen ihmisistä erinäisiä asioita. Nyt se ei sulta näytä sujuvan.
- Sijoittaja 10v.
Jos minä keksisin tämmöisen RAHAN teko koneen niin en todellakaan sillä auttaisi koko Suomea vaan hyviä ystäviäni jos niitäkään. Kun liityitte Klupiin tulitteko koskaan ajatelleeksi miksi joku on niin hyvän tahtoinen ihminen että auttaisi sinua tienaamaan tämmöisellä järjestelmällä rahaa ja varsinkin TOSI paljon rahaa.
Kyllä tämä maailma on sen verran kylmä ettei täällä ketään auteta varsinkaan tekemään rahaa, jos autetaan niin jouluna silloinkin heitellään patoihin taskunpohjalla olevat kolikot jos silloinkaan luovutaan omista.....
Miltä nyt yö unet maistuu vai pitääkö ottaa kossua et saa nukuttua, itse nukun oikein hyvin vaikka pörssikurssit on tulleet alaspäin noin 20% puolessa vuodessa mut kyllä ne joskus tullee ylöskin päin jos ei vuodessa niin sit viiden vuoden päästä ja niillä on aina olemassa jokin arvo, PÄIVÄN ARVO.
Koska te opitte että MAAILMASSA ei ole olemassa ilmaisia LOUNAITA/RAHAA.
Minulle tarjottiin viidestä eri lähteestä tätä Klupia ja sanoin samoin kuin nyt kirjoitan ilmaisesta rahasta.
Mielenkiinnolla odotan kun RKP rupee tutkiin noita tilejä niin varmaan rupeaa VEROTTAJAAKIN kiinnostamaan ketkä ovat saaneet TUOTTOJA.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ JA KAUNIITA UNIA.- hah hah haa..
Ei voi ku nauraa miten pelleä tai ylirikasta kansaa me olemme ku jengillä on ottaa lainaa/laittaa vitusti rahaa huijareille..!!SIITÄS SAITTE BYHYY..!!! )(MEIZI NAURAA=)
- varma huijaus
Huomioiden sijoituksen ajan ja tuoton, niin voin kertoa, että kyseessä on varmasti huijaus. Ei nykyaikanakaan rahaa sentään ihan taivaasta tipahda. Ikävä silti kuulla miten on käynyt :(
- Högfosin hella
Erään Win Capitan esitteen lopussahan kerrotaan, ettei pidä sijottaa enempää kuin on valmis häviämään. Tämähän pitää aina muistaa kaikissa sijoituksissa. Osakekaupoissakin hävisin, kun firma meni konkurssiin.
- 1000.00e
Avaan tuotapikaa samantapaisen sijoituskohteen,laitan oman tilinro;n kohta.tätä lukiessani sanon itseni irti nykyisestä työstä ja käärin rahat,kommenteista päätellen ja muutan monacoon.kiitos sijoittajat.hah haa...köyhät kyykkyyn.meizil on koht massii..
- Korkoo/kuukausi?
1000.00e kirjoitti:
Avaan tuotapikaa samantapaisen sijoituskohteen,laitan oman tilinro;n kohta.tätä lukiessani sanon itseni irti nykyisestä työstä ja käärin rahat,kommenteista päätellen ja muutan monacoon.kiitos sijoittajat.hah haa...köyhät kyykkyyn.meizil on koht massii..
Heti saat mania, niinpaljon kuin tarvitset!
- 500.000e
Korkoo/kuukausi? kirjoitti:
Heti saat mania, niinpaljon kuin tarvitset!
Heitä alux joku 500.000e,ni saan maksettua alku maksun monacon kämpään kiitos=) korkoa saa joku hmm..laitetaan vaikka 4.8%
- asiallinen kertomus
500.000e kirjoitti:
Heitä alux joku 500.000e,ni saan maksettua alku maksun monacon kämpään kiitos=) korkoa saa joku hmm..laitetaan vaikka 4.8%
Erään Win Capitan esitteen lopussahan kerrotaan, ettei pidä sijottaa enempää kuin on valmis häviämään.(Mun winnwr diilissä eo ole esitettä,mainitsen vaan että kaikki rahat käytän jotka haltuuni saan.
minun mielestäni huijarit pitää palkita leijona ritari ristillä, ja antaa verovapaus ja vapautus kaikista mahdollisista vankeus ym. rangaistuksista, oppiipahan tyhmä kansa olemaan omalla paikalla ja eipähän tule hyvin äkkiä samanlaista huijausta
- mukaan kysytty
Onko ihmiset tosissaan noin tyhmiä, että uskoo johonkin 400 prossaan voittoon, vastaus, on ne!!!
Minullekin tarjottiin monelta taholta tätä "idioottivarmaa" sijoitusta joka perustui eri valuuttojen muutoksiin.....sen verran olen eri keitoksissa kiehunut että tyrmäsin välittömästi moisen pelleilyn.....yksi kaveri lähti ovet paukkuen tekemään tiliä "sitten yksin" aikoin ajaa ferrarillaan oveni edestä kun rahat on tilillä....ei ole veikkosta näkynyt....
Kyllä se on satavarmaa, että loppupeleissä pärjää vaan rehellisellä ja ns. oikealla työllä omaisuutensa ansainnut! On aivan turha kuvitella mistään huuhaa hommasta jolla sitä mannaa tulee taivaasta ja maasta!
Mutta aina näitä ääliöitä löytyy joita toiset ääliöt kusettaa, mutta miten se menikään....sitä saa mitä....jne.... - ...
mukaan kysytty kirjoitti:
Onko ihmiset tosissaan noin tyhmiä, että uskoo johonkin 400 prossaan voittoon, vastaus, on ne!!!
Minullekin tarjottiin monelta taholta tätä "idioottivarmaa" sijoitusta joka perustui eri valuuttojen muutoksiin.....sen verran olen eri keitoksissa kiehunut että tyrmäsin välittömästi moisen pelleilyn.....yksi kaveri lähti ovet paukkuen tekemään tiliä "sitten yksin" aikoin ajaa ferrarillaan oveni edestä kun rahat on tilillä....ei ole veikkosta näkynyt....
Kyllä se on satavarmaa, että loppupeleissä pärjää vaan rehellisellä ja ns. oikealla työllä omaisuutensa ansainnut! On aivan turha kuvitella mistään huuhaa hommasta jolla sitä mannaa tulee taivaasta ja maasta!
Mutta aina näitä ääliöitä löytyy joita toiset ääliöt kusettaa, mutta miten se menikään....sitä saa mitä....jne....kyllä se nyt on vain niin etä rehellisllätyöllä ei suomessa rahoiksi lyö...
- ilmaisia lounaita ei ole
Sukulaiseni yritti saada minut tällaiseen mukaan, en muista nimeä oliko sama "yritys" asiasta on jokunen vuosi. Selvitin silloisen
"yrityksen" taustoja. Yristys oli rekisteröitynyt Floridaan, mutta selvittäessäni kyseisin alueen viranomaisilta, heillä oli vain postilokeroosoite, ei virallisia state- ja county- lisenssejä eli jokaiselta yritykseltä vaadittavia toimilupia. No, tietysti mielenkiintoni heräis ettei kaikki ole kohdallaan. Selvitin lisää. Yritys löytyi lopulta Bahamalta. Selitin kaikki löytämäni faktat sukulaiselleni ja sanoin, että heillä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Sukulainen suuttui!!
Koska en uskonut "yritykseen" ja hän taas uskoi täysin. Ei kuunnellut ja värväsi vielä muita jäseniksi. Miksi ei faktaa haluta selvittää kenelle rahansa antaa?? En ymmärrä todellakaan. No sen koommin ei olla asiasta puhuttu enkä ole viitsinyt kysyä. Taidan arvata miten kävi. Eli huonosti.Netin kautta saa selvitettyä niin paljon ja soittamalla loput. Minua ei naurata nämä hyväuskoiset ihmiset, jotka menettivät rahansa. Olen vaan tosi surullinen heidän puolestaan, että heitä ei ollut ketään valaisemassa asiasta. Aurinkoista keväätä ja hyvää pääsiäistä kaikille!!- näin se onla-.
että VIINA ON VIISASTENJUOMA:MUTTA KYLLÄ SE TYHMÄÄKIN PÄÄHÄN NOUSEE..!!
- kim23
Kyse ei todellakaan ole huijauksesta!minun perhe ym...ovat mukana tuossa ja hyvin niillä pyyhkii;)tälläkin hetkellä lomailemassa niillä rahoilla....eli ei kannata hätäillä asioitten suhteen!Sijoittaminen on aina riskiä se on tiedettävä kun tuollaiseen ryhtyy.Sitä joko voittaa tai häviää;)
-girl23v- - CandyBabe
Kyse ei todellakaan ole huijauksesta!minun perhe ym...ovat mukana tuossa ja hyvin niillä pyyhkii;)tälläkin hetkellä lomailemassa niillä rahoilla....eli ei kannata hätäillä asioitten suhteen!Sijoittaminen on aina riskiä se on tiedettävä kun tuollaiseen ryhtyy.Sitä joko voittaa tai häviää;)
-girl23v-- pankkiiri-
CandyBabe ET USKO TOHON ITEKKÄÄN Sääli on sairautta.eikö ne perkele kertonukkaan että ottivat nordeasta 23.000e lainaa,päästäkseen matkalle?!!
- luke skywalkker
pankkiiri- kirjoitti:
CandyBabe ET USKO TOHON ITEKKÄÄN Sääli on sairautta.eikö ne perkele kertonukkaan että ottivat nordeasta 23.000e lainaa,päästäkseen matkalle?!!
CandyBabe.taitaa muuten olla sinun perheesi huijauksen taustalla.Kun HYVIN PYYHKII.ÄLÄ ÄLÄ TYTTÖ Jätä ipeetäsi tänne..voi voi olisti sinäkin nauttinut niistä (huijatuista)rahoista.
- Könö
kändiä myyntin niin saa pappa paluulipunkin. flickar betalar.
- kändimään
kändiä myyntin niin saa pappa paluulipunkin. flickar betalar.
- honecker
Hyvää päivää pahvit.
- raha valuutta
iltaa stroksi-
- #####
WinCapitan mitä se on???!!!
- ja se kannatti.
Fakta.
- JUMALA "alias Duunari...
www.winclub.cjb.net
Sivut oli ennen kun koko kohu mediassa oli... aika osuva..,,hahhaaa... onnee ja menestysta 'Konnevedelle, Rautalammille Ja Etenkin Suonejoelle näille meidän sijoittajille..koittakaaa jaksaa..- toinen iloinen duunari
terveisiä tänne vorssaan kans, nähdään töissä!
Eihän jossain Bahamalla voi olla muuta kuin rikollista toimintaa ja varsinkin kun halutaan sinun sijoittavan rahaa, vielä huikeita summia. Minuakin naapurini on kokeillut mukaan kyseiseen touhuun mutta en siihen ole suostunut koska tuotto ei perustu mihinkään. Jos minulle kerrotaan mistä tuotto muodostuu, ja sekin vielä perustuu fakta tietoon joka on kirjoitettu silloin saattasin jotenkin asiaan suhtautua myöntävästi. Olenkin tässä seurannut tilannetta mielenkiinnolla pienellä paikka kunnalla Oulun lähistöllä, ja olen todennut että joissakin talouksissa meinaa asia ryöstäytyä käsistä. Tiedän että on otettu jopa lainaa pankista jotta päästään tähän hullutukseen mukaan. En ymmärrä pankinjohtajaa joka antaa rahaa tällaiseen koska tämä ei perustu mihinkään, ja lisäksi asiasta on aiemmin tehty tutkintapyyntö ja rikosilmoitus suomen poliisille.Jotenkin tuntuu että tämänpäivän suomalaiset olisi jo valistunutta kansaa ja ei lähtisi tähän mukaan. Tiedän tapauksia joissa ei uskalleta alkaa pankin ohjaamaan rahastoon tai eläke vakuutukseen mukaan koska ei uskota sen tuottoon tai vakauteen. Mutta jopa ollaan innolla "sijoittamassa" näihin hullutuksiin jotka ei perustu mihinkään. Suomssa jos pankki tai vakuutusyhtiö esittää jotain sijoitusta se perustuu joka tapauksessa johonkin ja raha on tallessa ja sen saa pois halutessaan. Ei voi sanoa muuta kun MIETTIKÄÄ NYT KUITENKIN !!!!! Jos rahaanne haluatte jonnekkin laittaa laittakaa se jonnekkin aivan muualle kuin Bahamalle !!!!
- RAJAKUNNANMIMMI
Puhut vähän, mutta TÄYTTÄ ASIAA!!Hölmöt ja ahneet lähtevät tähän mukaan, lukekaahan rajaseudunmimmin kirjoitus!!
- Peri sitten
20 PHP:n osakekantaa arvo alussa ollu 3300mk eli n.550 euroa /kpl. Nyt kyselin arvoa niin 1500 euroa/ kpl tarjottiin samointein. Saatan myyräkin ja tuntuu ihan hyvältä rikastua kun isovanhemmat on ensin pantannu niitä 30 vuotta. Eli näin se menee. No toivon kaikkea hyvää niille jotka rikastuu nopeasti, mutta itse saan tyydytyksen siitä että olen rikastunut raa'alla työllä 10 vuodessa ja joka päivä painanut 16 tuntista päivää. Nyt aijon rauhottua ja ottaa rennosti tämän lama-ajan ja sitten jatkaa taas.
- lapinmies23
Onneksi on rahaa sen verran paljo ettei tarvi osallistua minkäänlaisiin verkostojuttuihin...
Ja jos joku miettii et millä oon rikastunut niin veikkaamalla mut ei veikkauksen pelejä... ;D - gdfrg
Jos sijoituksesi on totta,niin voit sanoa hyvästit euroillesi
- Happola-68
Eli taas vedätettiin tyhmää, Eikö jokaisen joka pörssiä seuraa, niin pitäis välähtää, ettei valuutta kaupoilla voi tehdä tuollaisia voittoja
- AHNEUTTA
Ihmiset ovat tyhmiä ja heillä on liikaa rahaa.
- dfj
ei ois kannattanut.
- nipa_1
En vois sanoa muuta kuin että helvetti olet niin idiootti!!!!
- Hyi saatana
Toivon että häviät enemmänkin!! Jotkut( kuten sinä) ovat vain niin jälkeenjääneitä!!!
- Olet sinä
Wincapita=Natures own= huijaus
Hanki elämä!!!!!!! - tuota.
wincapitalainen, mekin, perheemme.
sijoitimme ja otimme kolminkertaisena aina pois,
mitä
oikein tavoittelit, kun odotit.
Siinä olet oikeassa, täysin ylimääräistä vain tuollaisiin kannattaa sijoittaa,
jotka ovat helpolla tulleet ja jotka voi uudelleen hankkia helpolla
jotta ei jää suremaan.
Ei missään nimessä muutaman vuoden säästöjä,
tai mummon perintörahoja.
luulen vieläkin wincapitalaisena että ei ole huijausyritys,
on vain jonkun valtakunnan, muiden sivujen sulkemisen yhteydessä suljettu.
HUIJAUSYRITYKSIÄ, tuon tapaisia on kyllä
mielestäni yli 95 % joten älkää kieltä ym. ymmärtämättömät rahojanne siirrelkö sellaisiin.
Niitähän avautuu ja sulkeutuu "joka viikko".- yhteiskunnan
Olen sitä mieltä että yhteiskunnan pitäisi korvata menetykset näille ahdinkoon joutuneille. Kyllä valtion kassasta laitetaan rahaa muihinkin vastaaviin.
- pikusummia
yhteiskunnan kirjoitti:
Olen sitä mieltä että yhteiskunnan pitäisi korvata menetykset näille ahdinkoon joutuneille. Kyllä valtion kassasta laitetaan rahaa muihinkin vastaaviin.
puunjalostusteollisuudellekin, lähinnä paperille annetaan
tukea noin 200 € henkeä kohden, se on usein 1000 € perhettä kohden,
kyllä rahaa näyttää olevan.
silloin kun tehtiin -90 luvulla markan devalvointi ja kellutus,
ulosmitattiin jokaiselta luokaa 20 000 mk. - Jxxx
yhteiskunnan kirjoitti:
Sitten minäkin perustan "sijoitusklubin", pyydän kavereita "sijoittamaan" siihen ja lähdetään kaikki Pattayalle, kunhan kaverit on ensin saaneet "tappionsa" valtiolta takaisin.
Huijarit maksavat ne rahat takaisin. Niin tapahtuu oikeus. Vai pitääkö yhteiskunnan mielestäsi hyväksyä tällainen toiminta? Kuka sen jälkeen enää tekee töitä? - RAJAKUNNANMIMMI
yhteiskunnan kirjoitti:
Ja höpö höpö, yhteiskunnan korvatttava, paljon ilkeät esittää, nämä ovat vapaaehtoisesti sijoittaneet rahaa näihin ja itse voivat kärsiä seuraukset!!
- minun mielestä
yhteiskunnan kirjoitti:
Korvaako yhteiskunta, jos muuten elämässäsi teet virhevalintoja? Ei korvaa. Jos ahneuksissaan tekee virheitä, niin kyllä niistä itse saa selvitä.
- Verccomaha
Nämähän vetää jo enemmän kansalaisten kiinnostusta puoleen kuin lööppiuutiset.
Huijausten vastustus ei olekaan turhaa.
Mutta kauan kestää, ennenkuin viimeinen uskoo tulleensa huijatuksi. Vastaan, osa ei ikinä myönnä - he liittyvät seuraavaan.
Ja itsepetos jatkuu. - wincapitalainen
Kiitos värokkäistä mielipiteistä., ihan kaikea ei jaksa lukea. Voi olla että rahat meni., no sellaista sattuu. Mutta jos sivut aukeaisivatkin ja homma toimisi edelleen (mikä ei tällä hetkellä vaikuta kauhean todennäköiseltä) niin silloinkaan en ottaisi vielä omiani pois vaan katsoisin oikeasti mitä tää on ja mihin tää johtaa..., Sillä olisihan sääli olla nyt katsomatta peli loppuun kun henkisesti olen jo ne rahat menettänyt eikä se minua huoleta tai edes kirvele. Onhan tämä sen luokan "teatteria" että tässä on oltava eturivin katsomopaikka.., se tietysti saattaa maksaa ;-)
- RAJAKUNNANMIMMI
Minun mieheni ja poikani puhuivat tästä clubista ja sijoituksesta sekä olivat jo varautuneet laittamaan 20000 euroa tähän, itse yritin kaikin keinoin estää heitä koska poikani on opiskelija ja tietty sen verran oli ylimääräistä hanelläkin, ensimmäisen kerran alkoi kuulua huhuja noin vuosi sitten että, poliisit tutkii asiaa, siinä vaiheessa eivät vielä olleet laittaneet rahaa asiaan, vielä sain kuitenkin käännettyä heidän päänsä etteivät laittaneet, mutta tein työvoiton siinä. Viimein heidänkin kaaliinsa meni ettei 400 %:n voittoja voi ollakaan.
Nytpä ovat tyytyväisiä että en lähtenyt mukaan moiseen höpinään. Surullista että näin hyviä puhujia sen puolesta oli että ihmiset menettivät paljon rahaa.
Lopputuloksena totesimme, että tähän uskoo hölmöt ja ahneet ihmiset!!- Tuotosta nauttinut ja nauttiva
Eipä miehen ja pojan olisi kannattanut uskoa mimmiä. Sääli poikaa, sillä mimmin poika olisi saanut kunnolliset taloudelliset eväät elämänsä alkuun.
Odotellaan. Kun tilaisuus tulee liittyä mukaan, kannattaa liittymistä harkita vakavasti myönteisessä hengessä.
Ei kannata uskoa kaikkea siivotonta kieltä käyttävää porukkaa. Moni äiti häpeäisi, jos tietäisi millaista kieltä hänen jälkikasvunsa käyttää mm. näillä palstoilla. - tyhmille ihmisille
Tuotosta nauttinut ja nauttiva kirjoitti:
Eipä miehen ja pojan olisi kannattanut uskoa mimmiä. Sääli poikaa, sillä mimmin poika olisi saanut kunnolliset taloudelliset eväät elämänsä alkuun.
Odotellaan. Kun tilaisuus tulee liittyä mukaan, kannattaa liittymistä harkita vakavasti myönteisessä hengessä.
Ei kannata uskoa kaikkea siivotonta kieltä käyttävää porukkaa. Moni äiti häpeäisi, jos tietäisi millaista kieltä hänen jälkikasvunsa käyttää mm. näillä palstoilla.sen tietää äitikin ettei sääli riitä jos lapsi on tyhmä. Ei kannata sekaantua tyhmiin ihmisiin jotka käyttävät kaikki rahansa tyhmyyksiin. Näille tyhmyreille ei kannata antaa edes yösijaa sillä he vievät yön tunteina jopa hopealusikat ja yrittävät niillä tehdä 400% voittoa huutonetissä. He laskevat kaiken 400% voittoina ja myyvät vaikka äitinsä saadakseen voittoa.
- RAJAKUNNANMIMMI
Tuotosta nauttinut ja nauttiva kirjoitti:
Ei kannata uskoa kaikkea siivotonta kieltä käyttävää porukkaa. Moni äiti häpeäisi, jos tietäisi millaista kieltä hänen jälkikasvunsa käyttää mm. näillä palstoilla.Niinpä varmaankin 20000 köyhempiä olisivat jos eivät olisi uskonet mimmiä, tuttavapiirissä noin vuosi sijoittaneet hävisivät rahansa. Hyväpä nyt on mieli kaikilla, ne rahat sijoitettiin Tietoenaattoriin ja hyvin nousee toissapäivänä 44 prossaa!!
Hölömö voi olla mut ei tyhmä vai mitenpäin se olikaan!!!Pojalla nimittäin on hyvät eväät elämäänsä, on vasta 23 v ja osti käteisellä ilman pankkilainaa kolmion Joensuusta!! - köyhät kyykkyyn
RAJAKUNNANMIMMI kirjoitti:
Niinpä varmaankin 20000 köyhempiä olisivat jos eivät olisi uskonet mimmiä, tuttavapiirissä noin vuosi sijoittaneet hävisivät rahansa. Hyväpä nyt on mieli kaikilla, ne rahat sijoitettiin Tietoenaattoriin ja hyvin nousee toissapäivänä 44 prossaa!!
Hölömö voi olla mut ei tyhmä vai mitenpäin se olikaan!!!Pojalla nimittäin on hyvät eväät elämäänsä, on vasta 23 v ja osti käteisellä ilman pankkilainaa kolmion Joensuusta!!Raha ratkasee!!!
- ihka omillaan kaiken
Niinpä varmaankin 20000 köyhempiä olisivat jos eivät olisi uskonet mimmiä, tuttavapiirissä noin vuosi sijoittaneet hävisivät rahansa. Hyväpä nyt on mieli kaikilla, ne rahat sijoitettiin Tietoenaattoriin ja hyvin nousee toissapäivänä 44 prossaa!!
Hölömö voi olla mut ei tyhmä vai mitenpäin se olikaan!!!Pojalla nimittäin on hyvät eväät elämäänsä, on vasta 23 v ja osti käteisellä ilman pankkilainaa kolmion Joensuusta!!Eikä ole yhtään avitettu koskaan.
Suksi nyt kuuseen.
Näitä maaseudun lellikkejä piisaa. - FIKSUT PÄRJÄÄ AINA
ihka omillaan kaiken kirjoitti:
Eikä ole yhtään avitettu koskaan.
Suksi nyt kuuseen.
Näitä maaseudun lellikkejä piisaa.ONNEKSI OLKOON POJALLESI, KÖYHÄT KYYKKYYN, RAHA RATKASEE!!!
- .hullu.
Hölömö voi olla mut ei tyhmä vai mitenpäin se olikaan!!!Pojalla nimittäin on hyvät eväät elämäänsä, on vasta 23 v ja osti käteisellä ilman pankkilainaa kolmion Joensuusta!!hullu saa olla muttei tyhmä :D
- RAJAKUNNANMIMMI
ihka omillaan kaiken kirjoitti:
Eikä ole yhtään avitettu koskaan.
Suksi nyt kuuseen.
Näitä maaseudun lellikkejä piisaa.Niinkin voi ajatella maalaispojasta kun ei tiedä taustoja. Katsos hän voitti 7 vuotiaana eräästä pelistä silloista mummon markkaa satatuhatta ja on aina kiinnostunut miten en saisi poikimaan lisää, hän sijoitti ne eri osakkeisiin 13 vuodeksi ja tässä on tulos!
Niin voin kertoa, että on erittäin säästäväinen ihminen, urheilullinen, vanhempiaan kunnioittava nuori mies ja opiskelee oikeustiedettä toista vuotta, kävi kiitettävillä kadettikoulun jne!!
Olen todellakin ylpeä hänestä. Maallakin kehittyy kunnon kansalaisia ja omillaan pärjääviä, sehän riippuu tietty minkalaisen kotikasvatuksen on saanut ja turvallisuuden.
Iloa sinulle ja aurinkoa elämääsi!!! - joopajoogåf
Niinkin voi ajatella maalaispojasta kun ei tiedä taustoja. Katsos hän voitti 7 vuotiaana eräästä pelistä silloista mummon markkaa satatuhatta ja on aina kiinnostunut miten en saisi poikimaan lisää, hän sijoitti ne eri osakkeisiin 13 vuodeksi ja tässä on tulos!
Niin voin kertoa, että on erittäin säästäväinen ihminen, urheilullinen, vanhempiaan kunnioittava nuori mies ja opiskelee oikeustiedettä toista vuotta, kävi kiitettävillä kadettikoulun jne!!
Olen todellakin ylpeä hänestä. Maallakin kehittyy kunnon kansalaisia ja omillaan pärjääviä, sehän riippuu tietty minkalaisen kotikasvatuksen on saanut ja turvallisuuden.
Iloa sinulle ja aurinkoa elämääsi!!!Tuon ikäinen poikasi ei olisi ehtinyt taloustieteitä opiskella, jos on kadettikoulun käynyt, ja tosi tiukalla aikataulla se kadettikoulukin on täytynyt vetästä läpi
- Pentti Punttaaja
Tässä se taas nähtiin, kynäniskat laitto rahat menemään!! Heikot = Idiootteja
Toisilla rahaa menee, mutta penkkitulos pysyy, kyllä se on voima joka määrää!
Kevättä vaan heikoille!
Rannalla nähdään ;) - Mauri Maastaveto
Pentti Punttaaja kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin, kynäniskat laitto rahat menemään!! Heikot = Idiootteja
Toisilla rahaa menee, mutta penkkitulos pysyy, kyllä se on voima joka määrää!
Kevättä vaan heikoille!
Rannalla nähdään ;)Terve Pentti,
Samaa mieltä, parilla tonnilla kokeilin eikä kiinnosta, maastaveto noussut 50kg tässä aikana, 315 tulee ilman remmejä, ei paljon parit tonnit nappaa.
Jatkataa heikot marinaa, ite nostan puntteja! - Pentti Punttaaja
Mauri Maastaveto kirjoitti:
Terve Pentti,
Samaa mieltä, parilla tonnilla kokeilin eikä kiinnosta, maastaveto noussut 50kg tässä aikana, 315 tulee ilman remmejä, ei paljon parit tonnit nappaa.
Jatkataa heikot marinaa, ite nostan puntteja!Tosiaan sijoitin 50e salikorttiin, niin ei vaimon tarvi kattella ranteen paksusia hauiksia. Pojat on laittanu tonnit aivan väärään paikkaan.
- Verccomaha
Ja palaa normaaliin elämään.
"Mutta siitäkään huolimatta en voi tietää onko kyse huijauksesta vai ei."
Sen voit todeta kysymällä itseltäsi - onko niitä rahoja käytössäsi vai ei? - hellu61
Mie iloinen winniläinen luotan tähän sijoitukseen. Hyvä kun tavallisella duunarillakin on varaa sijoittaa, eikä etuoikeus ole vain valmiiksi rikkaille porhoille! Mulla on liossa vain muutamia tonneja, mutta ne on tuottanu tosi hyvin. Toi kohu on ollu iha älytön, paisunu yliäyräiden. Yleensä tallainen kohu syntyy vain katteellisten ja "paskanjauhajien" immeisten taholta. Sivut aukiaa aivan varmasti ja aukiaa nopeammin, kunhan kohu laantuu ja työntekijöille annetaan työrauha. Ollaan siis ihan rauhallisin mielin ja nuku siekkii yösi hyvin : )
- mä vaan
Sä puhut ihan asiaa. Mä oon kans klubilainen, ja mua ärsyttää tää kateellisten paskanjauhanta näillä ja vastaavilla sivuilla. Jauhavat minkä kerkiävät, eivätkä tiedä asioista yhtään mitään. Ovat vaan pirun kateellisia ku niil ei oo ollu älliä eikä fyffee sijoittaa. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko suku, eikö :). Aurinkista kevättä vaan sulle ja eletään me viisaat leveesti tulevaisuudessa. :)
- mä vaan
Kyl sä saat rahasi klubista. Tää härdelli on vaan kateellisten paskanjauhantaa. Sivut aukee lähipäivinä. Että äläs hättäile!!!
- aukeaa ihan pian....
Onko teillä mitään hajua miten tällainen huijaus toimii?
Varmasti moni on saanut WinCapitasta rahaa. Pakkohan niiden on ollut jotain maksaa, koska se on edellytys tällaiselle toiminnalle. Ei kukaan kai sijoittaisi mihinkään, jos tietäisi, ettei voi saada voittoa?? Eli kun muutamille ollaan maksettu ja saatu ihmiset uskomaan hommaan, on saatu lisää porukkaa mukaan. Eihän silloin tarvitse hommaa mainostaakaan, kun ihan automaattisesti ihmiset hyvää hyvyyttään mainostavat sitä toisilleen. Eli joillain vaan on ollut tuuria, kun ovat saaneet jotain takaisin päin, joillain toisilla on ollut vähemmän sitä tuuria...
Eikö ihmisillä tosiaan hälytyskellot soi, kun tulee tällainen klubi, joka toimii vain netissä. (Vai onko joku tosissaan nähnyt näitä pääjehuja??)Eikö epäilytä, kun näkee esitteitä ja nettisivut, jotka on täynnä kirjoitusvirheitä ja ulkoasu on todella yksinkertainen? Kuka tahansa osaisi tehdä yhtä "laadukkaat" nettisivut ja Powerpontilla saa tehtyä "hienoja" esitteitä.
Juu juu, kyllä ne sivut vielä aukeaa. Varmaan ihan lähipäivinä. winCapitan porukka varmaan avaa ne, jos kerkeää lomakiireiltään etelän auringossa. Siellä ne on niiden rahojen kanssa.- mä vaan
Siinä taas yksi köyhä kateellinen, joka ei tiä mistä puhuu. Arvaas vaan kuka viimiseksi nauraa?? Me rahakkaat klubilaiset päästetään paskasen räkäset naurut teille onnettomille HAH HAH HAH HAAAAA!!!!!!!!!
- ne luvatutt kortit
mä vaan kirjoitti:
Siinä taas yksi köyhä kateellinen, joka ei tiä mistä puhuu. Arvaas vaan kuka viimiseksi nauraa?? Me rahakkaat klubilaiset päästetään paskasen räkäset naurut teille onnettomille HAH HAH HAH HAAAAA!!!!!!!!!
kenellä on käytössä niitä luvattuja kortteja joilla piti saada rahaa seinästä millon haluu...ei oo näkynyt
- Consultti
Minulla on monta tuttua wincapitassa, olleet jo vuosia ja saaneet rahaa ihan helvetisti, olen heidän kanssa keskustellut ja Wincapita on ollut ja mennyt ,mutta se on ollut todella tuottoisa niille jotka ovat ajoissa liittyneet. UUsia vastaavia virityksiä on tulossa liittykää heti niin pääsette rahoille.
Ahneet ja tyhmät ovat rahansa menettäneet..- mä vaan
Ja te jaksatte täälä jauhaa paskaa edelleen. Sä ketään klubilaisia tunne, höpö höpö!! Klubi ei ole kadonnut mihkään ja sivut aukee ens kuun alussa, ja tää on fakta!!! Olen sen kuullut ite Hannulta.
- ihmiset
mä vaan kirjoitti:
Ja te jaksatte täälä jauhaa paskaa edelleen. Sä ketään klubilaisia tunne, höpö höpö!! Klubi ei ole kadonnut mihkään ja sivut aukee ens kuun alussa, ja tää on fakta!!! Olen sen kuullut ite Hannulta.
on noin tyhmiä,no ihan oikein et massit meni..
- ihmiset
ihmiset kirjoitti:
voivat olla nii typeriä etteivät ymmärrä sarkasmia tai erota trollia, no ihan oikein että pysyvät hölmöinä amiksina...
- on..
ihmiset kirjoitti:
nettisivut auenneet?? :) :) Pistäkää heti viestiä ku rupee taas rahaa tulemaan
- on.....
ihmiset kirjoitti:
- Hannu
on..... kirjoitti:
Nyt on taas kus.e.. ei kun sijotus sivut auki...
www.winclub.cjb.net
rahaa on kun roskaa mutta kuka jaksaa nettisvuihin panostaa, turhaa! *ja se käden heilautus tähän kohtaan..
- yksi sijoittajan tap
no mites on saatu rahoja takaisin capitasta?
jos olet nähty jukka pekka V:tä niinoletko saanut rahojasi vai veditkö turpaan sitä - totuutta päin
Tämä pätkä kertoo kaiken missä mennään.
http://www.jarviradio.net/index.php?option=com_content&view=article&id=257:haastattelussa-hannu-kailajaervi&catid=37:aanileikkeet&Itemid=70- Miten se oikein meni
WinCapitaa myytiin aikanaan valuuttakauppaan erikoistuneena sijoitusklubina, jossa jäsenten tekemät sijoitukset klubiin toivat yksittäisiin tehtyihin sijoituksiin ns. vipuvaikutusta eli kasvattivat yksittäisen sijoittajan tuottoja isomman yhteisesti sijoitettavan rahamäärän vuoksi.
Nyt Kailajärvi ja muut WCläiset väittävät, että kyse olikin vain lisenssikaupasta, eikä klubi tehnyt jäsenten puolesta valuuttakauppa, eikä hallinnoinut jäsenten rahoja, vaan kaikki varallisuus oli jäsenten vapaasti ulos otettavissa. Missä siis toteutuu yksittäisten jäsenten tekemissä valuuttamarkkinasijoituksissa se vipuvaikutus, kun klubilla ei ole oikeasti rahaa hallinnoitavaan? Ei kai sitä kuviteltua ja laskennallista tulevaa virtuaalituottoakaan voida missään tilanteessa laskea todelliseksi rahaksi tehtäessä sijoituksia?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084