Moi,
Olen lähdössä lähiaikoina laivalle ja haluaisin löytää jonkun kivan uuden tuoksun. Pidän aika mausteisista tuoksuista, en niinkään mistään "sportti"-tuoksuista. Olen pitkään käyttänyt Lacosten tuoksua ja Mexxin tuoksut ovat myös mieleisiä.
Eli...jos kenelläkään on vinkkejä kivoista tuoksuista, ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan.
Armanin Diamonds on suunnitelmissa...se on vaan aikas makea tuoksu.
jokin uusi kiva tuoksu?
duffelina
3
721
Vastaukset
- Dreaamy ;)
Moimoi :)
en tiedä mitä sanot näistä seuraavista,mut kokeile ;D
ne on makeita,uusia, mausteisia,seksikkäitä tuoksuja :) toivottavsati tykkäät ;D sanothan sit minkä ostat :D heheh..
itse tykkään todella todella paljon näistä ;)
Uudet :
* Diesel Fuel for Life
* Hugo Boss XX
* Escada Sentiment
* Viktor&Rolf Flowerbomb
* Jennifer Lopez Deseo
* Britney Spears Believe
* Escada MAGNETISM
* Christian Dior Miss Dior Cherie
* Britney spears fantasy - miu
Pradan Milano
- lady12348
Lancomen hypnos sopii tummalle vaaleelle lihavalle laihalle ja erityisen puhtaan tuoksunen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551