Vaakamies

sheitan71

On sairaalloisen mustasukkainen narsisti. Vaakamies on aina paljon paremman näköinen kuin muut miehet. Vaakamies on parempi sängyssä kuin muut miehet. Vaakamies on itseasiassa paras.

Kun yrität eroon vaakamiehestä, roikkuu sinussa vielä vuosienkin päästä nalkuttamssa mitä kaikkea väärää SINÄ olet tehnyt.

Vaakamiehistä tulisi hyviä poliiseja, tutkivat kaiken. Ottavat selvää kaikesta mikä sinuun liittyy. Kerran kun seurustelet vaakamiehen kanssa, vaakamies seurustelee kanssasi ikuisesti.

6

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu varmaan luonteesta

Ei minun kokemusteni mukaan vaaka miehet roiku tuolla tavalla ihmisessä, mutta erottuu varmaan joukosta ulkoisesti koska venus planeetan hallitsema onpi.
      T:vaakanainen

• paikkansa

kun sinä seurustelet vaakamiehen kanssa,seurustelee vaakamies samalla 1 tai useamman kanssa.kun sinä eroat vaakamiehestä,seurustelee v.mies kuitenkin sinun kanssasi.
        ihanahan se on,mutta silmäsi aukeaa myöhemmin.et silti voi vihata,mutta oman itsesi takia älä ole kaveri ex vaakan kanssa.varsinkin jos haluat jatkaa elämääsi.
        kertoo vaakanainen

• Vaakamän
        paikkansa kirjoitti:

kun sinä seurustelet vaakamiehen kanssa,seurustelee vaakamies samalla 1 tai useamman kanssa.kun sinä eroat vaakamiehestä,seurustelee v.mies kuitenkin sinun kanssasi.
        ihanahan se on,mutta silmäsi aukeaa myöhemmin.et silti voi vihata,mutta oman itsesi takia älä ole kaveri ex vaakan kanssa.varsinkin jos haluat jatkaa elämääsi.
        kertoo vaakanainen

Yleensä vaaka jatkaa matkaansa, hyväksyy siis edelliset suhteensa - ei roiku niissä.

• kävi....
        paikkansa kirjoitti:

kertoo vaakanainen

sain itse huomata tämän. Erosta oli ehtinyt kulua jo vuosi, niin tämän jälkeen törmäsin entiseen vaakamieheeni, joka oletti, että kaikki eleeni sinä iltana olivat vain hänen huomionsa kerjäämistä vaikka en edes huomannut häntä lähettyvilläni. Hän seurasi minua kaikkialle eikä malttanut jättää rauhaan. Kertoi moneen kertaan kuinka hänellä on tyttöystävä sekä piikitteli muutenkin. Loppuiltaa kohden halusi pakosti olla kanssani kahden ja suudella sekä himoita samalla tavalla kuin ennenkin. Ihme olento.

• minun
        kävi.... kirjoitti:

sain itse huomata tämän. Erosta oli ehtinyt kulua jo vuosi, niin tämän jälkeen törmäsin entiseen vaakamieheeni, joka oletti, että kaikki eleeni sinä iltana olivat vain hänen huomionsa kerjäämistä vaikka en edes huomannut häntä lähettyvilläni. Hän seurasi minua kaikkialle eikä malttanut jättää rauhaan. Kertoi moneen kertaan kuinka hänellä on tyttöystävä sekä piikitteli muutenkin. Loppuiltaa kohden halusi pakosti olla kanssani kahden ja suudella sekä himoita samalla tavalla kuin ennenkin. Ihme olento.

elämästä.siks olen katsonut paremmaksi ollla erillään kokonaan.vaakamiehen jättäminen ja kaverina olo ei ole yksinkertaista.
        t.vaakanainen

• puhkupuu
        minun kirjoitti:

elämästä.siks olen katsonut paremmaksi ollla erillään kokonaan.vaakamiehen jättäminen ja kaverina olo ei ole yksinkertaista.
        t.vaakanainen

on luonne myös kiinni. Esimerkiksi joillakin ylpeys antaa vasten sen, että alkais roikkua toisessa. Tässä mun vaakamiehessä on ylpeyttä, mikä tarkoittaa sitä, että se hyväksyy tilanteet kuin tilanteet. Ja pitää oman päänsä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe