kiinnostusta matkailusta

make

Kun katselee ja lueskelee tätäkin foorumia niin paljon on kysymyksiä ja tiedon halua matkailusta, se on hyvä juttu se !
Kuukausia sitten nimimerkillä tiberias avasin keskustelupalstan aiheena perustaa Israelin ystävien yhdistys joka toimisi niin puolue- kuin uskonnollispoliitista painolastia ( voit lukea tarkemmin ketjusta - israelin ystävät -. Aluksi innostusta lukijoilla tuntui riittävän, halusin edetä asiassa rauhallisesti, erilaisia kuvioita toiminnasta pähkäillen. Liekö tämä "hitaus" vai mikä niin kiinnostus asiaan alkoi laimeta.
Löysin henkiystäväkseni erään todella asiasta kiinnostuneen henkilön jonka kanssa asiaa on pohdiskeltu. Yhdistyksen/seuran perustaminen oli jo tapetilla helmikuun lopulla kolmen henkilön voimin, siloin taas flunssa kaatoi meikäläisen ja niin asia jäi.
Alussa sivusin matkailua Israeliin joka tänä päivänä on pääosin omatoimista koska matkan järjestäjien tarjonta on hyvin vähäistä ja teemapainotteista joka ei kaikkia kiinnosta.
Olisiko aihetta uuden yhdistyksen/seuran erääksi pääteemaksi ottaa Israelin matkailu, etsiä matkanjärjestäjiä, opastaa ja neuvoa matkaa suunnittelevia, nykypäivän tietoyhteiskunnassa on laajat verkottumisen mahdollisuudet, mahdollisuudet luoda hyviä niin liike- kuin ystävyyssuhteita kun halua vaan riittää. Yksin siitä ei mitään tule, tarvitaan aktiivista asiasta kiinnostunutta porukkaa, ei mitään pakkotahtista vaan jokainen kykyjensä ja halujensa mukaan kantaisi kortensa kekoon.
Uusi yritys yhdistyksen/ seuran perustamiseksi pyritään toteuttamaan huhtikuun puolivälin jälkeen.
terv. -make-

4

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dahlil

Hei
      En tiedä millä perusteelle jäsenet valittaisiin tuohon yhdistykseesi; lähetin parikin s-postia aiheesta sulle saamatta sen kummempaa vastakaikua.
      No tuumasta toimeen; laitoin pystyyn keskustelufoorumin aiheesta!

http://israel.forumh.net/index.htm

• make

Hei,
        olen pahoillani jos et ole saanut vastakaikua, katkos jompaan kumpaan suuntaan viesteissä. Kaikille yhteyttä ottaneille olen vastannut.
        Sinun kaltaisiasi aktiiveja tarvitaan, keskustelufoorumi hieno homma.

-make-

• make

Hei,
        jokaiselle joka minulle tuon keskustelun tiimoilta otti yhteyttä vastasin, eli viesti on jonnekin kadonnut, joko sinun yhteyden ottosi tai minun vastaus.
        Tuo keskustelusivujen avaus on hieno juttu !!

make

• make
        make kirjoitti:

Hei,
        jokaiselle joka minulle tuon keskustelun tiimoilta otti yhteyttä vastasin, eli viesti on jonnekin kadonnut, joko sinun yhteyden ottosi tai minun vastaus.
        Tuo keskustelusivujen avaus on hieno juttu !!

make

Tuntuu takkuilevan, ensin ei ota vastaan viestiä ja sitten, yht' äkkiä kaikki yritetyt.
        make

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe