Apua?!? Uranus Kaloissa!

Gone Fishing

Kertokaa hyvät Kalaihmiset, varsinkin ajalla 1.-4.3. syntyneet Kalat, miten vuodet 2004-2006 poikkesivat normaalista? Tapahtuiko teille jotain erikoista silloin? Oliko elämänvauhti jotenkin kiihkeämpää kuin aikaisemmin?
Kuulin juuri ystävältäni joka harrastaa horoskooppeja, että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä. Pelottavaa!!!! Itse olen 11.3. syntynyt ja kaikki vasta EDESSÄ.... :(

7

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tarkoittaa?

"että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä."

• kalauros

valinnut hyvän päivän syntyä;)
      Tottahan toki kiihkeää oli noiden vuosien aikana ja mikä parasta,sama aika on juuri kohta tulossa. :)
      Ota vaan ihan rauhallisesti ja nauti,sillä mikään ei ole pysyvää.. seksi on kuitenkin hyvää;)

• Gone Fishing

taidat olla samana päivänä syntynyt kun minä?
        Kiihkeitä aikojako onkin tiedossa? Ja minä kun luulin, että jotain todella kamalaa....
        Sitten otankin ihan rauhallisesti ja aloitan valmistautumaan "suureen ilotulitukseen" :)

• Mirtsukka77

Minäkin olen synt. 11.03 eli sehän olikin ihan vilkas päivä kätilöopistolla!Tuosta Uranuksen transiitista sen verran,että itse en ylipäätnsä edes noteeraa niitä,koska kaikesta menee maku jos rupee kyttäämään niitä.Sorry!

• epäilijä

koskaan tapahtua mitään jännää ja erikoista?
      En usko.
      Kalat on sen verran tylsää sakkia.

• vähän

miksi luuraat tylsän sakin sivuilla? vinkivink:)

• epäilijä minäkin

Kaloilla on mielikuvitusta vaikka muille jakaa, mutta ei kyllä jaa sitä muille.. eiköhän jokainen keksi itse omat sirkushuvit. Epäilen että olet katkera

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7181
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4777
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3899
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3838
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3807
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3383
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2741
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38