en kyllä tajua miksi mun parhaalle kaverille iski hurjat vihat mua kohtaan. SAin vain uuden auton, ihan normaalia siis, eli pitäisi jo noin vanhan jätkän tajuta, et kateus on lasten tauti, eikä hänen ikäisten, mutta minkäs teet kun on niin säälittävä jätkä. Vitun pelle!
Kateellinen autostani
3
532
Vastaukset
- epätietoinen , ei kateellinen
käydä hakemassa itselleen autoja ? Olen ollut siinä uskossa, että ne on pitänyt ostaa, niinkuin itse olen joutunut tekemään.
Tietty, jotkut kultalusikka persiiss* ja toinen suussa syntyneet, saavat asunnot ym .muut asiat,tarvitsematta itse ponnistella/hankkia rahat ko. asioiden ostamiseen. - ei-kateellinen
käydä hakemassa itselleen autoja ? Olen ollut siinä uskossa, että ne on pitänyt ostaa, niinkuin itse olen joutunut tekemään.
Tietty, jotkut kultalusikka persiiss* ja toinen suussa syntyneet, saavat asunnot ym .muut asiat,tarvitsematta itse ponnistella/hankkia rahat ko. asioiden ostamiseen.- kateellinen
nii-i mieti sitä, sinä vaan raadat ja raadat ja silti joudut ostamaan renusi velaksi ja mä vaan saan sen. Katsos pitää osata järjestellä suhteita, niin pääsee helpommalla elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246