http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803247426231_uu.shtml
Siinä voi mamma pikkasen silittää pojan päätä, kun pääsee keskustelemaan pojan kanssa aiheesta:
"Otit mun auton ja ajoit sen ojaan"
Kyllä meikäläinen tanssittaisi vitsaa tommosen pojan perseellä seuraavat pari tuntia, ettei pystyisi vuoteen istumaan auton istuimella.
Rattijuoppo varasti äitinsä
3
921
Vastaukset
- Jumalan Ruoska
Eihän lapsia saa vitsoittaa! Siitähän voi äidin pikku kullille tulla vaikka minkälaisia traumoja, eivätkä enää kokisi itseään ehjiksi, itseään ilmaisemaan pystyviksi ja oikeutetuiksi, täysivaltaisiksi yhteiskunnan luottamusta nauttiviksi yksilöiksi! Ja eihän autovarkaus ja rattijuoppous ole edes mitään oikeita rikoksia, pikemminkin päinvastoin. Estävät tai ainakin hidastavat ilmastonmuutosta! Hyvä, sanon minä! Kaikki kannustus nousevalle nuorisollemme!!! Tässäkinhän vain "kokeiltiin kansalaistoiminnan rajoja", eli juuri sellaista toimintaa kuin Leo Stranius, yhteiskunnallisia liikkeitä tutkiva jatko-opiskelija ja vatipää peräänkuulutti perjantain HeSarin mielipidesivuilla.
- mutta voi ottaa tietokoneen...
pois ja käyttökieltoon vaikka vuodeksi ja samoin pelaaminen ja kotiin tuloaikoja kovemmaksi eikä viikkorahoja vuonna.Ne on sallittuja:=)Mielestäni kunnon selkäsauna parempi,kuin henkinen väkivalta joka sallittu.
- Kiki
Viestisi otsikko oli "Rattijuoppo varasti äitinsä" joten siitä saa kuvan että hän olisi varastanut hänen äitinsä, näin ei kuitenkaan ollut vaan hän oli varastanut äitinsä auton.
Joten olisiko ollut mahdotonta kirjoittaa otsikoksi " Rattijuoppo varasti äitinsä auton" tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748