Rattijuoppo varasti äitinsä

auton

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803247426231_uu.shtml

Siinä voi mamma pikkasen silittää pojan päätä, kun pääsee keskustelemaan pojan kanssa aiheesta:
"Otit mun auton ja ajoit sen ojaan"

Kyllä meikäläinen tanssittaisi vitsaa tommosen pojan perseellä seuraavat pari tuntia, ettei pystyisi vuoteen istumaan auton istuimella.

3

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan Ruoska

Eihän lapsia saa vitsoittaa! Siitähän voi äidin pikku kullille tulla vaikka minkälaisia traumoja, eivätkä enää kokisi itseään ehjiksi, itseään ilmaisemaan pystyviksi ja oikeutetuiksi, täysivaltaisiksi yhteiskunnan luottamusta nauttiviksi yksilöiksi! Ja eihän autovarkaus ja rattijuoppous ole edes mitään oikeita rikoksia, pikemminkin päinvastoin. Estävät tai ainakin hidastavat ilmastonmuutosta! Hyvä, sanon minä! Kaikki kannustus nousevalle nuorisollemme!!! Tässäkinhän vain "kokeiltiin kansalaistoiminnan rajoja", eli juuri sellaista toimintaa kuin Leo Stranius, yhteiskunnallisia liikkeitä tutkiva jatko-opiskelija ja vatipää peräänkuulutti perjantain HeSarin mielipidesivuilla.

• mutta voi ottaa tietokoneen...

pois ja käyttökieltoon vaikka vuodeksi ja samoin pelaaminen ja kotiin tuloaikoja kovemmaksi eikä viikkorahoja vuonna.Ne on sallittuja:=)Mielestäni kunnon selkäsauna parempi,kuin henkinen väkivalta joka sallittu.

• Kiki  

Viestisi otsikko oli "Rattijuoppo varasti äitinsä" joten siitä saa kuvan että hän olisi varastanut hänen äitinsä, näin ei kuitenkaan ollut vaan hän oli varastanut äitinsä auton.

Joten olisiko ollut mahdotonta kirjoittaa otsikoksi " Rattijuoppo varasti äitinsä auton" tms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58