Miten saitte aikanne kulumaan oikeassa elämässä?
yöpöllöjen elämää voi vastaavasti seurata vaikka tuolta:
http://www.thewebbroadcastingcorporation.com/barnowlcam.html
tämähän toimii
42
1653
Vastaukset
- *Vihannes
Kiitos kysymästä, aika on kulunut ihan hyvin.
Toki on tullut kokeiltua muutaman kerran josko Suomi24 toimisi vaan ruosteessa on ollut.
Eilen olisi ollut varmaan paljon kirjoituksia liittyen säätilaan?
Kirjautumaan en päässyt.
Vege.- yopollo
postilaatikkokin oli pääsemättömissä ainakin vielä päivällä, pitänee yrittää kohta uudestaan.
- Teemuna
Elämää on pidelly, oikeesti.
- yopollo
ollut tämä viikko, töistä siis. Kelit vain niin kehnot ettei ulkoilukaan ole liiemmin innostanut. Tänään kyllä on taas aurinkoa ja sitä myöten reippailtukin.
- Teemuna
yopollo kirjoitti:
ollut tämä viikko, töistä siis. Kelit vain niin kehnot ettei ulkoilukaan ole liiemmin innostanut. Tänään kyllä on taas aurinkoa ja sitä myöten reippailtukin.
Onko kaikki bongattavat pyrstöt jo laskeutunu maisemiin.
- yopollo
Teemuna kirjoitti:
Onko kaikki bongattavat pyrstöt jo laskeutunu maisemiin.
Aina kannattaa odottaa uusia. Kyllä niitä tulee.
- Pajero-mies
Toimii yhtä hyvin kuin Virolaisen vilkku Karjalaisen silmin. Toimii...ei toimi...toimmii...ei toimi.
- yopollo
heittäähän tuo aina välillä herjaa ettei sivua löydy; kun lataa uudestaan, toisinaan löytää, toisinaan sitten taas ei.
- päivän kuluttua
asiasta kerrotaan mediassa.
Oispa ollut Soneran sähköposti toimimatta niin mekkala olisi noussut heti.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id86405.html - mayanna
tuntuu toimivan vieläkin..
Aika kului ihan mukavasti haaveillessa ja piuhojen kanssa taistellessa.
Kännykän laturin johto
Skypeheadsetin johto jatkojohto
2. Skypeheadsetin johto
Digikameran laturin johto
Digikameran johto kuvien siirtämistä varten
Läppärin seinääntökkäämisjohto
Läppärin akun laturinjohto
Läppärin modeemijohto
Hiiri häntineen ja toinenkin....
..puhumattakaan siitä hässäkästä, mikä on tietsikkapöydän takana..
Tuppaa noi piuhat välillä kireelle - varsinkin kun yrittää ladata kännykkää läppärin akkulaturilla :D
Mut onneks tekniikka vaan helpottaa elämäämme *viheltelee*- Teemuna
Johdonmukaista ajankäyttöä sinulla.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Johdonmukaista ajankäyttöä sinulla.
...voihan sitä niinkin kuvitella :D Jospa sitä vaikka johtamistaidot paranis, kun päiväkaudet selvittelee, mistä mikäkin johtuu.
Jokos sulla alkaa olla koordinaatit kasassa?
--
*aamari, ekaks ei päästetä kirjautumaan, ja sit ku yrittää vähän muotoillulla nimmariversiolla, herjataan silti et toi on jo rekattu, jos se olet sää, ni kirjaudu ja jollei oo nimmaria, ni hanki.
Taivas! Hankkikoot ite pelittävät vehkeet! - Teemuna
mayanna kirjoitti:
...voihan sitä niinkin kuvitella :D Jospa sitä vaikka johtamistaidot paranis, kun päiväkaudet selvittelee, mistä mikäkin johtuu.
Jokos sulla alkaa olla koordinaatit kasassa?
--
*aamari, ekaks ei päästetä kirjautumaan, ja sit ku yrittää vähän muotoillulla nimmariversiolla, herjataan silti et toi on jo rekattu, jos se olet sää, ni kirjaudu ja jollei oo nimmaria, ni hanki.
Taivas! Hankkikoot ite pelittävät vehkeet!Koordinaatit kasassa. Lentelin just äsken Google Earthilla Loiren laakson yllä ja pistäydyin välillä linnoissa kuikuilemassa.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Koordinaatit kasassa. Lentelin just äsken Google Earthilla Loiren laakson yllä ja pistäydyin välillä linnoissa kuikuilemassa.
on hauska. Pojan kanssa usein yritetään pysyä kiitoradalla, kun laskeudumme eri lentokentille.
On se aika huimaa kattella, että tuolla olin, tuossa talossa, ja tuota katua kävelin tuohon kauppaan. Heh.. tässä paikalla, missä asun, ei kyllä näy muuta kuin hyvin 'jotain vihreetä pusikkoa' ja sekin hyvin epäselvästi. Onneks. En tykkäis, et Google kuvais just kun otan takapihalla aurinkoa :) - Teemuna
mayanna kirjoitti:
on hauska. Pojan kanssa usein yritetään pysyä kiitoradalla, kun laskeudumme eri lentokentille.
On se aika huimaa kattella, että tuolla olin, tuossa talossa, ja tuota katua kävelin tuohon kauppaan. Heh.. tässä paikalla, missä asun, ei kyllä näy muuta kuin hyvin 'jotain vihreetä pusikkoa' ja sekin hyvin epäselvästi. Onneks. En tykkäis, et Google kuvais just kun otan takapihalla aurinkoa :)Depilointitarvikkeiden kuvasto suoraan takapihallesi. Dee dee.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Depilointitarvikkeiden kuvasto suoraan takapihallesi. Dee dee.
varsinainen markkinarako.
- mayanna
Ootkos yrittäny tutkailla Tsernobyliä? Mä en muistaakseni löytäny koko kylää, vaikka millai olisin yrittäny nimen tavata. 'Kumma' juttu :D
- Teemuna
mayanna kirjoitti:
Ootkos yrittäny tutkailla Tsernobyliä? Mä en muistaakseni löytäny koko kylää, vaikka millai olisin yrittäny nimen tavata. 'Kumma' juttu :D
51.389553, 30.099147
Kopioi toi Google Maps hakuun. - mayanna
Teemuna kirjoitti:
51.389553, 30.099147
Kopioi toi Google Maps hakuun.en mä sillä kovin lähelle päässy. En varmaan osaa käyttää tota karttahakusysteemiä. Kyllä se Ukraina muutenkin löytyy, mut kun haluisin nähdä just sen kohdan... *menee takas opetteleen*
- mayanna
mayanna kirjoitti:
en mä sillä kovin lähelle päässy. En varmaan osaa käyttää tota karttahakusysteemiä. Kyllä se Ukraina muutenkin löytyy, mut kun haluisin nähdä just sen kohdan... *menee takas opetteleen*
- heti löyty. Mulla oli ne koordinaatit ekaks vaan tuolla 'isolla' puolella, ei siinä kartassa.
Kiitti :) En mä kyllä tonne aio matkustaa. Teemuna kirjoitti:
Koordinaatit kasassa. Lentelin just äsken Google Earthilla Loiren laakson yllä ja pistäydyin välillä linnoissa kuikuilemassa.
Sinä kun olet sellainen euroopparisteilijä oletko sattumoisin käynyt Sloveniassa Ljubljanassa?
Minkälaista siellä oli?
Onko turisteja paljon?
Onko pelkästään nuorten paikka?
Ajattelin että seuraava reissu vois suuntautua sinne jos vielä joskus ulkomaille pääsis.- Teemuna
Mariet kirjoitti:
Sinä kun olet sellainen euroopparisteilijä oletko sattumoisin käynyt Sloveniassa Ljubljanassa?
Minkälaista siellä oli?
Onko turisteja paljon?
Onko pelkästään nuorten paikka?
Ajattelin että seuraava reissu vois suuntautua sinne jos vielä joskus ulkomaille pääsis.Olen käynyt. Pieni kiva idyllinen keskusta useine terasseineen ja siltoineen. Turisteja, no joo sopivasti. Kahtena päivänä kävelin siellä ja voi olla, että nuoriso herää bailaamaan illalla.
Käy samalla Bledissä ja Bohinji järvellä. Tai oikeastaan ensisijaisesti noissa.
Mitä sulle muuta, kevättä rinnoissa? Teemuna kirjoitti:
Olen käynyt. Pieni kiva idyllinen keskusta useine terasseineen ja siltoineen. Turisteja, no joo sopivasti. Kahtena päivänä kävelin siellä ja voi olla, että nuoriso herää bailaamaan illalla.
Käy samalla Bledissä ja Bohinji järvellä. Tai oikeastaan ensisijaisesti noissa.
Mitä sulle muuta, kevättä rinnoissa?nämä Bled ja Bohinji järvet kaukana. Pääseekö sinne muutoin kuin vuokraamalla auto? Tiedätkö onko taksit kalliita?
Kiitos kysymästä tokihan kevättä jo rinnoissa ;). Kiva juttu sekin kun ehti vielä näkemään kunnon lumipyryn.
Vapaapäivää tässä viettelen. Pitäis viedä auto katsastukseen. Ei taida autovanhus kylläkään sitä läpäistä. Tähän asti on mennyt joka seulasta kerralla läpi vaikka vanhus onkin.- Teemuna
Mariet kirjoitti:
nämä Bled ja Bohinji järvet kaukana. Pääseekö sinne muutoin kuin vuokraamalla auto? Tiedätkö onko taksit kalliita?
Kiitos kysymästä tokihan kevättä jo rinnoissa ;). Kiva juttu sekin kun ehti vielä näkemään kunnon lumipyryn.
Vapaapäivää tässä viettelen. Pitäis viedä auto katsastukseen. Ei taida autovanhus kylläkään sitä läpäistä. Tähän asti on mennyt joka seulasta kerralla läpi vaikka vanhus onkin.Oikeastaan mikään ei ole kaukana. Tee sinne vaikka julkisilla kulkuneuvoilla päivän retki. Matkaa Blediin Ljubljanasta noin 60km. Itävallan Villach'in ja Ljubljanan puolessa välissä. Reppu selkään ja maastoon.
- yopollo
puutu tuohon omaan johtokasaani paitsi kun yritän imuroida toisinaan pölymakkarat niiden välistä, sellaiseen näyttäisi nytkin olevan tarvetta...
Teemuna kirjoitti:
Oikeastaan mikään ei ole kaukana. Tee sinne vaikka julkisilla kulkuneuvoilla päivän retki. Matkaa Blediin Ljubljanasta noin 60km. Itävallan Villach'in ja Ljubljanan puolessa välissä. Reppu selkään ja maastoon.
paikka tuntuu olevan. Sinne on mentävä kunhan matka tulee ajankohtaiseksi. Kiitos paljon tiedoista ja vinkeistä.
Kauhulla vaan ajattelen niitä Slovenian mutkittelevia vuoristoteitä. Painajaiseksi jäi Madeiralla tehty saarikierros kun bussi törmäsi vastaantulijaan mutkassa korkealla vuoristossa. Kuljettaja sai bussin pysähtymään vajaan metrin päähän rotkonreunasta.- Teemuna
Mariet kirjoitti:
paikka tuntuu olevan. Sinne on mentävä kunhan matka tulee ajankohtaiseksi. Kiitos paljon tiedoista ja vinkeistä.
Kauhulla vaan ajattelen niitä Slovenian mutkittelevia vuoristoteitä. Painajaiseksi jäi Madeiralla tehty saarikierros kun bussi törmäsi vastaantulijaan mutkassa korkealla vuoristossa. Kuljettaja sai bussin pysähtymään vajaan metrin päähän rotkonreunasta.Kotomaallemme, mutta kun täällä ei ole juurikaan mitään nähtävää ja koettava. Maailmalle on siitä syystä mahdollisuuksien mukaan aina lähdettävä. On meillä toki Kolin maisemat ja monet muut luonnonkauniit paikat, mutta esimerkiksi kaikki kaupungit ovat mielikuvituksettoman tylsiä kauppakatuineen. Mitään vanhaa, kaunista ja arvokasta ei ihan nopeasti tule mieleen. Rauman ja Porvoon vanhat kaupungit ovat harvinaisia ja piristäviä poikkeuksia. Siksi kai sitä on silmät syrjällään aina suuremman maailman tarjonnasta.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Kotomaallemme, mutta kun täällä ei ole juurikaan mitään nähtävää ja koettava. Maailmalle on siitä syystä mahdollisuuksien mukaan aina lähdettävä. On meillä toki Kolin maisemat ja monet muut luonnonkauniit paikat, mutta esimerkiksi kaikki kaupungit ovat mielikuvituksettoman tylsiä kauppakatuineen. Mitään vanhaa, kaunista ja arvokasta ei ihan nopeasti tule mieleen. Rauman ja Porvoon vanhat kaupungit ovat harvinaisia ja piristäviä poikkeuksia. Siksi kai sitä on silmät syrjällään aina suuremman maailman tarjonnasta.
kyllä löytävät täältä nähtävää. Vai ootkos nähny esmes keskiaikaisia linnoja tai kirkkoja jenkeissä?
Turkulaisista en tykkää (enhän mä koskaan yleistä), mutta ei se Turkukaan kaupunkina niin paha paikka ole - riippuu vähän miltä kantilta kattelee. - Teemuna
mayanna kirjoitti:
kyllä löytävät täältä nähtävää. Vai ootkos nähny esmes keskiaikaisia linnoja tai kirkkoja jenkeissä?
Turkulaisista en tykkää (enhän mä koskaan yleistä), mutta ei se Turkukaan kaupunkina niin paha paikka ole - riippuu vähän miltä kantilta kattelee.Niin paha ei Turkukaan voi olla.
Keskiviikkona kun olis ollut aikaa käydä lukemassa palstoja porttikielto vaan oli tyly.
Kun mikään homma ei tuolloin oikein inspiroinut, olisin vähän notkuillut palstoilla. Ulkona oli kiva pyry mutta sinne menokaan ei silloin innostanut.- yopollo
ja venyneen autohuollon takia vähän hukkaan meni tämä lomaviikko. Nyt kylläkin paistaa mollikka pilvettömältä taivaalta, kuten kuuluukin, kun kesä alkaa jo runsaan vuorokauden päästä. Tai ainakin aika.
yopollo kirjoitti:
ja venyneen autohuollon takia vähän hukkaan meni tämä lomaviikko. Nyt kylläkin paistaa mollikka pilvettömältä taivaalta, kuten kuuluukin, kun kesä alkaa jo runsaan vuorokauden päästä. Tai ainakin aika.
ollut lomaviikko. Minäkin olen tämän viikon ollu lomalla. Enpä ole mitään järjellistä saanu aikaan. Humputellu kaupungilla ja Sokoksella kävin vähän törsäämässä.
Olin unohtanut tuon kesäajan ihan kokonaan. Muutama päivä sitten sen vielä muistin. Hyvä kun siitä mainitsit.
- Puhurix
On kyllä kiva taas vaihteeks että toimii.
- yopollo
olen yrittänyt viettää töitä ajattelematta, oikeastaan loma saisi olla vähän pidempi että paristot kunnolla latautuisivat.
- Puhurix
yopollo kirjoitti:
olen yrittänyt viettää töitä ajattelematta, oikeastaan loma saisi olla vähän pidempi että paristot kunnolla latautuisivat.
on nykyään semmonen vika, etten osaa jättäytyä lomalle. Loma jotenkin ahdistaa. Johtuukohan siitä, että joutuu olemaan omien ajatusten kanssa?
- yopollo
Puhurix kirjoitti:
on nykyään semmonen vika, etten osaa jättäytyä lomalle. Loma jotenkin ahdistaa. Johtuukohan siitä, että joutuu olemaan omien ajatusten kanssa?
kanssa minäkin, mutta ei minulla ole mitään niiden seuraa vastaan. Työ sen sijaan alkaa jo välillä väsyttää.
- Puhurix
yopollo kirjoitti:
kanssa minäkin, mutta ei minulla ole mitään niiden seuraa vastaan. Työ sen sijaan alkaa jo välillä väsyttää.
on niin fantastiset työkaverit, että ollaan ystäviä ihan muutenkiin. Mä viihdyn työssäni vähän liian hyvin.
loppuiäksi,eikä ne kaikki ole niin tähdellistä,etteikö huomiselle voisi siirtää;D
Tänne on taas mukava tulla turinoita ja jupinoita seuraamaan ja vaikka sanoa sananen itsekin.- yopollo
eikä aikaakaan kun meno on taas kuin ennen.
- Jermuxi tms.
Ei ole koskaan olluna vaikeeta olla pois täältä ja nykyään se poissaolo vain on pitempijaksoista. Ei ole mikään niinkuin ennen...voi voi. Niisk niisk.
- J Jokunen
mutta poiskaan et malta kokonaan pysyä :)
Sanoit että *mikään ei ole niinkuin ennen*,
eikös kaikkeen kehitykseen kuulu jonkin asteinen
muuttuminen? Joskus mennään parempaan, joskus huonompaan suuntaan. Sekin vielä riippuu siitä, kenen näkövinkkelistä asiaa tarkastellaan.
Ai niin, sinä taidatkin kaipailla niitä
kuuluisia tappeluksia... Taidan ymmärtää ongelmasi, vastus puuttuu :)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144