Äiti ja isä olivat eronneet ja nyt äiti oli löytänyt uuden miesystävän.Yx päivä äiti toi sen näytille.Noin 45-vuotias mies astui sisään ovesta ja katsoi minua kuin ei olisi ennen ihmistä nähnyt.-Vai tämä on se sinun tyttäresi,Jukka sanoi ja huomasin miten melko kiihottuneena hän tuojotti rintojani.-Terve,kättelin Jukkaa ja katsoin häntä suoraan silmiin.Jukka ei meinannut millään päästää otetta irti minusta ja tervehtiä isosiskoani vaan puristi kädestäni.Vihdoin hän päästi irti ja äiti,Marja ohjasi meidät pöytään syömään. Syödessämme Jukka katsoi minua vieläkin kiihottuneella katseella ja jotenkin minuakin alkoi kiihottaa,tiesin olevani aikamoisessa puutteessa ja...Lopetin ajattelun,sehän oli Marjan miesystävä!
-Lähden käymään kaupassa,Marja huusi ovelta ja olimme kolmisteen kotona.Minä,Jukka ja isosiskoni Jonna.Olin menossa vessaan tekemään asiani,kun menin makuuhuoneen ohi vilkaisin sisään ja huomasin Jukan runkkaavan viimeistä päivää.Hänellä oli kädessä minun kuvani!En voinut uskoa silmiäni,mutta jotenkin minäkin aloin kostua näkemästäni.Vihdoin päästin suustani "Miksi tyydyt pelkkään kuvaan?"Myöhemmin vasta tajusin mitä olin mennyt sanomaan.Jukka oli jo lauennut ja tuli lähemmäksi ja lähemmäksi minua.Hän huohotti korvaani -Mä haluun sinua!Mä haluun sinua! Tuo kuulosti niin kiihkeältä että aloin kosketella Jukkaa hänen kiimasesta kyrvästään.Ohjasin Jukan sängyn laidalle ja aloin runkkaamaan hänen kulliaan.Vihdoin otin sen suuhuni ja Jukka näytti vieläkin kiihottuneemmalta,silmät puoli ummessa.Hän alkoi tehdä vatsan alaosalla liikkeitä,helpottaakseen suihin ottoa.Nyt Jukka alkoi päästää todellakin ääntä ja aloin jo pelkäämään,että Jonna kuulisi.En kumminkaan välittänyt vaan annoin mennä vaan.Liikuttelin kieltäni hänen terskallaan ja pyörittelin käsilläni kiveksiä.Joku astui ovesta sisään.Jonna!-Teette täällä tätä sitten ilman minua!,Jonna sanoi ja alkoi riisumaan itseään.Vihdoin hän oli riisunut ja otti kyrvän suustani ja alkoi tehdä isompia suihin otto liikkeitä.Nyt Jukka oikein ulvoi ulvomistaan ja vihdoin häneltä pääsi.Spermat lensivät Jonnan suuhun ja Jonna nielaisi ne kaikki.Jukka oli hengästynyt,mutta ei siinä vielä läheskään kaikki.Jonna riisui vaattteet nopeasti yltäni ja asetti minut Jukan päälle.Jukka ohjasi kyrpänsä pilluani kohti ja vihdoin painoi sen sisään.Huusin ja huusin ja Jonna alkoi hieromaan klitoristani samaan aikaan.Se tuntui niin taivaalliselta!Jukka painoi ja painoi, ja oli minussa syvemmällä kuin koskaan!Hän ei vielä lauennut,mutta minä laukesin montakin kertaa.Sitten Jonna otti Jukan kyrvän pois minusta ja meni makuuasentoon perse ylöspäin.Ja jukka asettui taakse ja puski kullinsa jonnan persreikään.Samalla hän työnsi kolme sormea jonnan pilluun ja minä menin jonnan eteen.Yhtäkkiä vilaukselta Jonna alkoi nuolla kiivaasti märkää pilluani ja tunki vielä kielen sisään.Mikään ei ollu ikinä tuntunut niin hyvältä,isosisko nuolee pilluani.Vihdoin tuli ja Jonna nuoli kaikki nesteet.Samalla hän käski minun alkaa hieromaan tissejäni,kunnes kuulimme oven paukkeen ja äiti astui sisään...
Kommentoikaa!!Ja sanokaa haluutteko jatkoa?
Isäpuolen kaa
8
8022
Vastaukset
- jatkoa.
Yäk..ei jatkoa.Taidat olla jotenkin kieroutunut kun sukurutsausta systerin kanssa harjotat fantasioissaskin...
- Panomies
Kerro miten kävi?!
- Jussi
pliis. Eikös paikalle voisi tulla jommankumman tytön poikaystävä paikalle ja sit miehet nussisivat samaa tyttöä....!
- Untamo
Vaikka aihepiiri on varmasti montaa kiihottava, teksti on sen verran alkeellista, etten voi suositella jatkamista ilman merkittävää tason nostoa. Aloita vaikka kappalejaosta ja siitä, että lisäät välimerkkien jälkeen välilyönnin.
- sivu
....................
- Macova
yökkiss
- Redrum
Ei minkäänlaista tunnelmaa. Lisäksi kaikelta kantilta täysin mahdoton. Jonkinlaista realismin tuntua näihin pitäisi saada. Ja enemmän proosallista kerrontaa. Tällainen "sitten se työnsi kolme spermaista sormea syvälle sen perseeseen ja sitten se laukesi ainakin viis kertaa mun suuhun" ei oikein innosta.
- AnonyymiUUSI
Jatkoa tulemaan !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134