Mä haluaisin rekisteröityä sinne FinFanFuniin, mutta en tiedä miten? Osaisiko kukaan antaa mulle hieman ohjeita.. Kun haluaisin omatkin ficcini muiden luettavatksi ja arvoateltaviksi..=)
ja jos joku osaa auttaa niin vastailkaa.. Kiitos!
FinFanFun:iin rekisteröityminen..?
4
424
Vastaukset
- Sercan
Juu, mä oon miettiny kans samaa juttua... :)
Eli voisko joku vähän helpata? :) - mena
Ohjeet löytyvät, kun menette FinFanFun-osastoon (ylin) ja luette topicin "rekisteröityminen". Osastossa on muutakin, mitä pitää lukea ennen kuin postittaa ensimmäistäkään ficciä.
Mutta tässä vielä suora linkki
http://pub33.ezboard.com/ffinfanfunfrm1.showMessage?topicID=4.topic
:: mena- avun tarpeessa...
juu...minä olen lukenut aikasemminkin sen rekisteröitymis kohdan... mutta kun siellä ezboardissa ei ole enää sellasta kohtaa kuín JOIN.. tai en ainakaan minä sitä oo löytänyt..=)
käy vaikka itse katsomassa..=)
olisitko sinä se ihana ihminen joka osais jelppiä...?? että miten sinne nykyään rekisteröidytään...=) - mena
avun tarpeessa... kirjoitti:
juu...minä olen lukenut aikasemminkin sen rekisteröitymis kohdan... mutta kun siellä ezboardissa ei ole enää sellasta kohtaa kuín JOIN.. tai en ainakaan minä sitä oo löytänyt..=)
käy vaikka itse katsomassa..=)
olisitko sinä se ihana ihminen joka osais jelppiä...?? että miten sinne nykyään rekisteröidytään...=)ahaa...
1) valitse etusivulta
Register Your Free Account (Required)
2) valitse
B Local account (tunnuksesi toimii vain FinFanFunissa)
3) täytä lomake Kaakaon ohjeiden mukaan
http://pub33.ezboard.com/ffinfanfunfrm1.showMessage?topicID=4.topic
lomake on hieman muuttunut, mutta eiköhän siitä selviä. Kahdesta viimeisestä valintaruudusta ota valintamerkki pois ensimmäisestä (et halua roskapostia EzBoardilta), ja klikkaa valintamerkki toiseen (juu juu, olen yli 13-vee ja lukenut säännöt).
4) saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen viestin, jossa on ohjeet käyttäjätunnuksen aktivoimiseksi. Tod näk tarvitsee klikata jotain linkkiä tms.
Toivottavasti onnistuu!
:: mena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090