kertokaa?miten se ilmenee?
onko se totta että fanit arvostelee toisia?
9
1005
Vastaukset
- valitettavasti
ilmenee seläntakana puhumisella ja valtavana kaksinaamaisuutena.
- kyräilijöistä
tuntuu siltä koko ajan, että puhuu takanapäin... mustasukkien käyttö on Jartsukan konserteissa ja konserttien jälkee must-juttu!pitää vahtia jos joku saa jotakin enemmän kun itse, jo pitää heti alkaa haukkuun sitä joka on saanut... tai niitä jotka konserteissa käy usein, tai niitä jotka näkyy dokkarissa, tai niitä jotka nousee seisoon konsertin lopussa, tai niitä jotka on iloisia ja osaa nauraa -myös itellee- ja ja ja... aiheita kyllä köytyy
- Kyläläinen takapajulasta...
kyräilijöistä kirjoitti:
tuntuu siltä koko ajan, että puhuu takanapäin... mustasukkien käyttö on Jartsukan konserteissa ja konserttien jälkee must-juttu!pitää vahtia jos joku saa jotakin enemmän kun itse, jo pitää heti alkaa haukkuun sitä joka on saanut... tai niitä jotka konserteissa käy usein, tai niitä jotka näkyy dokkarissa, tai niitä jotka nousee seisoon konsertin lopussa, tai niitä jotka on iloisia ja osaa nauraa -myös itellee- ja ja ja... aiheita kyllä köytyy
"hullua" sakkia.... ne Jari fanit.
- kaksnaamaisia
Kyläläinen takapajulasta... kirjoitti:
"hullua" sakkia.... ne Jari fanit.
faneja löytyy, edessä sitä takana tätä koskien sekä artistia että toisia faneja.
- Aleksandra
kyräilijöistä kirjoitti:
Ei pidä yleistää, nuo typerästi käyttäytyvät ovat pieni vähemmistö Jarin faneista, itse asiassa heitä ei ole kuin muutama. Suurin osa on mukavia, fiksuja aikuisia naisia, joista olen saanut hyviä ystäviä. Ei kadehdita, vaan ollaan iloisia niiden puolesta, jotka ovat saaneet Jarista isomman "palasen" kuin itse.
- mitenkö ilmenee?
Lue tätä palstaa, niin eiköhän se selviä. Aivan sama mikä on ketjun aloitus, niin nämä kateelliset kyllä pilaavat sen.
- luetaan palstaa
Kateellisia toisilleen? Miten ihmeessä voisin olla kateellinen jollekin toiselle, joka tykkää samasta musiikista kuin minä?
- ARVOSTELEE
toistensa kiloja...siten se ilmenee.
- huhu
no kylläpäs on turhaa marinaa onko kiloja voi helvetti sentään kaikesta joku viitsii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010