kalat ovat kameolontteja

Mirtsukka77

Itse olen ainakin huomannut,että kalaihmisenä tulen kaikkien kanssa toimeen.Ihmissuhdelaji vaan on niin hankalaa,että yritän olla kuin kameolontti eli tunnustelen fiilispohjalta millainen ihminen on ja sen mukaan sitten menen.HUOM!!!Tämä koskee vain työelämää ym.sosiaalisia suhteita.Omissa oloissaahan voi olla vaikka kuinka hullu!!!

5

1856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kalat, onneksi

toimi juuri noin, varsinkin työelämässä ja ns. sosiaalisissa suhteissa.
      Et ole ollenkaan kameolontti, jokainen toimii juuri noin.
      Tässä nähdään kalaihmisen "tyhmyys", luullaan jotain omaksi ideakseen, jota tyyliä kaikki muut merkit ovat tienneet ja toimineet iät ja ajat.

• Mirtsukka77

Kalaihmisenä on pakko todeta,että liioittelu ja draamanhaku elävät meissä vahvasti.Mutta onneksi kaloille tyypillistä on se,että osaa nauraa itselleen eikä ole pitkävihainen.Kiitos,että palautit maan pinnalle...

• Mirtsukka77

Meillä kalaihmisillä tunnetusti on tota dramatiikanhakua.Onneksi osaamme myös nauraa itsellemme ja myöntää typeryytemme.Kiitos,että palautit maan pinnalle...

• helna80

Itselläni pisimmät ihmissuhteet ovat olleet vaakamerkin kanssa ja tämänhetkinenkin kumppani on vaaka. Taitavat nämä vaa'at kestää tätä "kameleonttimaisuutta" sitkeimmin... :D

Työelämässä ja seinien ulkopuolella ylipäätään kyllä saatan allekirjoittaa tuon, että "tullaan kaikkien kanssa toimeen", vaikka nurkan takana saattaisikin sitten kiehua... :)

• Nimetön

varokaa kalastajaihmisia! varoitus ravusta, vaikka sanotaan, että kalat ja rapu ovat miltei paras yhdistelmä, niin itse voin olla toista mieltä: tarinamme lyhyesti: seurustelimme 8,5 vuotta ja naimisissa kerkesimme olla 1/2 vuotta, miehen mielestä elämämme oli liian ikuista ja hän halusi lähteä. kuukauden jälkeen hän seurusteli nykyisen naisensa kanssa, jota oli minullekin kehunnut, nykyään heillä on vastasyntynyt lapsi, prinsessa sinänsä ja kaikki ok. mut oma viestini kait on: kaikella on tarkoituksensa, itse olen nykyään kahta yritystä pyörittävä itsenäinen nainen. etsin edelleen sitä oikeää prinssiä, mut olen silti onnellinen. yrityksiä ei olisi syntynyt ilman eroa, niin traaginen kuin se olikin. toivotan onnea kaikille vahvoille tai sitä haluaville naisille!!!!!!!!!!!!!!!! jos haluat keskustella kanssani, sori kuulostaa mainokselta, mut ei ole sitä,s-postini on: dekoshake@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40