I'm in livestyle!

arealsolic

Omistan varmaan omituisimman lifestylen mitä tiedän! Saatte pienen katsauksen sen kummempia kertomatta...Kuvailen samalla vähän huonettani.

Rakastan mangaa ja animea. Huoneeni kirjahylly on täynnä Oh!My Goddness -mangaa ja fantasiakronikoita yms.
Stereot kailottavat MikeOldfieldia ja Starwars -elokuvamusiikkia. Välillä soi radiokin:)...
Pöytä on täynnä kirjoja, joten en voi oikein työskennelläkaan. Yläasteenoppikirjoja, fantasiaa, sarjakuvia.
Hyllyssä lojottaa elokuvia. Taru Sormusten Herrasta, Ensimmäinen yhteys, jotain piirrettyjä, HarryPotterit, nauhoja (kuten hauskat kommelukset) ja niin edespäin.

Tietokoneen luona ei voi kun huokaista. Kone on perhetutulta saatu Windows-98, johon on asennettu 2000 -ohjelmisto. P2P verkko jyrähtää käyntiin heti virtanapista koneen käynnistettyään ja jatkaa edellisiltana aloitettua Happyfeet -musiikin latausta. Cd-levy pomppaa asemasta. Cracker ohjelmat eivät pysähdy ennen kuin vetää johdon seinästä. Muistitikku ei kohta varmaan toimi ajatellen animaatio-tiedostojen painoa...

Vaatetuksenikin on hieman erikoinen. Vanhat lähetystorilta kahdella eurolla ostetut farkut (mustaa kuosia), valkoinen huppari, sen alla vihreä t-paita(Yosemite), mustat pääkallo lenkkarit, musta Dna-lippis ja kenties farkkutakki. Tuohon kun vielä lisää, että käytän mustia silmälaseja... Naapurin mummot kauhistelevat:).
Usein kanniskelen mukanani ronskia cd-soitinta, jossa pyörii instrumentaalinen musiikki. Muistitikku roikkuu kaulassa banaanin keltaisena. Taskuista tipahtelee ulkomaalaisia rahoja ja karkkipapereita.

Olen pahasti nörtti. Paranneltuja harjoitusskeittilautoja, roskakoreja, ledivirtelmiä... Piirrän mangaa ja harrastan partiota.
Lifestyleni on pahasti pahasta pahoillekin, mutta näin pahojen pahalle se ei tee mitään. Tuo siis oli näyte. Osaan olla monenlainen persoona. SuperMario vs. Skeleton? SuperMario Wins!!!!

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi sukupolvi rynnistää areenalle;D
      Mä olen melkein voita vaan..hauska tavata veri spesial guests..ts..st:D

Saakos sitä keimailla sen verran,että kirpparilta löysin xl vetimiä.Mitäs partiolainen siihen sanoo?

• Pajero mies

Puhutaan asiaa! Itse asiassa Super Mariota ei ole tullut tavattua, koska en tunne häntä.
      P2P:kin on jäännyt hieman hämäräksi. Toki musiikki on aina silloin mukavaa, kun napperiparistot kuulokojeessa vaan antaa myötä.

• Pajero-mies

Meikäläinen ihmetteli aikanaan, että mikä v...n taru sormusten herrasta, mutta kun se nyt tuli televisiosta ja sen pystyi katselemaan aika rennossa asennossa, niin katselin koko trilogian samaan tahtiin. Hieman alkoi väsyttää, kun näytöksien välillä oli aika pitkä paussi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94