pahat neitsyet

vaaka nainen

Neitsyt on paha ilkeä petomainen.Ei osaa olla kohtelias ja jää haavi auki, jos tulee ongelma. Ei osaa päättää mitään. Kysyy aina mitä minä haluan, vaikka en halua mitään ja se alkaa ärsyttää.
Mitä pahaa neitsyt on sulle tehnyt?

10

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsykäinenn

No voi itkujen itku ja valitusten valitus! Milleköhän planeetalle sutkin pitäis lähettää et saisit purkaa ittees sillai ettei meiän tarttis kuulla siitä...

• Vaaka nainen

Menkää muut hevon kuuseen

• nuija ja tosi vaaka
        Vaaka nainen kirjoitti:

Menkää muut hevon kuuseen

Hahaha, mahtaa vaakanainen olla kateellinen neitsyelle joka saa huomiota uskomattoman ihanalla persoonallaan... vaakanaiset jää ruikuttamaan rannalle :D

• nipsu___123

Kysymys taitaakin olla, että SINÄ et kykene Vaakana paljon päättelemään, etkä ottaa asioita kauniiseen käteesi ja tehdä asioita itse vaan odotat että joku muu ne tekee ja sitten kun Neitsyt ei suostunutkaan lukemaan ajatuksiasi niin itkettää. Ja eikö se ole KOHTELIASTA että kysytään mitä toinen haluaa.

• vain itsestään kiinnostunut

Ei neitsytmies ole kiinnostunut toisen ajatuksista, mielipiteistä taikka tarpeista. Neitsyttä kiinnostaa vain hän itse!

• hohhoijaaaaa
        vain itsestään kiinnostunut kirjoitti:

Ei neitsytmies ole kiinnostunut toisen ajatuksista, mielipiteistä taikka tarpeista. Neitsyttä kiinnostaa vain hän itse!

jaksat jauhata tästä "itsekeskeisestä" neitsytmiehestä? Alkaa olemaan jo viihteen puolta tämä, mitäpä jos kuitenkin kokeilisit sitä sinun paljon puhutta itsekeskeisyyttä ja menisit tosiaan itseesi? Voisi tehdä ihan hyvää meille, saataisiin mekin aikaa olla "itsekeskeisiä ja kuluttaa aikamme omien ajatusten parissa". Meitä tosiaan kiinnostaa vain "itsemme" koska tuollanen älykääpiö ei sytytä.

• huonoja vaakoja
        hohhoijaaaaa kirjoitti:

jaksat jauhata tästä "itsekeskeisestä" neitsytmiehestä? Alkaa olemaan jo viihteen puolta tämä, mitäpä jos kuitenkin kokeilisit sitä sinun paljon puhutta itsekeskeisyyttä ja menisit tosiaan itseesi? Voisi tehdä ihan hyvää meille, saataisiin mekin aikaa olla "itsekeskeisiä ja kuluttaa aikamme omien ajatusten parissa". Meitä tosiaan kiinnostaa vain "itsemme" koska tuollanen älykääpiö ei sytytä.

Aikansa kun toistaa sama asiaa, niin viihdettä siitä tulee. Tarpeellinenkin sanottava jää joutavan tunnepitoisen meuhkaamisen alle. Toisaalta nämä kekustelut vahvistavat käsitystä vaakanaisista tai monet asianperehtymättömät oppivat tuntemaan nämä kaksi merkkiä. Mutta mutta, miksi ihmeessä pitää tuota asiaa työstää oikein apinan raivolla. Joku hoitaa itseään.
        Miten ylipäätään voi tuntea toista, jos ei tunne itseään. Kekustelu on ollut todella tunnepitoista ja lapsi on heitetty pesuveden mukana.

• opi omista
        huonoja vaakoja kirjoitti:

Aikansa kun toistaa sama asiaa, niin viihdettä siitä tulee. Tarpeellinenkin sanottava jää joutavan tunnepitoisen meuhkaamisen alle. Toisaalta nämä kekustelut vahvistavat käsitystä vaakanaisista tai monet asianperehtymättömät oppivat tuntemaan nämä kaksi merkkiä. Mutta mutta, miksi ihmeessä pitää tuota asiaa työstää oikein apinan raivolla. Joku hoitaa itseään.
        Miten ylipäätään voi tuntea toista, jos ei tunne itseään. Kekustelu on ollut todella tunnepitoista ja lapsi on heitetty pesuveden mukana.

sanoistasi!

• herkkä kauris
        vain itsestään kiinnostunut kirjoitti:

..jokainen huolehtisi omista tarpeistaan (esim. ottamalle ne esille ja VAATIMALLA tiettyjä asioita, ei tarvi aina tossun alla ruikuttaa)?!

Ei sitten kumppanin tarvi olla sormi suussa arvailemassa että mitähän se vaaka nyt murehtii/mitä tällä kertaa on tehty väärin YM YM. kun tuntuu aika usein että se suun avaaminen on niin hankalaa.

Kertokaa ne asiat ajoissa kumppanille, älkää suhteen päätyttyä tulko valittamaan nettipalstoille miten itsekäs se neitsyt onkaan kun se ei edes ajatuksia osaa lukea!

Mitähän vielä..

• ntsyt

ei,ei,ei ja vielä kerran ei.
      mieti ,oletkohan ite ollut paha,ilkee ja petomainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe