moikka

työkaluv

Moikka

Laitoin winxp:n tämän macin kivan työkalupalkin kotimikron cdlevyltä. Onko sellainen imuroitavissa vistaan..?
T. Kake.

8

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maccileipä..

Tarkoitatko Dockia vai Dashboardia? Vistassa on jo oma "dashboard" eli ne gadgetit siinä oikealla reunalla.

• työkaluv

Moi.

Tarkoitan varmaan tätä dokkia, sitä miissä on pikakuvakkeet.

T. Kake.

• jason-blue

Siis laitoit XP:hen Dockin, ja kysymys kuuluu:

Saako sellaista Vistaan?

Vai?

• työkaluv

Kotimikron cd:llä (17/2007) on ohjelma joka laittaa win xp näyttämään vistalta ja yhdessä vaihtoehdossa on tämä macin työkalupalkki.
        Toimii Xp:ssä hienosti.
        Ohjelman nimi on BricoPack Vista Inspirat.

En osaa tai ei sitä saa irroitettua siitä xp ohjelmasta ja laitettua vistaan. Pitäis koko ohjelma asentaa eikä se käy.

Sen takia kyselen että jos sen macin työpöytä palkin vois ladata jostain (itse en löydä)asentaa vistaan. Ostan kyllä applen koneen tänä kesänä että ei sen puoleen.

• kysy windows palstalta
        työkaluv kirjoitti:

Kotimikron cd:llä (17/2007) on ohjelma joka laittaa win xp näyttämään vistalta ja yhdessä vaihtoehdossa on tämä macin työkalupalkki.
        Toimii Xp:ssä hienosti.
        Ohjelman nimi on BricoPack Vista Inspirat.

En osaa tai ei sitä saa irroitettua siitä xp ohjelmasta ja laitettua vistaan. Pitäis koko ohjelma asentaa eikä se käy.

Sen takia kyselen että jos sen macin työpöytä palkin vois ladata jostain (itse en löydä)asentaa vistaan. Ostan kyllä applen koneen tänä kesänä että ei sen puoleen.

> Kotimikron cd:llä (17/2007) on ohjelma joka laittaa win xp näyttämään vistalta ja yhdessä vaihtoehdossa on tämä macin työkalupalkki.

Se ei ole Macin työkalupalkki vaan joku vastaavan näköinen.

> Sen takia kyselen että jos sen macin työpöytä palkin vois ladata jostain (itse en löydä)asentaa vistaan.

Ei voi. Macin työkalupalkki ei toimi Windowsissa ja se on muutenkin kiinteä osa käyttöjärjestelmää, joten sitä ei voi ladata erikseen.

• työkaluv
        kysy windows palstalta kirjoitti:

> Kotimikron cd:llä (17/2007) on ohjelma joka laittaa win xp näyttämään vistalta ja yhdessä vaihtoehdossa on tämä macin työkalupalkki.

Se ei ole Macin työkalupalkki vaan joku vastaavan näköinen.

> Sen takia kyselen että jos sen macin työpöytä palkin vois ladata jostain (itse en löydä)asentaa vistaan.

Ei voi. Macin työkalupalkki ei toimi Windowsissa ja se on muutenkin kiinteä osa käyttöjärjestelmää, joten sitä ei voi ladata erikseen.

Ei tullutkaan mieleen että se on vaan samannäköinen.
        Englantia pitäis opiskella.
        Täytyy mennä windowsilta kyselemään sitä palkkia.

Kiitos.

• Maccileipä..

Muistan itse ajan, kun muutin XP:n mahdollisimman OSX Tigern kaltaiseksi jollakin themellä, mutta klooniviritys mikä klooni, ei sitä jaksanut kauvaa katsella. Sama pätee näihin XP->Vista virityksiin!

Hommaa aito OSX, se on ainut tie, jolla homma toimii. Niin minäkin tein :)

• jason-blue

Mä kikkailin kans noilla työpöytäpalikoilla, osa oli ihan toimivia, mutta useimmat konseptiasteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe