Kuu, on yksi kauneimmista asioista jota on!
Itse en saa nukuttua täysikuun aikana ja harvoin muutenkaan jos kuu paistaa pilvettömältä taivaalta.
Silmäni ovat yötaivaan siniset ja kun katson kuuta se heijastuu silmiini kuin se olisi niissä!
Ah, lovely moon. Onko täällä samanlaisia kuuhulluja kuin minä?
Kuu
5
1613
Vastaukset
- kuusta hullu
Minä tulen aina kuusta hulluksi, kun muija palvoo kuuta ja sen naamaloistaa kuin naantalin aurinko. Jos sattuu nukahtamaan ja herää tuohon näkyyn, on selvää että silloin ei enää nukuta.
- svante
Kuu on vaikuttanut minuun pikkunappulasta niin, etten haluais elää kuuttomassa maailmassa.
Muistelen sen iskelmän sanoja; erossa rakkaastaan... - skorpioonitaivas
Ravut sekoo aina täysin kuun aikana. En haluaisi olla silloin RAPU -miehen kanssa kotona,kokemuksia on, niin lähden mihin vain,kun ei tarvitse olla kotona silloin.Kuuhullu se onkin.
- rapurapurallaa
Itse olen rapu ja todellakin voisi sanoa että tulen täydenkuun aikana aina ihan hulluksi ;D
- KuunTuijottaja
Kuuhulluus vaivaa minuakin, mutta ei sitä vain saa unta silloin. Itse en saa viettää aikaa koneella, mutta sen sijaa katson pienestä ikkunastani (pieni on myös huone: 4 neliötä :P)kuu on vain niin kaunis, että tekis mieli mennä ikkunasta ulos ja kiivetä katolle katsomaan :D
Kyylään kuuta aina kolmeen asti ja sen jälkeen makoilen sängyssä ja luen jotain.
Ihmeellisisntä on se, että ei kyll sen jälkeen kuiteskaan nukuta :D Illalla vasta kuten normaalisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134