Kerro tähtimerkkisi.
Neitsyen urhrien tähtimerkit esiin
19
2253
Vastaukset
- uhrri
vaaka
- näytin sarveni
Vapaa härkä nouseva leijona
- Missukka
Minun äiti on härkä ja isä neitsyt.
- jellona..
Neitsyt sai leijonan auringon pimenemään. Ehkä tämä tästä joskus.
- Juha82
jo löytänyt kumppanin.
Otan osaa.
- kala
Liian kiltti neitsyen kumppaniksi.
- i-cas
Jousimies, jonka suorapuheisuutta ja meno halua Neitsyt mies ei koskaan ymmärtänyt. Eron jälkeen vannoin että v*ttumaista neitsyttä en enää koskaan ota... ja kuinka kävikään... muutaman kuukauden päästä palasin yhteen tämän saman miehen kanssa ^^
- täällä
i-cas kirjoitti:
Jousimies, jonka suorapuheisuutta ja meno halua Neitsyt mies ei koskaan ymmärtänyt. Eron jälkeen vannoin että v*ttumaista neitsyttä en enää koskaan ota... ja kuinka kävikään... muutaman kuukauden päästä palasin yhteen tämän saman miehen kanssa ^^
olen NeitsytN ja seurustelen tai mielummin olen kaveri Jousimies miehen kanssa. Välillä erottu mutta ei lopullisesti. Joku vaan hemmetti pitää yhdessä.
- ammuuu...
täällä kirjoitti:
olen NeitsytN ja seurustelen tai mielummin olen kaveri Jousimies miehen kanssa. Välillä erottu mutta ei lopullisesti. Joku vaan hemmetti pitää yhdessä.
neitsyen uhri koska olen vesimies-nainen eikä vesimies koskaan suostu kenenkään uhriksi.
Virkeät keskustelut teillä muuten täällä. Muualla on niin apaattista. - keskustelua on ollut
ammuuu... kirjoitti:
neitsyen uhri koska olen vesimies-nainen eikä vesimies koskaan suostu kenenkään uhriksi.
Virkeät keskustelut teillä muuten täällä. Muualla on niin apaattista.Ja mulla neitsyenä on ollut tosi hauskaa väitellä ton vaaka naisen kanssa:D
- ............
keskustelua on ollut kirjoitti:
Ja mulla neitsyenä on ollut tosi hauskaa väitellä ton vaaka naisen kanssa:D
vaakanainen rakastaa väittelyä ja inttämistä, ja piirre moninkertaistuu kun se on kännissä.
- veskareista ja neitsyestä
ammuuu... kirjoitti:
Virkeät keskustelut teillä muuten täällä. Muualla on niin apaattista.Vesimies ei suostu neitsyen uhriksi ja siksi neitsyt vihaa häntä loppuelämänsä kun ei saanut alistettua.
- Vaaka nainen
............ kirjoitti:
vaakanainen rakastaa väittelyä ja inttämistä, ja piirre moninkertaistuu kun se on kännissä.
Jos viihteellä, niin vietän kyllä aikaani jossain muualla kuin täällä netissä......
- höpö te
veskareista ja neitsyestä kirjoitti:
Vesimies ei suostu neitsyen uhriksi ja siksi neitsyt vihaa häntä loppuelämänsä kun ei saanut alistettua.
ootte kaikki ihan kiinni Neitsyessä. Ikinä ei unohdu:D Rakastan...omalla tavallani...
- -n-
höpö te kirjoitti:
ootte kaikki ihan kiinni Neitsyessä. Ikinä ei unohdu:D Rakastan...omalla tavallani...
vain ja ainoastaan itseäsi;)))))))))))))
- kauriin liekkeihin
ja sai hänet vaikenemaan iäksi!
Kauris ei unohda, ei anna anteeksi! - sen pituinen se
eihän siitä sitten mitään tullut
- Miss Blue
..neitsyt kuunteli rakastuneena toisen valheita,ja palveli tätä uskollisesti,kunnes tämä lipui paremmille vesille käyttämään toisia hyväkseen ja kaikki elivät onnellisesti elämänsä loppuun asti.
- -n-
Neitsyt siirtää aina asioita tuonnemmaksi, jotka olis hyvä puhua heti häiritsemästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306