Mä haluisin suudella yhtä jätkää.Me ei varsinaisesti tunneta,mutta ollaan nähty yhteensä joku 30-40 kertaa.Muutama sanaki ollaan vaihettu,mut ei kummempii.Oon ihastunu tähän tyyppiin ni kantsisko mun seuraavalla kerralla vaan pokkana suudella sitä,melkeen epäilen ettei sillä olis mitään sitä vastaan,mut sit jos onki niin en tiiä kehtaanko? :D Kertokaa mitä kantsis tehä? Miten te ite reagoisitte jos teitä suutelis tyyppi,joka olis teiän mielestä hyvännäkönen ja ihan ok,mut ette tuntis kauheen hyvin? :)
Suutelisko?
tytsyhh
3
1016
Vastaukset
- ...
olisin varmaan vähän ihmeissäni, mutta mikäli hän olisi ihan ok ja vieläpä hyvännäköinen niin eipä se oikeestaan haittais...
riippuu vähän tilanteesta - rohkeasti
mitä sitä epäilet. Jos se ei ole susta kiinnostunut ni se selviää. Ja sitte muille mestoille. tai sitte saman peiton alle. anna mennä.
- määään
mut ota ensin selvää että onko sillä tyttöystävää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289