Tekeekö Espoo historiaa??

se on niiin lähellä nyt

Tänään Espoossa jännitetään...Finaali on yhden ottelun päässä, mutta kestävätkö pelaajien hermot...?

8

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin:

Ei kestä. Esbå:sta puuttuu se kuuluisa voittamisen kulttuuri. =)

Espoon neitimäinen ilmanala ja sen vetelien asukkaiden ja bluesin juppi/bisnes-kannattajien vaikutus näkyy sen puujalkaisissa asenteettomissa pelaajissa, joilla ei ole tarpeeksi sydäntä voittaa pelejä.

Espoolaisilta puuttuu lähes kaikki, mitä Oululaisilla on. Siksi Kärpät nostelee kannua joka vuosi.

• wanha kiekkoilija

En usko, että hermo pettää kummallakaan jegillä. Siitä todisteena tähän mennessä pelatut matsit. Sarja on selkeästi ollut parasta playoff-kiekkoa, jota tänä keväänä on toistaiseksi nähty. Siihen tarvitaan kaksi hyvää porukkaa. Ei kyse ole mistään voittamisen kulttuurista, tai kotikenttäedustakaan. Ei lätkässä tuollaiset "akateemiset" pohdinnat mitään ratkaise, eivätkä pelaajat kaukalossa sellaisia mieti. Muutama yksilösuoritus ratkaisee. Ja onneakin vähän tarvitaan.

Ei mulla mitään Kärppien joukkuetta vastaan ole, mutta sen verran tuntuu oululaisilla kannattajilla nousevan menestys hattuun, että toivon tosissani, että mestaruuden vie joku muu kuin Kärpät. Toivotan onnea finaaleihin otteluparin Jokerit/Blues voittajalle.

• silti niin kaukana.

St.Louis kiekkoespoo sijoittuu kuitenkin neljänneksi, joten olkaa tyytyväisiä siitä.

Ei kannata elätellä turhia toiveita siitä, että rahalla kasatulla muovisella "leikki-jääkiekkojoukkueella" (made in hongkong) voisi voittaa suomenmestaruuden. Muistakaa Blues-fanit: Pessimisti ei pety koskaan.

Kannustakaa Kärppiä, niinkuin kaikki kunnon ihmiset, niin saatte iloita mestaruudesta.

• 3-1

mä luulen että kestää Veikkaus On kuitenkin että blues vie Jokereita ja menee Loppuotteluun Otteluvoitoin 4-3..Jokerit pelaa Tapparaa Vastaan Pronssipelin ja Tapparalle pronssit ja Jokerit oN neljäs...Kärpät kaatuu Bluessille ov 3-0

• 3-0?
        3-1 kirjoitti:

mä luulen että kestää Veikkaus On kuitenkin että blues vie Jokereita ja menee Loppuotteluun Otteluvoitoin 4-3..Jokerit pelaa Tapparaa Vastaan Pronssipelin ja Tapparalle pronssit ja Jokerit oN neljäs...Kärpät kaatuu Bluessille ov 3-0

Finaaleista tarvitaan kylläkin 4 voittoa. Kolmella voitolla ei saa vielä mitään. Osoitit jälleen Bluesin kannattajien huikean lajituntemuksen. =)

• 2-0

Veikkaus On että Blues vie pelin 2-0 ja menee Finaaleijo

• Tami tamminen

Kyllä tekee...Veikkaus on että pelaajien hermot kestävät ja Huikea Ottelu Tulossa.Toivon espoon tekevän suomalaista Jääkiekko historiaa ja Pääsevän finaaleihin

• ja tekikin

Blues on finaalissa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe