Ostin -92

Applausen!

Nyt se seisoo tallissa: vm 1992 valkoinen Applause 1,6 ruisku. Ajettu vasta 178 tkm, ollut yhdellä -kyllä, yhdellä nyt eläkkeelle siirtyneellä miehellä- ja joka osaltaan kuin uusi. Ei ruosteen tippaakaan, massattu 3 kertaa. Kulkee tosi kivasti, kolmosvaihteella voi sanoa maantiellä että "kyllä lähtee" Kummeli-sarjaa lainaten. Kulutus siellä 6,5-7 hujakoilla ei paha. Kertokaas muut appalausekuskit omia kokemuksianne! :)

6

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sytytysjohdot

...ovat heikko kohta. Katalysaattori on vaarassa jos sytytysjohdoissa on vikaa. Myös 5-vaihde lakkaa toimimasta (n. 700 euron korjaus) Varaosien saanti on melkoisen hankalaa. Auto sinänsä on teknisesti kyllä hyvä.

• Feroza

Sama vika oli Ferozan tulpanjohdoissa kun on sama moottori.Ne alkaa lyömään läpi kun ovat siellä syvennyksessä. Mulla on Ferozan ajoilta jääny nurkkiin moottorin alakerta kun jouduin vaihtaan koneen,nokka-akselin katkeamisen vuoksi.Jos joku tarvii niin saa hakea pois.

• Osku85
        Feroza kirjoitti:

Sama vika oli Ferozan tulpanjohdoissa kun on sama moottori.Ne alkaa lyömään läpi kun ovat siellä syvennyksessä. Mulla on Ferozan ajoilta jääny nurkkiin moottorin alakerta kun jouduin vaihtaan koneen,nokka-akselin katkeamisen vuoksi.Jos joku tarvii niin saa hakea pois.

Terve!
        Oisin kiinnostunut Ferozan alakerrasta jos löytyy vielä.
        Ota yhteyttä husse85@hotmail.com

t.Osku85

• Tohatsukuski

Itsellänikin on ollu tuo kyseinen kulkine noin 2 vuotta 30 tkm ajanut pomminvarma tekniikka aina lähteny käytiin vaik ois 25 pakkasta harvinainen kulkine tosin tyytyväinen olen ollut 750€ autooni halpoja ja huolettomia kilometrejä.

• lämäri

On se hyvä, mutta alapallonivel maksaa koko auton verran! 300eur ja ruotsista!!

• lallikka
        lämäri kirjoitti:

On se hyvä, mutta alapallonivel maksaa koko auton verran! 300eur ja ruotsista!!

applodit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe