Olen täs lukenu näitä kirjoituksia oinas miehestä ja vaikuttaa vaan et on tosi huono mies..monen silmissä.. itse olen rapu ja tavannu oinas miehen noin kuukausi sitten ja kyl hän mulle soittelee ja lähettelee viestejä...ehkä ei kymmeniä kertoja päiväs mut kuiteski joka toinen päivä..mut en mäkänn hänelle koko ajan lähettele viestejä..:)aika kiinnostava mies mun silmissä...mut aikahan sen näytää...tuleeko mitään...
rapu-n ja oinas-m
3
1104
Vastaukset
- mä kans...
mulla on kokemuksia kans oinaista, rapunaisena...
niillä on jalat alta vievä karisma ja ne osaa ohittaa ravun panssarin...mut varo varo olemasta liian helppo ja älä ikinä ikinä ripustaudu...muuten voit ehkäs jäädä hölmönä lehdelle soittelees ja et kyllä saa viestin viestiä...ja se käy tosi yllättäen..mut nyt nauti ja ole rauhassa ihastunut!onnea!- tplkpt
kokomusta sinulla oikein on oinasmiehestä, kun osaat näin tarkan "käsittelyohjeen" antaa?
Osaisivatpa vaan rapunaiset ottaa neuvot onkeensa! - tplkpt
sinulla oinasmiehistä oikein on, kun osaat noin tarkan "käsittelyohjeen" antaa?
Osaisivatpa rapunaiset ottaa onkeensa mutta kun ei niin ei....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286