Jokin niillä nyt on, koska tällä palstalla on hiljaista ja neitsyt osastolla täysi rähinä päällä. Jokin tähtikuvio on menneillään, mutta en tiedä mikä. Voisko joku kertoa jotain.
mikä mättää
6
1388
Vastaukset
- että tämmöstä
Joku vaaka nyt vain on eksynyt väärälle palstalle. Johtunee siitä uudesta laskennasta, jossa mm. vaa´at ovat oikeasti neitsyeitä. Nyt ei vain ollut kyse kuukaudesta, vaan tunnista.
- ex-neitsyt
Pitääkö minun alakaa leijonaa? Niinpä taijjankin saa saturnuksen siten pois jaloista. ja muijasta tuli kauris. GRAAA..UUUU HHH
- nyt onkin
kestorähisijöitä.
- neitstyt
Neitsyen osastolla ne vaa´at rähisevät kuin pistoksessa olevat kollit keväällä. Yksi ukko (=kaikki neitsyemiehet) jotakuta vituttaa ja rähinä siitä syntyy. Ei neitsyt rähise.
- mieltä,
neitstyt kirjoitti:
Neitsyen osastolla ne vaa´at rähisevät kuin pistoksessa olevat kollit keväällä. Yksi ukko (=kaikki neitsyemiehet) jotakuta vituttaa ja rähinä siitä syntyy. Ei neitsyt rähise.
että neitsyet eivät ole pahimpia rähisijöitä (ainakaan aikuiset), mutta inttäjinä ovat vähintään yhtä sitkeitä kuin vaa´at.
- esimerkki
neitstyt kirjoitti:
neitsyen tyylistä. Vastaavanlainen alatyyli on sillä saitilla aivan yleistä.
Jos tämä ei ole rähinää niin ainakin melkoista mesoamista tämä on.
"Ja jotkut ne taas jaksaa jauhaa samaa paskaa."Häpeä neitsyt".Voi v****...kyllä on niin typerää että ihan oikeesti hävettää.Minkä ikäisiä te siis olette?Ja kuka sanoikaan että me ollaan niin täydellisiä?Ai me itse?No niin tietysti,minä olenkin joka kulmasta hyppäämässä ja mainostamassa itseäni,niin juuri.Mitä te oikeen koko ajan ruikutatte?Onko ongelmia?Ja nyt taisi selvitä miksi ihmiset tekee itsemurhia."
Terveisin, ei vaaka vaan kauris
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411