Näin tuossa yhtenä päivänä eräällä parkkipaikalla Daewoo Matizin ja otin valokuvia kun on niin harvinainen auto.
3 valokuvaa, 800x600 ja koot 60-90 kt
http://kuva123.150m.com/daewoomatiz.html
Näin Daewoo Matizin ja valokuvasin
8
1362
Vastaukset
- vilperi
Ihan kivan näkönen lelu-auto. vois antaa vaikka
aloittelevalle kuskille lahjaksi.- boy 21
Anna mulle lahjaksi, mulla on ollu ajokortti vasta alle 3 vuotta.
- Audimies
Nättipeli, harmi ettei ole kauppakassille tällä hetkellä käyttöä.
- näppärä
peli tuo Matiz, tuli toukokuussa Kreetalla vuokrattua pariksi päiväksi. Ei mikään maantieauto, mutta kaupunkipyörittelyyn varsin kelpo. Tosin Suomessa hinta nousee autoveron myötä ehkäpä hiukan liian suureksi.
- tai
Täällä härmässä nyt ei ole niin isoa stadia olemassakaan että pelkästään city-kirppua kannattaa hankkia. No, ehkä hesalainen voi sellaista harkita jos se susiraja alkaa kehä 1:ltä eikä sen pohjoispuolelle tule koskaan poiketuksi.
- ajattelin
tai kirjoitti:
Täällä härmässä nyt ei ole niin isoa stadia olemassakaan että pelkästään city-kirppua kannattaa hankkia. No, ehkä hesalainen voi sellaista harkita jos se susiraja alkaa kehä 1:ltä eikä sen pohjoispuolelle tule koskaan poiketuksi.
lähinnä, että sellaiseen taajamapyörittelyyn Matiz sopii kyllä. Ja miksei jonkin verran maantiellekin, kunhan moottoritielle ei eksy.
- motarimies
ajattelin kirjoitti:
lähinnä, että sellaiseen taajamapyörittelyyn Matiz sopii kyllä. Ja miksei jonkin verran maantiellekin, kunhan moottoritielle ei eksy.
Kaikki ikivanhat rottelotkin toimivat moottoritiellä joten kyllä tuo Daewoo Matizkin siellä kulkee ja vielä paljon paremmin kun se kiihtyy kovemmin kuin ne vanhat kotterot, vain 12 sekuntia nollasta sataan.
- auto
Viime heinäkuussä myytiin
Daewoota seuraavasti:
Kalos 81 kpl
Evanda 22 kpl
Matiz 20 kpl
Ja vähemmän (kpl) myyntii mm. seuraavia autoja
Peugeot 807
Suzuki Vitara, Alto
Mini Mini/R50
Mazda Premacy
Subary Legacy
Mersu A-luokka
Honda Stream
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738