Tietääkö kukaan mitä maksavat G.S:n vaatteet Tukholman myymälässä ? Siis noin suunnilleen verrattuna Suomen postimyynnin hintoihin, jotka ovat minulle mahdottomia, vaikka niistä vaatteista tykkäänkin. Ajattelin vain että kun €:n kurssi on nyt niin hyvä niin kannattaisikohan lähteä reissuun. Suomesta ei pääse Ruotsin postimyynninsivuille hintoja tiiraamaan. Kiva jos joku vastaisi vaikka myöhemminkin, jos sattuisi poikkeamaan myymälässä vaikka kesälomareissullaan.
Gudrun Sjöden
5
6792
Vastaukset
- Gudrun fani
kuin postimyynnissä, mutta ei niin paljon, ettäkö matkakustannukset peittoisivat ;).
Tietysti jos muuten on Tukholmaan menossa niin kannattaa piipahtaa. - LO.O.
Ovat jonkin verran edullisempia kruunuissa, myymälöissä on usein myös tarjouksia, esim. -20% T-paidoista jne. Ennen kaikkea: myymälässä saa sovittaa. Itse olen todennut, että Gudrunin vaatteet vaihtelevat malleiltaan, koolta, tyyliltään jne. sen verran, että kaikki postimyyntiostokset ovat menneet itseltäni pieleen. Lisäksi postiennakolla maksettuja rahoja saa odottaa viikkokaupalla takaisin - en voi sitä siis suositella! Sjöden-kauppa on myös ollut ainoa, joka maksattaa postitus-ja käsittelykulut palauttaessa asiakkaalla. En ole varma, onko nykyään vielä sama juttu.
- vakiasiakas
Kyllä Gudrun Sjödeninkin palautukset ovat maksuttomia. Postissa tietävät palautustunnuksen, joka laitetaan paketin päälle. Nykyään ahkera asiakas voi tilata myös laskulla. Jos vaatteet ei käy, laskua ei tarvitse maksaa, joten rahat ei turhaan ole kiinni.
hei, kuulin, että gudrun sjöden avaa myymälän helsingin erottajalle joulukuun 2012 alussa. faneille tiedoksi :)
- suusie1
Gudrun sjöden kirpputori löytyy facebookista https://www.facebook.com/groups/661634913873741/ :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296