..valloittaa jousimies?Kun en oikein tiedä mitä kyseinen poika minusta ajattelee.Se on silleen tosi iloinen,huoleton ja energinen,mikä sopii jousimieheen täydellisesti.Tiedän,olen neitsyt ja kovin erilainen,mutta kai minullakin on mahdollisuus.Eihän aurinkomerkki voi mitenkään sitä estää....
Miten...
3
853
Vastaukset
- kanssa onnistuu
Olen neitsytN ja seurustellut/oltu kavereita jo reilut 3 vuotta Jousimiehen kanssa. Hauskaa on:D Ihana mies!
- suoraan
pojalta, mitä se susta aattelee.
Yleensä saa jousimiesmäisen suoran vastauksen, joskus siihenkin saa tosin suhtautua varauksella.
Älä ainakaan ahdista jouskaria nurkkaan, vaan anna mennä vapaasti mutta pysy itse sopivalla etäisyydellä ja osoita kiinnostuksesi.
Jouskarin pitää saada tietyllä tapaa metsästää tai ainakin kohdata tietynlaista haastetta, älä ole liian "helppo".
Jousimies rakastaa yllätyksiä, muttei niiden tarvitse olla mitään suureellisia juttuja.
Ei aurinkomerkki mitään estä, olen itsekin jouskari ja menossa 14. vuosi neitsytmiehen kanssa :)- Miss Blue
En ole varma onko se musta kiinnostunut.On vaan niin kovin energinen ja riehakas,että tuntuu etten ikinä pysyisi sen vauhdissa,mutta toivoa on vielä..No,tärkeintä on että on oma itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134