Olen parikymppinen mies. Ongelmani on kuinka tulla onnelliseksi ihmiseksi. Ihmisten kanssa on vaikea tulla toimeen, mieli tekis mennä kiven sisään.
Ongelma ilmenee eritoten, kun joudun toimimaan ryhmässä
Harrastuksia kummempia ei mulla ole, pitäs kyllä ryhmäytyä, että sais virikkeitä elämäänsä, noh keskiviikkona meen salibandy-ryhmään, toivon sen avaavan henkisiä solmujani.
Voisin olla hyvä kirjoittaja, mutta kun itsestään rehellisesti kirjoittaminen on pirun vaikeaa. Olen luonteeltani melko sosiaalinen, mutta liika pessimismi itseä kohtaan syö miestä.
Miten voisin selättää kiusallisen ongelman?
Mitä tehdä
1
502
Vastaukset
- ....
Jos olet kovin toisista riippuvainen, silloin onnellisuus voi olla vaikeaa. Sinä voit oppia olemaan onnellinen yksinkin, jos ei hyvää seuraa satu löytymään.
Onnellisuus syntyy omista ajatuksistasi ja myös ruumiin terveydestä. Onnellisuus löytyy myös luonnosta. Metsässä kävelykin kauniina kesäpäivänä parantaa mielialaa. Myös hengitys on yksi tärkeä asia.
Ihmisen aistit ovat sellaiset, että ne synnyttävät mielihyvää aivoissa. Kaikki aistit ja koko keho synnyttävät mielihyvää terveenä ollessa.
Onnellisuus ei siis ole mikään erikoinen tilanne vaan jokapäiväiväistä elämää ja kehon toimintaa.
Ikävät ajatukset aiheuttavat huonovointisuutta ja niistä pitää luopua. Voihan ajatuksensa valita itse. Viisautta ja hyviä ajatuksia löytyy hyvistä kirjoituksista ja sellaisiakin ihmisiä on, jotka sitä opettavat toisille.
Tähän tuli monenlaista asiaa, mutta monia mahdollisuuksia myös löytyy. Pidä huolta terveydestäsi ja ajatuksistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010