..lusia ennen kuin on lupa toivoa fyysistä actionia? Ekat treffit menivät kivasti, mutta emme koskeneet toisiimme mikä oli musta ok. Kiinnostusta kuitenkin tuntuisi olevan puolin ja toisin, olemme viestitelleet tasaiseen tahtiin. Toiset treffit nyt edessä ja mun mielestä voisi jo vähän tapahtua silläkin saralla. Mietin vain että olenkohan malttamaton.. Nainen olen siis itse. En ole hetkeen deittaillut ja deittikoodisto on päässyt jossain määrin unohtumaan:).
Kuinka monet treffit pitää..
13
5697
Vastaukset
- nykyajan
naisilla kiire sänkyyn, nääs.
Poissa taitavat olla ne ajat kun tutustuttiin ihan rauhassa eikä ollut kiirettä sovittelemaan palikoita yhteen. Tai ainakin se jolla oli kiire, oli yleensä mies...- vastakkainen sukupuoli
kiinnostaa, tuskin varmaan ihan keskusteluseuraakaan :)Mutta onhan se tietysti varmistettava, että molempia kiinnostaa jatkossakin treffailla.
- ainakin
vastakkainen sukupuoli kirjoitti:
kiinnostaa, tuskin varmaan ihan keskusteluseuraakaan :)Mutta onhan se tietysti varmistettava, että molempia kiinnostaa jatkossakin treffailla.
tulee vähän halpa fiilis jos heti ekoilla tai toikilla treffeillä isketään kaikki kortit pöytään. Nykyajan ihmisillä on tää valitettava "mulle heti kaikki nyt"-asenne.
- hommiin,
olet jo myöhässä.
- toisaalta on ihan
ok, että toinen ei ole heti vonkaamassa sänkyyn ja on semmosta pientä flirttiä ja suutelemista ehkä. Mutta itse olen niiiiiin valmis meneen sänkyyn, että kohta lähtee järki päästä. Koko ajan vaan pyörii tää mies mielessä....
Alkaa olemaan ihan oikeesti vaikeuksia pitää itsensä kuosissa ja tulossa 3 treffit. Nyt on semmonen fiilis, etten välitä yhtään, vaikka tää tyyppi haluais vaan seksiä, koska sitä haluan minäkin!!!!!!- Aoife
yhdistettynä kevätaurinkoon saa aikaan lievää malttamattomuutta:). En nyt ajatellutkaan heti kaikkia kortteja pöytään lyödä / alkaa avoimesti vongata, kunhan mietin että oisko ihan kohtuutonta toivoa jo jotain pientä edistystä silläkin saralla. Saas nähdä kuinka käy:).
- tänään olis taas
Aoife kirjoitti:
yhdistettynä kevätaurinkoon saa aikaan lievää malttamattomuutta:). En nyt ajatellutkaan heti kaikkia kortteja pöytään lyödä / alkaa avoimesti vongata, kunhan mietin että oisko ihan kohtuutonta toivoa jo jotain pientä edistystä silläkin saralla. Saas nähdä kuinka käy:).
luvassa hetkinen kidutusta, toisaalta se on aika ihanaa kidutusta. No, kyllä mä uskon, että pian alkaa oikeesti tapahtumaan.... Se kevät tekee kyllä ihmeitä, vaikka nyt onki aika sumuista. Korttejahan ei todellakaan kannata heti lyödä pöytään ;)
- juttua on
Jossain tutkimuksessa oli, että naiset haluavat seksiä neljänsillä treffeillä. Ei kannata hätiköidä,jää vaan huono maku suuhun, jos suhde loppuu melkein heti seksin jälkeen. Koska niinkin voi käydä.
Ei se seksi välttämättä lähenneä. Miehet eivät koe sitä samalla tavalla kuin naiset.- vaikeaa...
Se vaan on aika kaamea yhdistelmä, kun toinen vetää puoleensa ja niin paljon haluaisi sen kanssa samojen lakanoiden väliin ja sitten siinä vaan yritetään järkevinä aikuisina keskustella ja tutustua. Kun jotenkin mä ajattelen niinkin, että mitä sitten, vaikka loppuisikin heti seksin jälkeen se suhde, silloinhan on ainakin saanut seksiä! Voihan se loppua muutenkin jo alkuunsa ja silloin ei ole saanut edes sitä seksiä, jos on pidättäytynyt. Et hirveen vaikea juttu, silloin kun deittailee jotakin sellaista joka todella vetää puoleensa. Pitäisi kai pitää siinä alkuvaiheessa jotakin hoidokkia tätä tarvetta varten... Olen nainen.
- siitävaansanosaikovski
vaikeaa... kirjoitti:
Se vaan on aika kaamea yhdistelmä, kun toinen vetää puoleensa ja niin paljon haluaisi sen kanssa samojen lakanoiden väliin ja sitten siinä vaan yritetään järkevinä aikuisina keskustella ja tutustua. Kun jotenkin mä ajattelen niinkin, että mitä sitten, vaikka loppuisikin heti seksin jälkeen se suhde, silloinhan on ainakin saanut seksiä! Voihan se loppua muutenkin jo alkuunsa ja silloin ei ole saanut edes sitä seksiä, jos on pidättäytynyt. Et hirveen vaikea juttu, silloin kun deittailee jotakin sellaista joka todella vetää puoleensa. Pitäisi kai pitää siinä alkuvaiheessa jotakin hoidokkia tätä tarvetta varten... Olen nainen.
Teet miltä tuntuu. Sitäpaitsi onhan ne palikat sovitettava. Itte menin toisilla, ja upeaa seksiä oli. Mies osoittautui petturiksi, mutta sainpahan kolmena iltana upeaa seksiä. Nyt on jo ihan oikee seurustelusuhde alkanu, ja me mentiin ekalla kerralla heti vaan.. syötiin ja juteltiin toki 6 h ensin, mutta loppuyö olikin sit yhtä riehumista.
- Aoife
siitävaansanosaikovski kirjoitti:
Teet miltä tuntuu. Sitäpaitsi onhan ne palikat sovitettava. Itte menin toisilla, ja upeaa seksiä oli. Mies osoittautui petturiksi, mutta sainpahan kolmena iltana upeaa seksiä. Nyt on jo ihan oikee seurustelusuhde alkanu, ja me mentiin ekalla kerralla heti vaan.. syötiin ja juteltiin toki 6 h ensin, mutta loppuyö olikin sit yhtä riehumista.
onhan ne palikat sovitettava. Huvittaa, vai oikein tutkimus kertoo että naiset haluavat seksiä nimenomaan neljänsillä deiteillä:). Heh, mulle on tainnut joskus käydä nimenomaan niin että nelostreffien seksin jälkeen juttu on kuivunut kasaan. Niinkin voi käydä. Eipä kai tähän ole oikeaa vastausta ja koska tavoitteenani ei varsinaisesti ole avioliitto :), lievä kevytmielisyys sallittakoon.
- Anonyymi
monet treffit deitti palvelu t marita
- Anonyymi
uusia kavereita t marita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007