Kuinka saatanan kauan tuota pittää odottaa että tuo puheaika tullee?
Pari tuntia sitten latasin ja sivu kerto jotai että lähettää tekstiviestin heti että ku se puheajan lataus on onnistu, jumalauta.
Kolumbuksen puheajan lataaminen netissä
6
2457
Vastaukset
- täällä...
latasin 20€ netin kautta. Eipä ole viellä tullut. Normaalisti tulee lähes heti.
Ei kait kierrä Sampo-pankin kautta kolumuksen jutut??- ----
Mulla kesti kolme päivää ennen kun sain puheajan liittymälle, soitin joka päivä asiakaspalveluun että tehkää jotain, en saanut edes hyvitystä. Netin kautta ei todellakaan kannata ladta puheaikaa.
- Vtuttaa
---- kirjoitti:
Mulla kesti kolme päivää ennen kun sain puheajan liittymälle, soitin joka päivä asiakaspalveluun että tehkää jotain, en saanut edes hyvitystä. Netin kautta ei todellakaan kannata ladta puheaikaa.
Mullakin mennyt nyt yli vuorokausi siitä kun latasin netin kautta puhe aikaa..eipä vaan aikaa tullut, mut rahat on kyllä tililtä pois. ja huomenna aukeaa vasta as.palvelu.
- Gislaved
Vtuttaa kirjoitti:
Mullakin mennyt nyt yli vuorokausi siitä kun latasin netin kautta puhe aikaa..eipä vaan aikaa tullut, mut rahat on kyllä tililtä pois. ja huomenna aukeaa vasta as.palvelu.
En tiedä mitä porukka säätää, mutta päätin kokeilla itse tuota latausta ja meni noin 3 minuuttia verkkomaksun jälkeen, kun liittymään oli tullut puheaika onnistuneesti. Jos ei palaa pankin kautta takaisin Kolumbuksen sivuille, lataus tuskin onnistuu heti. Itsellä meni automaattisesti takaisin Kolumbuksen sivuille.
- on aina
onnistunut hyvin,minuutteja olen korkeintaan odotellut..
- timo l
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000