Onko kellään kokemuksia ford probesta? Siis 2.2L 12V turbo mazdan koneella. olisin vaihtamassa kannentiivisteet mutta sopiiko mazda 626:n tiivistesarja, sama moottori on mutta epäilen että pitäisi proben oma? Onko kokemuksia? Kestääkö?
ford proben kannentiiviste
6
1086
Vastaukset
- probemyös
Mazdan tiivisteet ja kyllä ne käy. Vielä laittamatta paikolleen (pakosarjantiivisteiden kanssa ostin samalla). Osaa ne varaosaliikkeessäkin sanoa.
- mldskglmds
No mielummin kysyn täältä, viime vuonna väitettiin että kytkin on sama ja sit ku kaikki oli levällään huomattiin että eipä käy niin tuntuu siltä että liikkeissä eivät tunne tätä autoo...
- probemyös
mldskglmds kirjoitti:
No mielummin kysyn täältä, viime vuonna väitettiin että kytkin on sama ja sit ku kaikki oli levällään huomattiin että eipä käy niin tuntuu siltä että liikkeissä eivät tunne tätä autoo...
on osat löytyny ja Mazdan sopivuus hyvä asia. Jarrusatulat, termostaatit yms. oon kaikki saanu helposti. Mazdan maahantuojalta saa myös hyvää palvelua ja tilaavat joko Belgiasta tai Japanista, jos ei varastosta löydy. Kannattaa ottaa osat mukaan, voi helposti varmistaa käykö vai ei.
- probemyös
probemyös kirjoitti:
on osat löytyny ja Mazdan sopivuus hyvä asia. Jarrusatulat, termostaatit yms. oon kaikki saanu helposti. Mazdan maahantuojalta saa myös hyvää palvelua ja tilaavat joko Belgiasta tai Japanista, jos ei varastosta löydy. Kannattaa ottaa osat mukaan, voi helposti varmistaa käykö vai ei.
löysin kuitin tuosta tiivisteestä, makso 18e
- mullakin rope
probemyös kirjoitti:
löysin kuitin tuosta tiivisteestä, makso 18e
tosiaan tuollainen 91 probe tuolla 2.2tbo koneella.
Lastua tulossa ja olisin kysynyt että ilmeisesti tuossa ko vehkeessä on ilmamäärämittari? eli ei kannata asentaa mitään by-pass venttiiliä. - Probeon
mullakin rope kirjoitti:
tosiaan tuollainen 91 probe tuolla 2.2tbo koneella.
Lastua tulossa ja olisin kysynyt että ilmeisesti tuossa ko vehkeessä on ilmamäärämittari? eli ei kannata asentaa mitään by-pass venttiiliä.joo kannataisko tutkia ennen kun tulee tänne kirjotteelee..
auto on ilmamäärämittarillinen ja nimen omaan siihen käy vain bypass venttiili joka on vakiona kiinni jo.
jos laittaa dumpin niin menee kone sekasin ja rupee käymään liian laihalla/rikkaalla:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748