Rattis

end of line

Kertokaa viisaat tietävät. Onko asiaa enään yhdistelmä kurssille kun tuli noin 10v sitten otettua ratti, olin autokoulussa joten ei vielä korttia silloin taskussa, vituttaa aivan järjettömästi. Tiedän ,että siellä vaaditaan ajokorttiote joka pitää tilata ake:lta näkyykö siellä se merkintä on myös muutama ylinopeuskin kertyny ,mutta niistäki on ainakin 5v.

12

3804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy

Ei ne sieltä poistu. Vanhat voidaan kyllä tulkita pääsyvaatmuksissa vanhenneiksi rikkeiksi.

• ote.

mulla oli ylinopeus sanovat, että näkyy otteella viis vuotta, mutta ei se paha oo.
      Tilaa se ote ja kato siitä.
      Jos se ratti ei näy otteella niin mee kurssille ja oo hiljaa

• ammattirattis

aina parempi mikäli törkeä!

• vanha jakkilainen

Ajokorttiotteella pelotellaan turhan takia. Minulla oli läjätolkulla erilaisia sakkoja, vieläpä paljon tuoreempia. Sinun sakkotiedot ovat jo poistuneet rekisteristä. Rattijuopumuksia sallitaan yleensä yksi. Minun kursseilla kärynneitä oli kaksi. Yksi kouluttaja aikanaan kertoi, että pieni koeajolenkki vaikuttaa 80%:a valintaan ja haastattelu loput. Koeajossa tarkkailevat rauhallisuutta, maltillisia jarrutuksia, vilkun käyttöä ajoissa ja muun liikenteen havainnointia. Raivopäiset rambot haluavat karsia pois. Haastattelussa määrittelevät lisää luonteen tasoa ja motivaatiota alalle.
      Budjettia kannattaa miettiä. Moni joutuu keskeyttämään, kun rahat loppuu kesken kurssin. Ei muuta kuin paperit vetämään ja alalle. Me aletaan loppua perkele kesken...

• vastata

valvoja sensuroi viestit

• Tuomiot

Jos sakko on tullut oikeuden päätöksellä niin se näkyy kauan. Kuten myös oikeuden tuomio rattijuopumuksesta. Onko ihan oikea ala mielessä kun et pysty hillitsemään juopotteluasi??

• vanhenee

viiden vuoden aikana. Meidänkin kurssia sanottiin rattijuoppojen kokoontumisajoksi.

• Vanha tts läinen

Ei ainakaan tts ällä haitaa noin vanha tapaus mitään.
        Tais raja olla kolme vuotta rattijuopumuksen suhteen ja jos sakoistakin on jo noin kauan aikaa ei varmaan vaikuta kurssille pääsyyn suoranaisesti.

• kun ne tiedot

vanhenee. Jos et ole viimeiseen viiteen vuoteen tehnyt rikkeitä, niin pääset kurssille. Jos oot, et pääse. Tää on faktaa. Ja mitään ajokokeita ei ainakaan meidän kurssillamme ollut.

• lissäys

siis mitään ajokoetta kurssille pääsy haastattelun yhteydessä ei ollut.

• Anonyymi

"Palvelusta voi tulostaa ajokorttiotteen, jossa näkyvät myös lähiaikoina tehdyt liikennerikkomukset. Liikennerikkomuksista osa säilyy viisi vuotta, osa 10 vuotta. Tietojen luovutus perustuu 1.7.2018 tehtyyn rekisterien yhdistämiseen, jolloin Trafin ylläpitämät rekisterit yhdistettiin Liikenneasioiden rekisteriksi." lähde: tekniikka ja talous

• Anonyymi

Mistä rekisteristä ukrainalaisten ja ambomaalaisten vastaavat tiedot löytyvät kouluttajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2906
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      387
      2135
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1841
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1707
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1337
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1161
    Aihe