Varkauden nuoret aikuiset...

kiinnostunut yksilö

Mitä kaikki varkauden 18-> nuoret tekevät viikonloppuisin kun kaupungin yöelämä on kertakaikkisen mitätöntä? Muutamia vuosia sitten joka lauantai ilta oli oscariin ja monttuun pitkät jonot ja asiakkaita riitti. Nyt tuntuu että missään ei käy ketään. En jaksa uskoa että varkaudesta olisi niin paljon muuttanut ihmisiä pois. Siis missä kaikki viettää viikonloppujaan? Mitä täällä kaupungissa pitäisi olla että yökerhot edelleen vetäisi porukkaa samalla tavalla kun varkauden "hyvinä vuosina"??

7

1602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • last step

Sedun tai Tikkasen pitäisi laittaa hommat hoituu.

• Doc Bone

Tikkasella on ihan tarpeeksi miettimistä tekosissaan. Tuskin mies enää kahvilaakaan pystyyn laittaa.

• rukous

Eivät tarvii kapakoita.Jeesus riitää.

• Kun Zone tuli ei koko itäsuomesta löydy vastaavaa biletys keskusta kuin Päiviöntori. Käy Kuopiossa niin huomaat millaista on muualla. Täällä on sentään melkoisesti populaa. Moni tulee nykyisin jo !00km:n säteeltä tänne kun on kunnon bändejä. Käy joskus viikonloppuna esim. perjantaina niin jonotat 100m mm. Zoneen.

• sama kuin

Kauhanen itse?

• Jonossa seisonut

Niin on siinä jonossa tullut seistyä. Että on se ainakin välillä ollut olemassa. Ainut vaan mitä itse olen sisällä ihmetellyt on se, että missä ihmeessä on kaikki 20-30v naiset? Jotkut menee baariin vetämään pään täyteen ja joillakin on ajatus tutustua uusiin ihmisiin\pitää hauskaa. Jälkimmäiseen tuntuu olevan todella heikot mahdollisuudet, joten ei ole oikein vaihtoehtoa kuin suunnistaa kaveriporukalla Kuopioon. Omasta mielestä tämä on iso syy yöelämän köyhtymiseen.

• naiset..
        Jonossa seisonut kirjoitti:

Niin on siinä jonossa tullut seistyä. Että on se ainakin välillä ollut olemassa. Ainut vaan mitä itse olen sisällä ihmetellyt on se, että missä ihmeessä on kaikki 20-30v naiset? Jotkut menee baariin vetämään pään täyteen ja joillakin on ajatus tutustua uusiin ihmisiin\pitää hauskaa. Jälkimmäiseen tuntuu olevan todella heikot mahdollisuudet, joten ei ole oikein vaihtoehtoa kuin suunnistaa kaveriporukalla Kuopioon. Omasta mielestä tämä on iso syy yöelämän köyhtymiseen.

No siellähän mä olin baarissa eilenkin ;) Ja tais siellä muitakin samaan ikä haarukkaan osuvia naisia olla. Voisi tuo zone vaan pitää sen paikan K-20....teinejä aina vähän liikaakin liikenteessä. Onhan niillä se q-life :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe