Hiljainen Leijona

OinasN89

Vähän samaa ihmettelen tässä kuin tuossa yhdessä edellisessä viestissä.. Kiukutteleeko Leijona tai jotain? Ahdistanko häntä liikaa? Olen itse kovin puhelias, ja tulinen ja nopealiikkeinen, mutta kun tämä Leijona on hieman vaisumpaa sorttia jos ei ihan livenä puhella,ja olen kysynyt, että haluaako hän olla itsekseen ja että voin kyllä olla hiljaakin jos hänellä on kiire yms yms,yrittänyt olla ymmärtäväinen,mutta ei kun ei! Mies yhtäkkiä hiljenee,ei puhu mitään,ei ilmoita jos lähtee muualle.. Ihan vaikka mesessä. Minusta se on hieman loukkaavaa. Itse yritän pysyä suhteen tasalla ja olla hellä ja muuta koska tiedän hänen tykkäävän siitä,mutta on se kumma että Leijona sanoo tykkäävänsä ja tykkäävänsä siitä että puhun hänelle,mutta käyttäytyy noin. Tässähän alkaa ihan ihmetyttää,että kiinnostanko häntä ollenkaan,vai onko tämä jotain kiukuttelua,huono päivä yms? Ja, en kai muuten kysyisi mutta kun tuolta ei minkäännäköistä vastausta saa tuohonkaan kysymykseen. Ovatko muut Leijona-miehet tälläisiä? Ja mistähän tässä saattaa olla kyse. Itse kyllä veikkaan että olen liikaa hänen kimpussaan,mutta kaikkee on kokeiltu. Ei tässä kyllä ole oltu yhdessä kuin pari kk, joten.. No. En tiedä. Kertokaa, tämä epävarmuus on kauheaa..

2

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joskus semmosia

Itellä on paljon kokemusta leijonista. Kyllä se varmaan sua rakastaa, vaikka joskus tollee tekeekin. Ja saattaahan se vaikka olla, et siltä katkee mese tai jotain. Muutenki miehet on vähä semmosii, et ne saattaa yrittää pysyy vähä kauempana naisista, etteivät vaikuttaisi liian innokkailta tai jotain. Yritä keksiä itelles vähän muuta puuhaa ja ajateltavaa vaik se vaikeeta oliski ja pysyt vähän vaikeesti tavoteltavempana niin kyllä se nopeeta ilmaantuu luullakseni tosi sulosesti sulle juttelemaan. ;)

• teijokei

Leijonis kyl on eroavaisuuksia!Ei pidä takertua ain horoskooppiin!Keräävät kyl liikaa paineita itselleen!Terve harrastus paikallan on,yhdessä ystävien/ystävän kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe