voi j****lauta

fazer28

tämä ohjelma on täyttä pelleilyä tällä kaudella. viikko sitten parhaat pisteet ja nyt ylös. ´viikon päästä tippuvat siis maria ja mikko ja finaalissa kaikkonen ja joonas. ei hyvää päivää

399

92355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

näinpä. ihan uskomatonta.

loppuu ainakin minun katsominen.

• Valssaaja65

...ei huvita katsoa enää! Kaikkonen ja Hytönen tämän ryhmän/ohjelman huonoimmat ja pääsivät jatkoon... Huumoriakin kaivataan, mutta kuitenkin joku arvostus pitää olla niitä kohtaan jotka osaavat tanssia.

• Beete
        Valssaaja65 kirjoitti:

...ei huvita katsoa enää! Kaikkonen ja Hytönen tämän ryhmän/ohjelman huonoimmat ja pääsivät jatkoon... Huumoriakin kaivataan, mutta kuitenkin joku arvostus pitää olla niitä kohtaan jotka osaavat tanssia.

Ei tämä nyt niin dramaattista ole, kun tiedostaa äänestys systeemin. Olen toiminut saksassa paikallisen IDOLS:n organisaatiossa ja pääsin näkemään kunkin kisan jälkeen äänten jakaantumisen. Ikävä kyllä tällä systeemillä HAETAAN VAIN VOITTAJAA, muut jatkavat tuurilla.

Ja näin se tapahtuu:
        Ihmiset äänestävä parasta ! äänet jakaantuu tämän kaltaisissa äänestyksissä siten, että yleensä kaksi parasta saa 75-90% kaikista äänistä tai vain yksi saa ne ja sitten muille jää loput. Lopuilla voi olla hyvinkin pienet erot 1-3 %, jolloin yllätyksiltä ei voi välttyä ja tulos tuntuu oikeusmurhalta.

Ja tässä rautalanka versio esimerkin omaisesti äänten jakaantumisesta:
        1.73,0 %
        2.19,0 %
        3. 2,8 %
        4. 2,2 %
        5. 1,6 %
        6. 1,4 %

Sitten vielä sotketaan MTV3:n surkea piste systeemi.... Annetaan nyt tuolle kolmoselle sitten 4 pistettä, ilman, että sitä suhteutetaan saatuihin ääniin...

NÄIN TEHDÄÄN TV VIIHDETTÄ ja huomenna lehdet myy.

• Prigorok
        Beete kirjoitti:

Ei tämä nyt niin dramaattista ole, kun tiedostaa äänestys systeemin. Olen toiminut saksassa paikallisen IDOLS:n organisaatiossa ja pääsin näkemään kunkin kisan jälkeen äänten jakaantumisen. Ikävä kyllä tällä systeemillä HAETAAN VAIN VOITTAJAA, muut jatkavat tuurilla.

Ja näin se tapahtuu:
        Ihmiset äänestävä parasta ! äänet jakaantuu tämän kaltaisissa äänestyksissä siten, että yleensä kaksi parasta saa 75-90% kaikista äänistä tai vain yksi saa ne ja sitten muille jää loput. Lopuilla voi olla hyvinkin pienet erot 1-3 %, jolloin yllätyksiltä ei voi välttyä ja tulos tuntuu oikeusmurhalta.

1.73,0 %
        2.19,0 %
        3. 2,8 %
        4. 2,2 %
        5. 1,6 %
        6. 1,4 %

Sitten vielä sotketaan MTV3:n surkea piste systeemi.... Annetaan nyt tuolle kolmoselle sitten 4 pistettä, ilman, että sitä suhteutetaan saatuihin ääniin...

Mikä on sellainen viihde joka jättää katsojille ns. pahan mielen. Yleensä tavalliset suomalaiset ovat oikeudenmukaisia evätkä hyväksy kähmintää.
        Tässä "kilpailusasa" jossa todennäköisesti puoluekaaderit on viritetty pitämään kankia ja seipäitä pystyssä on astian makua. Valitettavasti me emme tiedä tällaisissa tapauksissa äänten jakautumista. periaateessa loppuratkaisu on voitu vetää ns. hatusta.

• että...
        Prigorok kirjoitti:

Mikä on sellainen viihde joka jättää katsojille ns. pahan mielen. Yleensä tavalliset suomalaiset ovat oikeudenmukaisia evätkä hyväksy kähmintää.
        Tässä "kilpailusasa" jossa todennäköisesti puoluekaaderit on viritetty pitämään kankia ja seipäitä pystyssä on astian makua. Valitettavasti me emme tiedä tällaisissa tapauksissa äänten jakautumista. periaateessa loppuratkaisu on voitu vetää ns. hatusta.

muut osas heti alussa jo tanssia aika hyvin.. ja Kanki on ainut joka kehittyy koko ajan.. alotti ihan nollasta.. Mä en enää sitte katto ohjelmaa jos Kaikkonen putoaa. Se ukko saa vaan niin hyvälle mielelle, että on ihan pakko kattoa sen tanssit.. :) Sutu on aivan huippu tyyppi ja oikea ope Kaikkoselle. :)

• sillä sipuli
        Beete kirjoitti:

Ja näin se tapahtuu:

1.73,0 %
        2.19,0 %
        3. 2,8 %
        4. 2,2 %
        5. 1,6 %
        6. 1,4 %

Saadut pisteet pudottaa tai vie turvaan. Okei!

YLIMIELISYYS JA DIIVAN ELEET PUDOTTI VIIME KIERROKSELLA!!
        NYT KANSA TOIMI UUDELLEEN SAMALLA TAVOIN.
        Me emme pidä kun tanssitaan YLIMIELISELLÄ asentaalla.
        MINÄ OSAAN HALUANVOITTAA NARSISTISUUS KUNNIANHIMO!!
        SE JOS MIKÄÄN PAISTAA LÄPI.

Nyt on hyvät parit jäljellä jotka osaavat ottaa rennommin, eikä niin, että maailma kaatuu js putoaa:) HUUMORI, REHTI asenne ratkaisee nämä kisat.

KAIKKONEN on MIES paikallaan;) oikea kullanmuru. Yrittää, yrittää ja onnistui;)

Plees, pelasta meidän miehet ja anna niille iso potku persauksille, että uskaltavat lähteä tanssiloihin. Kesä tulossa ja lavat aukeaa.

• Maikkarin väki
        Beete kirjoitti:

Ja näin se tapahtuu:

1.73,0 %
        2.19,0 %
        3. 2,8 %
        4. 2,2 %
        5. 1,6 %
        6. 1,4 %

Ja tuohon Kaikkosen nostamiseen ei siis tarvita montaa ääntä, niin se on jo tuolla kolmannella sijalla ja saa 4 pistettä.

Täysi vääryys. Hyvä että "kanki" ei tule koskaan olemaan sijoilla 1 tai 2.

• harjoittelemaan
        sillä sipuli kirjoitti:

Nyt on hyvät parit jäljellä jotka osaavat ottaa rennommin, eikä niin, että maailma kaatuu js putoaa:) HUUMORI, REHTI asenne ratkaisee nämä kisat.

Plees, pelasta meidän miehet ja anna niille iso potku persauksille, että uskaltavat lähteä tanssiloihin. Kesä tulossa ja lavat aukeaa.

Ja siitä huolimatta putoavat. Kanki jyrää.

• Taso oikea
        sillä sipuli kirjoitti:

Tuuli voittakoon koko kisan, muut statisteja. Vappu on oikea pyylevä Hesburgerin elävä banderolli. Jenkkakahvat oli jemmassa korsettejen avulla.

t.Tyttö Maikkarin taustalta

• malla100
        sillä sipuli kirjoitti:

Pois äänestys kansalta. Eihän ne tiedä mitään tanssista. On oikeus ola kunnianhimoa ja kilpailuhenkeä, kun kilpailee. Nyt kyseessä pelkkä pelleilykisa. En katso enää koskaan moisia.

• antikaikkonen
        sillä sipuli kirjoitti:

Onkohan sulla lääkitys ihan kohdallaan ;).

• senkin p
        antikaikkonen kirjoitti:

Onkohan sulla lääkitys ihan kohdallaan ;).

ei kuulu välttis asiaan.

Ajattele vähän mitä puhut! en ole tuon viestin kirjoittaja johon vastaat, (ONKOHAN LÄÄKITYS KOHDALLAAN)
        voi vit....u, minkälainen kestometalli olet?
        oletko kuolematon?
        Minä olen nuorimies ja käytän tosipaljon lääkkeitä vakavaan sairauteen joka ei ole minusta johtuva.
        Jos sinä sairastut tahtomattas, miltä tuntuu istua pyörätuolissa ja kuihtua pikkuhiljaa pois ja vielä joku tulee vittuukksissaan kyselemään onko sulla lääkitys kohdallaan. tosi harkitsematon olet.

Suosittelen ajattelemaan ensin ja sitten kirjoittamaan palstalle, jotain voi louka raskaasti tuollaiset jutut meneppä itseesi. jos sinulla olisi asiat näin ja teräs jäbä tulee vinoilemaan.

• Minä vaan
        Valssaaja65 kirjoitti:

Eipä huvita katsella koko ohjelmaa enää. Ensi sunnuntaina telkkari pysyy kiinni. pelleilyä koko ohjelma, ei tekijöiden syy...vaan niiden jotka äänestäneet. Jos etsitään parasta paria, kuitenkin parhaat tippuu pois..heh..no joo!!!

• Jotain tiedän tannssista
        sillä sipuli kirjoitti:

Poliitikkoja ei saisi valita mihinkään kilpailuun jossa yleisö saa äänestää.
        Siitä tulee vain vaalien toisinto, ne jotka ovat äänestäneet tätä poliitikkoa tai hänen puoluettaan he äänestävät kilpailussakin häntä. Varsinkin tässä tapauksessa Kaikkonen parinsa kanssa oli niin huono, että hänhän olisi asiantuntijoiden äänillä pudonnut heti ensimmäisenä.
        Tiedän että moni lopettaa koko ohjelman katsomisen eiliseen jaksoon.

• tämä vain on
        malla100 kirjoitti:

Pois äänestys kansalta. Eihän ne tiedä mitään tanssista. On oikeus ola kunnianhimoa ja kilpailuhenkeä, kun kilpailee. Nyt kyseessä pelkkä pelleilykisa. En katso enää koskaan moisia.

Jos haluat ryppyotsaista tanssikisaa katsella, niin Tanssii tähtien kanssa-ohjelma on ihan väärä valinta.
        Ohjelma on mitä parhainta viihdettä ja sen arvoa lisää se, että tuomareiden mielestä parhaimmat nilkan ojentajat eivät ehkä voitakaan, koska katsojat arvostavat ihan eri asioita.
        Minusta Sutu ja Antti ovat ihanan hellyttävä pari, joka on edistynyt kovasti alkuasetelmasta.
        Kannattaa huomioida, että kaikki parit eivät suinkaan olleet samalla osaamistason viivalla ohjelman alkaessa.

• Ihanaa Antti!! Olet oppinut ja pelastat meidän ukkoja;)

Sun kanssa olisi kiva tanssia. Katsoa silmiin ja heittää vitsailua. Kyllä näitä totisia naamoja miehissä on ihan tarpeeksi!

Sinussa on paljon positiivista ja poikkeat taviksesta miehestä. Osaat nauraa itsellesi se jos mikä on rohkeaa!! Miehet yleensä pyrkii olemaan mielinkielin olevia sliippareita!!

Tanssilattia on täynnä osaavia ja ei osaavia ukkoja, silti jokainen yrittää naista valloittaa omalla tyylillään.

• sambala
        Taso oikea kirjoitti:

Tuuli voittakoon koko kisan, muut statisteja. Vappu on oikea pyylevä Hesburgerin elävä banderolli. Jenkkakahvat oli jemmassa korsettejen avulla.

Kyllä jani ja vappu olivat ihan hyviä tanssijoita.

• sambala
        sillä sipuli kirjoitti:

Kyllä oli tosi vääryys jani ja vappu putos kaikkonen olisi pitänyt pudota mutta ei se onnistu kun kepun kenttäväki hoitaa homman.

• Kake99
        sillä sipuli kirjoitti:

No just. Onneton nyhverö, et ole ymmärtänyt yhtään mitään mistään.

• tuv

ihmetyttää kyllä aika paljon et ihmiset haluaa kattoo tollasta pelleilyä..??!! kyl on nyt aivan boikotis tää ohjelma.

• Itsekäs Kanki ulos
        sillä sipuli kirjoitti:

Mielestäni on toisten ihmisten työnteon ylenkatsomista Kangelta, kun hän jatkaa pelkästään saadakseen ääniä ensi eduskuntavaaleissa. Hän tietää, kuten kohta työtön tanssipettajansakin, ettei heillä ole ollut taitoa edes ensimmäsellä kierroksella.
        Ahneus ajaa kuitenkin Kankea eteenpäin, hän ei piittaa tippaakaan siitä, että muut harjoittelevat aamuisin työajan ulkopuolella uhraten vapaa-aikansa. Kansanedustajan ei tarvitse kun mennä työaikana salille ja sitten seistä ja naureksia. Sääliksi käy henkilöitä, jotka joutuvat Kangen itserakkaudesta ja narsismista kärsimään.Edellinen nainen,joka tätä ei tajua, ei huomaa, että esimerkiksi osaavat miestanssijat tuskin haluavat enää parketille, koska suomen naiset ovat nyt todistaneet puhenvuoroillaan , että he haluavatkin tanssia Kankien kanssa

• keijunen-
        malla100 kirjoitti:

Ai ei kansa tiedä mitään tanssista! Itse olen tanssin ammattilainen ja äänestän Anttia! Minusta on hienoa, että "normaalit ihmiset" uskaltavat heittäytyä tanssiin. Viime vuonna, kun olin Amerikassa tanssimassa sielläkin pääsi kisassa tosi pikälle kilpailija, joka ei ollut ehkä ihan paras tanssija. Tämä on viihdettä, lopettakaa valitus!! äänestän ketä haluan!

• sitä tanssitaan
        Taso oikea kirjoitti:

On se hienoa huomata kuinka jollain on varaa puhua toisista kun itse niin täydellisenä sieltä jostain netin takaa viestii! Itse tietenkin olet se itse täydellisyys kaikessa hyvyydessäs... ja pyh, sanon minä. Kenelläkään ei kyllä varaa huomautella toisen ulkonäöstä.
        Ja toiseksi, Vappu on upea ilmestys kaikessa kokonaisuudessaan, siis todella upea. Häikäisevän kaunis luonteeltaankin niinkuin myös ulkoisestikin. Vapulle isosti tsemppiä tästä eteenpäin.

• mskgns
        Taso oikea kirjoitti:

Tuo vappu minun mielestä on! Jos joku tikku sielä maikkarin kulisseissa luulee olevansa seksikäs nainen tai kaunis vain. koska on on anorektikko...voin kertoa, että mieti vielä pari kertaa. Sinähän olet täysin median syöttämän kauneusihanteen uhri, kana joka ei kykene itsenäiseen ajatteluun tai omiin mielipiteisiin.

Mikään läski ei tietenkään ole seksikästä tai kaunista, mutta Vappu on kyllä ihan tasan tarkkaan normaalivartaloinen, vartalonsa hallitseva kaunis nainen.

Mies 32vee.

• hohoooo..
        sillä sipuli kirjoitti:

Tuo vappu minun mielestä on! Jos joku tikku sielä maikkarin kulisseissa luulee olevansa seksikäs nainen tai kaunis vain, koska on anorektikko...voin kertoa, että mieti vielä pari kertaa. Sinähän olet täysin median syöttämän kauneusihanteen uhri, kana joka ei kykene itsenäiseen ajatteluun tai omiin mielipiteisiin.

Mikään läski ei tietenkään ole seksikästä tai kaunista, mutta Vappu on kyllä ihan tasan tarkkaan normaalivartaloinen, vartalonsa hallitseva kaunis nainen.

Painoindeksiin mahtuva Mies 32vee.

• .......

Onko tämä tanssiohjelma jotain pelleilyä? Miten Kaikkonen voi vielä olla jatkossa?? Kuka sitä äänestää?

• yxi...

joka äänesti Anttia. Huumoria hattuun:))))

• KUG

PUOLUE.

HASSUA KUN KAIKKIALLA SANOTAAN ETTÄ KANSA ÄÄNESTÄIS SEN POIS, MUT SILTI SE VAAN JATKAA JA JATKAA...
        EI TAIDA ÄÄNET OIKEASTI TULLLA KANSALTA

• rtkm
        yxi... kirjoitti:

Typeryydessä ei ole mitään hauskaa.

• adfa
        KUG kirjoitti:

PUOLUE.

HASSUA KUN KAIKKIALLA SANOTAAN ETTÄ KANSA ÄÄNESTÄIS SEN POIS, MUT SILTI SE VAAN JATKAA JA JATKAA...

teki sitäpaitsi pahaa katsoa sen kaikkosen tanssia.
        oikein piti poistua ku hävetti niin.

• sulle
        yxi... kirjoitti:

kun omaat noin paljon kieroa huumorintajua.

• Prigorok

Tuntuu oudolta, että ammattitanssijat opettavat ensin viikkoja kilpailijoita tanssimaan ja sitten ne jotka oppivat pudotetaan kilpailusta ja jäljelle jäävät rautakanget ja heinäseipäät. Olisi paljon parempi, ettei ohjelmassa istuisi neljä ammattilaista antamassa pisteitä kun "kansa tietää" periaatteella kuitenkin edetään. ´Viihdyttävä ohjelma mutta ärsyttävästi toteutettu uskon, että minun laillani moni jättää tämän jatkossa katsomatta. Puhelimella "ostetaan" voittajia, ei sovi kilpailuhenkeen.

• SALASI
        adfa kirjoitti:

teki sitäpaitsi pahaa katsoa sen kaikkosen tanssia.
        oikein piti poistua ku hävetti niin.

tanssijan taustansa. Tottakai kansaa vituttaa,jos ei rehellisesti voi myöntää, että on harrastanut tanssia koko pienen ikänsä. Ja ei sit todellakaan ole samassa pisteessä,kuin muut kilpailijat. Rehellisyys kannattaa aina ja suomalaiset sitä arvostaa.

• Nimetön

minä äänestän!!! =)

• Voitko selittää
        yxi... kirjoitti:

mitä hauskaa on siinä, että pidetään ohjelmassa vaivaantunut pari, joista molemmat haluaa pois ohjelmasta ja häpeää menestystään?
        Kun taas energinen ja aina pirteä Vappu, joka nautti kisasta yli kaiken, pudotetaan pihalle...

• huumori pikkuhiljaa
        yxi... kirjoitti:

katoamaan, kun kerta toisensa jälkeen niin selkeästi paremmat tanssijat tippuvat. Käsittääkseni tässä ei kuitenkaan olla hakemassa Suomen huonointa tanssijaa, vai?

Tiedän, kyseessä on viihdeohjelma, mutta viihdettä ja huumoriakin on erilaista. En olisi uskonut, että yleisö vetää tämän ohjelman sinne pieruhuumorin kategoriaan.

• duul
        SALASI kirjoitti:

tanssijan taustansa. Tottakai kansaa vituttaa,jos ei rehellisesti voi myöntää, että on harrastanut tanssia koko pienen ikänsä. Ja ei sit todellakaan ole samassa pisteessä,kuin muut kilpailijat. Rehellisyys kannattaa aina ja suomalaiset sitä arvostaa.

Kaikki muut sen kyllä tiesi, paitsi ilmeisesti sinä.

• Häpnad
        yxi... kirjoitti:

huumorikin on paikallaan, mutta eikö tämän ohjelman kuitenkin pitäisi olla jollakin tavalla myös taitoon perustuvaa. Ei muina vuosina ole näin ollut, vaan ihan enemmän on tanssitaitdolliset seikat vaikuttaneet myös yleisön ääänestyksissä. Onko nyt kyseessä jonkinlainen protesti tuomareita tai jotakin muuta kohtaan. Sympaattisuus ei pitäisi yksin vaikuttaa, sitähän tästä parista löytyy kyllä. Ei mitään Sutua vastaan, hänhän on ihan taitava alan ihmisenä.

• turandot
        KUG kirjoitti:

PUOLUE.

...näinköhän nostetaan esiin uusi tekstiviestijupakka, kun eduskunnan työsuhdekännyköistä on soitettu ja lähetetty äänestysviestejä kanki-Kaikkosen äänestysnumeroon...???

• empuska
        SALASI kirjoitti:

Olen samaa mieltä Vapun kohtaloksi koitui tällä kertaa se, ettei ollut kertonut aikaisemmasta tanssitaustastaan. Harmi, koska pari oli ainakin minun suosikkini.

• känniääliötanssija

itse ohjelma on jotenkin niin ärsyttävää, ärsyttävin on se dressman setä joka kertoo ne pisteet.. ja muutenkin, tanssin pitäisi olla minusta iloinen ja spontaani asia eikä noin saamarin jäykkää. Koko laji tuntuu olevan turhan nipottamisen kulminaatiopiste, mulle ainakin ihan sama missä asennossa ne jalanterät on kunhan ei parin jalkojen päällä.

• nyt vaan
        Voitko selittää kirjoitti:

mitä hauskaa on siinä, että pidetään ohjelmassa vaivaantunut pari, joista molemmat haluaa pois ohjelmasta ja häpeää menestystään?
        Kun taas energinen ja aina pirteä Vappu, joka nautti kisasta yli kaiken, pudotetaan pihalle...

ei ole minun suosikkini.

• krrrr
        SALASI kirjoitti:

Kuule, meinaatko, että aerobicin mm eli Tuuli on täysin tanssitaustaton? Tai Maria Lund, joka pienen ikänsä on katsellut ja ollut mukana ties missä produktioissa.. Ja onhan se Hyvönenkin sanonut harrastaneensa balettia.. eli..kumma juttu.. melkein kaikilla on jollain tavalla tanssitausta.. suuri osa suomalaisista kun on liikkunut ja harrastanut tanssia jossain vaiheessa elämäänsä.

Mielestäni Vappu oli kisassa piristysruiske, oliko paras, sitä en tiedä, minä pidin hänestä.

• sano se

Kansanedustaja kaverit tietty.Onhan heillä varaa kuten tiedätte,korken palkan lisäksi,ilmasia etuuksia.Eihän Kaikkonen osaa edes tanssia, ei helvetti, mitä pelleilyä.On niin epäreilua että oikein oksettaa. Uskokaa pois näin on

• HALOO!!!
        krrrr kirjoitti:

Kuule, meinaatko, että aerobicin mm eli Tuuli on täysin tanssitaustaton? Tai Maria Lund, joka pienen ikänsä on katsellut ja ollut mukana ties missä produktioissa.. Ja onhan se Hyvönenkin sanonut harrastaneensa balettia.. eli..kumma juttu.. melkein kaikilla on jollain tavalla tanssitausta.. suuri osa suomalaisista kun on liikkunut ja harrastanut tanssia jossain vaiheessa elämäänsä.

Mielestäni Vappu oli kisassa piristysruiske, oliko paras, sitä en tiedä, minä pidin hänestä.

On pikkasen eri asia, jos on harrastanut balettia noin 5-vuotiaana ja aerobicia, jota ei voi laskea miksikään tanssimuodoksi...Kyllä Vappu nyt saa kärsiä epärehellisyydestään. Olisi kannattanut vaan, heti alussa, tehdä medialle selväksi, että on alan "ammattilainen"

• jomma
        HALOO!!! kirjoitti:

On pikkasen eri asia, jos on harrastanut balettia noin 5-vuotiaana ja aerobicia, jota ei voi laskea miksikään tanssimuodoksi...Kyllä Vappu nyt saa kärsiä epärehellisyydestään. Olisi kannattanut vaan, heti alussa, tehdä medialle selväksi, että on alan "ammattilainen"

...jos on tanssinut teininä on diskotanssia, on jo alan ammattilainen. Hyvä tietää, kun on aika moni suomalainen sit puoliammattilainen, kun on kuitenkin jonkin verran tullut bailattua nuoruusvuosina diskoissa.

• kuka sitä Kankikaikkosta äänestää,oma muija tekstaa sormet turrana ja tottakait.... tietenki ne kepulaiset.plääh

• HEITTOMERKIT
        jomma kirjoitti:

...jos on tanssinut teininä on diskotanssia, on jo alan ammattilainen. Hyvä tietää, kun on aika moni suomalainen sit puoliammattilainen, kun on kuitenkin jonkin verran tullut bailattua nuoruusvuosina diskoissa.

Tarkoitin vitsinä sitä ammattilaisuutta. Ilmeisesti hän on jonkinlainen radiojuontaja ihan oikeassa oikeassa ammatissaan. Jokatapauksessa epärehellisyydellä on aina jälkensä ja nyt ikävä kyllä kävi näin. Toivottavasti Vappukin oppi tästä jotain. Rehellisyys maan perii!! Muistetaan mekin se, tästä eteenpäin.

• mamboo

Eduskunta!!!!
        Mahtaakohan palkka nousta kun tarpeeksi Kankea vääntää!!

• minä vain
        SALASI kirjoitti:

ei se mitään oo salaillu! Ihan julkista tietoo on ollut. Ja disko- ja showtanssi ei oo sama asia kuin kilpatanssi!

• En voi ymmärtää
        Nimetön kirjoitti:

minä äänestän!!! =)

Voisiko joku kertoa miksi äänestätte "Kanki" Kaikkosta? Olemattoman huumorin vuoksi? Protesti äänenä? Keskustan kannattajana? Miksi?

• Hullu juttu
        SALASI kirjoitti:

On kyllä niin outoa salailua, etten oikein sitä osaa edes ymmärtää... Miten voi salailla asioita kertomalla niistä avoimesti? Esimerkiksi Vappu kertoo haastattelussa mtv3:n sivuilla täysin rehellisesti diskotanssi- ja aerobic-taustastaanhttp://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?424284. Iltapäivälehdet vaan valitsivat nostaa asiasta uutisen tässä pari päivää sitten. Sellainen olo tuli, että Vappu olisi mukamas jotain salaillut, vaikkei kyllä ole.

• Makkaramaha
        SALASI kirjoitti:

Paljetein ja yöchatin avuin ei muuta voi odottaakaan. EINARI, tule apuun ;)

• Ihmeitäkö
        mamboo kirjoitti:

Eduskunta!!!!

Ittehän ne saa päättää!!!! Ja kansa siunaa...

• Arska

Tämä koko ohjelma on aivan takapuolesta.
        Höpö,höpö Justrom höpisee ihan pehmmosia.Olis
        käynyt edes merkonoomi koulun,jos ei pystynyt
        kauppakorkeaa suorittamaan.Merkonoomit osaavat
        ainakin laskea pisteet.Ei tarviis hatusta arpoa.
        Ohjelmassa on niin heikko tasoiset juontajat,tämän
        katselu päättyy tähän.

• krrrr
        Hullu juttu kirjoitti:

On kyllä niin outoa salailua, etten oikein sitä osaa edes ymmärtää... Miten voi salailla asioita kertomalla niistä avoimesti? Esimerkiksi Vappu kertoo haastattelussa mtv3:n sivuilla täysin rehellisesti diskotanssi- ja aerobic-taustastaanhttp://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?424284. Iltapäivälehdet vaan valitsivat nostaa asiasta uutisen tässä pari päivää sitten. Sellainen olo tuli, että Vappu olisi mukamas jotain salaillut, vaikkei kyllä ole.

Hei!! Tätä mä juuri tarkoitin, hän ei todellakaan salannut mitään! Eli on se sanomalehtien mahti vaan kumma, tanssitaitoinen pari heitetään kisasta ulos ja tanssitaidottomat jatkaa ?

• Yuntti

Tämä on perisuomalaisen kosto hienostelevalle hapatukselle. Nirppanokkaiset, suomalaista jämäkkyyttä vihaavat tuomarit saavat tuta, että kansan ääni painaa vielä edes jossain. Jos ei muussa, niin tanssikilpailussa.

Ja taas kansa muka äänesti väärin! Kanki-kansa äänestää kanki-kaikkosen voittoon, ja sitä kautta voittaa myös kaiken maailman kokotit edes jollain saralla.

Nöyristelyn aika on ohi. Nyt myös tanssikilpailun voi voittaa suomalaisuudella. Hah!

• please
        SALASI kirjoitti:

Onhan se nyt ihan eri asia tanssia vakiotansseja ja lattareita, kun showtanssia, jota Vappu on tanssinut.
        Ihan samassa asemassa ovat Tuuli (aerobic-tausta), Joonas (balettitausta), Nicke (teatteri ja musikaalit ja Maria( baletti) jotka kaikki ovat tanssineet jossakin vaiheessa elämäänsä jotakin tanssia.
        Sitäpaitsi Vappu on kyllä kertonut tanssitaustastaan netissä jo alkuvaiheessa, jos olette tarkkoja olleet!

• aivan täysiä idiootteja
        mamboo kirjoitti:

Eduskunta!!!!

Eiköhän se Kaikkonen saa suurimman osan äänistään ihan meiltä tavallisilta tallajilta eikä miltään puolue kavereiltaan!!

• uskomatonta!!!

olen järkyttynyt!!! ei edes sanat riitä kuvaamaan.

• tippui :-(

Tää on ihmeellistä. Kyllähän sen kaikki näkee kenen tänään olisi pitänyt tippua. Uskomatonta!

• En voi ymmärtää
        tippui :-( kirjoitti:

Tää on ihmeellistä. Kyllähän sen kaikki näkee kenen tänään olisi pitänyt tippua. Uskomatonta!

Paras pari todellakin tippui, Vapulla olisi ollut mielestäni hyvät mahdolisuudet voittaa koko kisa! Tuntuu niin kuin äänestyksessä huijattaisiin.. Kyllä tässä vaiheessa kisaa pitäisi olla jo tanssitaidoilla hyvin vahva merkitys. Oon aivan raivoissani.. No, saa nähdä kuka tässä finaaliin pääseekään jos näin jatkuu..

• maria26
        En voi ymmärtää kirjoitti:

Paras pari todellakin tippui, Vapulla olisi ollut mielestäni hyvät mahdolisuudet voittaa koko kisa! Tuntuu niin kuin äänestyksessä huijattaisiin.. Kyllä tässä vaiheessa kisaa pitäisi olla jo tanssitaidoilla hyvin vahva merkitys. Oon aivan raivoissani.. No, saa nähdä kuka tässä finaaliin pääseekään jos näin jatkuu..

täysin naurettavaa touhua!!! kaikkosen on pitänyt saada katsojilta eniten pisteitä kun ei ollut edes pudotusuhan alla.kuka sitä äänestää.tämä on tanssikisa eikä mikään säälipisteiden keruu kisa.

• huomioon
        maria26 kirjoitti:

täysin naurettavaa touhua!!! kaikkosen on pitänyt saada katsojilta eniten pisteitä kun ei ollut edes pudotusuhan alla.kuka sitä äänestää.tämä on tanssikisa eikä mikään säälipisteiden keruu kisa.

Jos tämä olisi oikeaksi tanssikilpailuksia tarkoitettu, ei tässä olisi mitään yleisöäänestyksiä. Ammattituomarit ratkaisisivat sijoitukset ja sillä sipuli. Tämä on tarkoitettu hupiohjelmaksi, jossa voi tapahtua mitä hyvänsä, niin kuin näkyy tapahtuneenkin. Kansa ottaa ihan todesta ja parkuu ja puhuu oikeusmurhasta, kun joku hyvin tanssiva pari tippuu. Ilmeisesti kuitenkin osa kansalaisista on tajunnut koko homman hupijutuksi, he äänestävät kanki-Kaikkosta joko a) pitääkseen ohjelmassa yllätys/jännitysmomentin b) antaakseen pitkät tuomareitten mielipiteille c) samaistuvat tanssitaidollisesti Kaikkoseen, jonka menossa on jotakin perin tönkköä ja tuttua...

• samaa

mieltä, jos ens kausi tulee ja siinä ei olla muutettu äänestystapaa, niin antaa koko p...an olla, eikö se Hymy-lehti vois nyt kaivaa jostain nää kaikki äänet mitä kansanedustajien kännyköillä on annettu, tää on niin naurettavaa että tää melkein itkettää, voi !"¤#%#¤&¤%/#¤%

• täällä

suomessa. Olihan IDOLS ohjelmassakin sama kuin tässäkin "Tanssii tähtien kanssa" ohjelmassa kun "viisaat aasintuntijat" pääsevät äänestämään.

Tanssii tähtien kanssa ohjelman nimi pitäisi vaihtaa nyt muotoon "Tanssii tähteiden kanssa.

• Vappu rules

Uskomatonta miten voi löytyä idiootteja jotka äänestää jatkoon sellaiset "kanget" jolla ei tanssin kanssa mitään tekemistä... Voikin lopettaa tuon shitin katsomisen. Hytösen tanssiparin suun liikkeistä näki tuloksen tultua mitä sanoi" ..tää on ihan pe...stä" Ja sitä todella on.

• keskusta!

Kyllä nyt on syytä olla ylpeä, kun oma poikanne pärjää ja tanssii noin hienosti. Heh.

• sambala
        keskusta! kirjoitti:

Kyllä nyt on syytä olla ylpeä, kun oma poikanne pärjää ja tanssii noin hienosti. Heh.

kyllä näin on näppylät.

• mitään

tietämättömillä katsojilla liikaa valtaa? tästäkin ohjelmasta on tullut pelkkä suosituimmuusmittari, jossa ei mitatakaan tanssin ja esittämisen oppimiskykyjä.

• järkyttävää

Että Vappu joutuu ulos ja Kaikkonen ja Hytönen jatkaa! Voihan per....

• surullista

Voi voi! Surullista touhua tuo Kaikkosen jatkoonmeno. Tuomarit saisivat yksin päättää tanssijoiden paremmuusjärjestyksen. Kaikkonen voisi olla hyvä "Pelleilee tähtien kanssa"-ohjelmassa. Taas kerran yksi potentiaalinen pari putosi pois, Vappu ja Jani.

• oon halunnu

Kaikkosen putoavan jo pidemmän aikaa, mistä syystä oon äänestäny Hytöstä ja Koivistoa (ja vähän muustakin syystä), koska mitä todennäköisimmin nää kaks paria on melkein aina putoamisuhan alla... Äänestin kyl Vappuakin tänään, mut ei se sit auttanut näemmä. Ei se Kaikkonen näemmä putoa sit millään, vaikken mitää pahaa sillekään tiettykään halua. Mut sois sitä kyl hyvien tanssijoiden pääsevän jatkoon...

• Tanssin tuho

Tämä on ihan täyttä paskaa tänä vuonna... Todellakin kaikki surkeimmat muka saavat jatkaa. Tämänhän pitäisi olla tanssikilpailu eikä mikään V.tun sätkynukke show... Taitaapi olla tämän ohojelman loppu suomenmaalla.. Ja Kaikkonen saa veronmaksajien rahalla laitetut viestit eduskunnasta... Ei kuulkaa näin...!!!!

• tidii

Minusta on kyllä turhaa sotkea politiikkaa tähän tv-ohjelmaan. Eiköhän jokaisella kilpailijalla ole kavereita kotisohvalla tukemassa ja äänestämässä, ihan yhtä paljon kuin Kaikkosella. Tämä kankea suomalainen mies nyt vain herättää sympatiaa olemalla oma kömpelö itsensä. Hän ei myöskään suhtaudu itseensä ja omiin tekemisiinsä liian vakavasti. Rehellisyys itseään ja muita kohtaan vetoaa suomalaiseen luonteeseen.
        Eiköhän tämä äänestys systeemi ole ajateltu aika huolella maikkarilla; siinä otetaan huomioon sekä katsojien että tuomareiden mielipiteet, joten minusta se on ihan reilua. Kuten tänään saatettiin huomata, kilpailu ei ole vain tanssia ammattimaisesti ja teknisesti lähestyvä kilpailu. Se on selvästi television VIIHDEohjelma, johon sisältyy paljon erilaisia elementtejä. Se tekeekin juuri tästä formaatista hauskan ja monenlaisia suomalaisia kiinnostavan.

• katsominen

Jos itse olisin ohjelmassa ja tietäisin olevani huonompi kuin muut, niin kyllä omatunto kolkuttelisi ja lähtisin pois. Vappu osasi ihan oikeasti tanssia! Naurettavaa touhua koko ohjelma. En katso enää.

• mumma1

En ole pahemmin katsellut ohjelmaa, koska se tietyistä syistä ihan p:stä. Kuka viitsii katsella moista sekoilua.

• KUG

HUOKAUS

kaikkonen saa ilmeisesti vaan kävellä lattailla tai tanssia tiputanssia ja kansa/puolue äänestää jatkoon!?

Tanssitaidolliset lentää pihalle mut kaikkonen vaan tepastelee skaban läpi. aika hyvin altavastaajalta!

• valtsu77

kyllä kaikkonen meni parissa kohdassa ihan oikeassa tahdissa!

• Nimetön
        valtsu77 kirjoitti:

kyllä kaikkonen meni parissa kohdassa ihan oikeassa tahdissa!

joo ehkä, ehkä, mut enää tässä vaiheessa ei RIITÄ se, että osuu oikeaan tahtiin parissa kohdassa...
        Nyt pitää talenttia heittää pöytään.

• *perrrhelkuus*

Todellakin väärä pari putosi. Kaikkonen oli kylläkin edistynyt huomattavasti.
      Minä olisin tiputtanut kisasta Joonaksen pois.

• -me-

kylläpäs taas heitti härän pyllyä koko ohjelma. Joonaksen ja Katin olisi enemmin pitänyt pudota. Ens kerralla sit tippuu Joonas ja Kati, ellei peräti joku parempi pari. Kaikkosen olisi jo aika pudota pois... Sanoi itsekin, että toivoo kilpailun voittavan se pari joka todella osaa tanssia. Oikeassa on!!

• vappu fani

väärä pari putosi.Joonas tai Kanki Kankkonen pois. Ihan naurettavuuden puolelle menee koko touhu. Kuinka muut parit voivat enää ottaa kisaa tosissaan? Mitä mieltä koko kilpailussa enää on,jos tanssitaidolla ei ole väliä? Haluaisinpa nähdä nuo kansalta tulleet puhelinsoitto määrät!!!

• *emmo

SIIS EI HERRAMUJEE !
      jos ne kaks palikkaa on finaalissa ni en kato maikaria enää koskaan! Vappu tanssi ihan sairaan hyvin ! vähän utopiaa.....

• kankiulos

koko ohjelma tällä kaudella. toivottavasti kaikkonen ymmärtää luovuttaa, itse en edes kehtaisi enää jatkaa kisassa.

• miksi!!

Ei voi yksinkertaisesti olla totta! Kaikkosen olisi pitäny tippua jo kauan aikaa sitten ja hytösen seuraavana! Vappu kehittyi koko ajan ja oli muutenkin ihana.

Eipä tarvitse katsoa tuota ohjelmaa enää kun ei siinä ole mitään järkeä.. ja miksi hel¤¤¤ssä ihmiset äänestää ihan mitä sattuu!! Argh!!

• kiiti

kyllä suomalaiset osaa pilata hyvänkin ohjelman eihän tää ole enää mikään tanssikisa.
        poikottiinmeni tämäkin ohjelma

• *emmo
        kankiulos kirjoitti:

koko ohjelma tällä kaudella. toivottavasti kaikkonen ymmärtää luovuttaa, itse en edes kehtaisi enää jatkaa kisassa.

No samma på svenska ! Luulis pikkasen hävettävän.. ei voi olla niin tyhmä ettei tajua että ei todellakaan ole paras !

• Meni :=D

Oikeen hyvin meni:=D huumoria olla pitää :=)
      Älkää suotta nariskoot, nauttikaamme :=)

• ohjelma

Tanssiminenhan onkin sivuseikka? Minusta Kaikkosen tanssiminen ei edes ole hauskaa katsottavaa.

• rajansa...
        ohjelma kirjoitti:

Tanssiminenhan onkin sivuseikka? Minusta Kaikkosen tanssiminen ei edes ole hauskaa katsottavaa.

varsinkin kun se "hauskuus" käy jo toisten kustannuksella....

• rtkm

Typeryydessä ei todellakaan ole mitään hauskaa.

• da kine

Sama käytäntö kuin oli bb,ssä viimekaudella niin
      tippuu pellet pois!!
      Kenenköhän rahoilla kansanedustajat äänestävät!!

• pahvit

Rahalla saa ja hevosella pääsee, on vanha sanonta. Kukahan ne kansanedustajat äänestää eduskuntaan ...

• En katso enää

Siis aivan törkeetä, kun Vappu ja hänen opettajansa putosivat, hehän olivat parhaita!! En katso enää ohjelmaa. Täysin naurettavaa. Vappu on paras ja ihanin. Piste.

• tekstarit

Maalaisliitto-kepu näytti taas voimansa - ja tyhmyytensä. Ei mitään järkeä jatkaa ohjelman seuraamista!

• Epäreilua!!!

Maku on mennyt. Miksi katsoa, kun Kepulaiset antaa ääniä Kaikkoselle ja loistavasti tanssinut Vappu sai lähteä. Joonas taisi saada sympatiapisteitä, kun oli selvästi sairaan oloinen vieläkin...
        Tulevausuudessa joka puolueesta joku tanssimaan! Sitten katotaan!! Kanervahan voisi harjoitella erotiikkatanssia...!!

• no voi voi voi
        tekstarit kirjoitti:

Maalaisliitto-kepu näytti taas voimansa - ja tyhmyytensä. Ei mitään järkeä jatkaa ohjelman seuraamista!

tuo kun saa vähebtää verotukses mullimyyntituloista känny laskut niin mtk kehottaa äänestään kanki kaikkosta

• miimii

En ohjelmaa seuraa ainut vain että ymmärsin että hyvä pari tippui ja itsekkin ihmettelin miksi se kanki pari jatkaa, kyse kuitenkin kilpailusta jossa pitää olla hyvä!?

• eduskuntaan

Tämä Kaikkonen tanssii meitin kustannuksella ?? eduskunnassa liikkuu huhun mukaan txt viesti... "äänestä kaikkosta" Ja tottahan niillä on varaa laittaa satoja viestejä kun NEKIN maksaa kansalaiset... nehän on työpuhelimia ja menee "edustuksen" piikkiin.... haistakoot P#"#"#"# koko remmi... jos joku on varmaa, niin se ainakin on varmaa, että Kaikkonen ei tanssia osaa!
        Aivan pelleilyksi menee tuokin "kisa"

• ohjelman nimen........

voisi muuttaa - "tanssii keskustan kanssa". Säälittää,että hyvät ja tosissaan harjoittelevat parit putoaa.
      Lopulta näemme Kaikkonen,Hytönen hyppyjenkka finaaliparin:(

• Pettynyt

Uskomatonta kuinka epäreilua tämä äänestystapa, eihän tässä hyviä tanssipareja äänestetä laisinkaan. Täysin naurettava systeemi.
      Kuitenkin ainakin osa noista pareista tekee tosissaan töitä esityksiensä eteen ja on edistynyt hienosti. Vappu ainakin sydämestään mukana!!!!
      Tanssien katsominen päättyi myös minun osalta, huumoria pitää olla mutta saisi olla myös Oikeudenmukaisuutta.

• tuntuu

minustakin. tää ei oo reilu peli että vappu ja jani tippuu ja joku kaikkonen ja hytönen ovat jatkossa. todellakin helvetin huono päivä ja loppuu ohjelman katsomiset just tähän.

• KAIKKONEN ....

Jokainen kepuli-kansanedustaja äänestää rautakanki-kaikkosta muutaman kymmenen kertaa viikossa.

Uskokaa pois... hän on vielä finaalissa :D

Ja tyhmä kansa maksaa tämänkin huvin...

Money talks - shit walks...

• maalaiset_

tästäkin vähästä

• allloö

Kepulipuolue Täyttä skeidaa.

• sirppu
        maalaiset_ kirjoitti:

tästäkin vähästä

äänestin Kaikkosta, vaikka ihan ehta toisen polven "stadilainen" olenkin..enkä suinkaan kepulainen =) Älkääs nyt kuulkaa jaotelko ihmisiä asuinpaikan mukaan, ei ohjelmaa voi nyt noin totisesti ottaa! Sehän on viihdettä, eikä siihen politiikkaa tarvitse sotkea!

• kepuleille...
        sirppu kirjoitti:

äänestin Kaikkosta, vaikka ihan ehta toisen polven "stadilainen" olenkin..enkä suinkaan kepulainen =) Älkääs nyt kuulkaa jaotelko ihmisiä asuinpaikan mukaan, ei ohjelmaa voi nyt noin totisesti ottaa! Sehän on viihdettä, eikä siihen politiikkaa tarvitse sotkea!

"Sehän on viihdettä, eikä siihen politiikkaa tarvitse sotkea!"

Eipä niin... mutta kepulit ovat sotkeneet.

Otan osaa Sinun arvostelukyvyttömyyteesi, mutta kepulit peuhaa meidän rahoilla. Siinä on rike. Ei kaikki mutta taatusti osa.

• on ihan
        kepuleille... kirjoitti:

"Sehän on viihdettä, eikä siihen politiikkaa tarvitse sotkea!"

Eipä niin... mutta kepulit ovat sotkeneet.

Otan osaa Sinun arvostelukyvyttömyyteesi, mutta kepulit peuhaa meidän rahoilla. Siinä on rike. Ei kaikki mutta taatusti osa.

totta. Suurin osa kepulaisten soitoista tulee veronmaksajien maksettavaksi.

• Anisa

Tämän vuoden tanssit on todella tyhmät.Ei mitään tekemistä tanssin kanssa..Vappu ja Jani olivat parhaimpia.Kaikkonen voisi itse marssia jo ulos...

• ei voi olla totta

hyvä pari joutui lähtemään

• kjgfyt

Tämä ohjelma on menenttänyt kokonaan hohtonsa! Hytönen ja Kaikkonen hyvän sään aikaan ulos!

• Kankeus
        kjgfyt kirjoitti:

Tämä ohjelma on menenttänyt kokonaan hohtonsa! Hytönen ja Kaikkonen hyvän sään aikaan ulos!

vielä, mutta ensi kerralla pudotetaan Maria ja kavaljeeri pois.

• meni jo
        kjgfyt kirjoitti:

Hyvän sään aikana? Larivaara koki oikeusmurhan ja nyt Vappu! Minulle ja monelle muulle riitti. Kiitti!

• Maku mennyt on!!

Kyllä menee jo liian pitkälle...Että sama peli jatkuu viikosta viikkoon...Olen todella surullinen putoajien puolesta...Parasta lienee, että sammuttaa tv:n sunnuntai-iltaisin ja sulkee korvat moiselta pelleilyltä, sillä sitähän tämä näkyy olevan!!

• tanssija

No ohoh, oli alkureaktio. Ohjelma viihdyttää luonteellaan ja sen kyllä tekee. Vahvasti jatkossakin. Ensi kerralla putoaa pari joka osaa tanssia, ja kansalle katsottavaksi jää ohjelmaan luotu perusajatus...viihdettä kansalle. On hyvä että ohjelmasta ei vielä ole tullut kilpailua. Siinä vaiheessa kun ohjelmaan jäävät tosikilpailijat minä en katso Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. Tsemppiä.

• ensi vuodelle

Mukaan kaikki hupiveikot ja kenenkään ei tarvitse opetella tanssimaan. Kunhan vaan ovat hauskoja. Ai,mutta sittenhän nimi pitäisi muuttaa: Nauraa tähtien kanssa. Ja tuskin kukaan enää ensi vuonna haluaa tuollaiseen ohjelmaan osallistua, kun ei ole mitään väliä, oppiiko tanssimaan vai ei. Turha siis kenenkään kuluttaa aikaa harjoitteluun, kun "huumorilla" pärjää.

• kokonaan..

pois yleisöäänestys. Vain tuomaristo päättää, niin se on siinä.

• - mies -

Ohjelman nimeksi sopisi paremmin "Kepulaiset tanssivat Keskustan tahtiin"! Naurettavaa pelleilyä! Mitenkähän käy Kaikkosen poliittisen uskottavuuden suhteen, mikäli hän voittaa tämänvuotisen kisan. Ja mikäli hän voittaa noilla kepulaisten äänillä, niin ainakaan tuo voitto ei tule tanssitaidolla, vaan tanssitaidottomuudesta, avuttomuudesta, kankeudesta, jne... Kanki-Kaikkoselle nauraisivat kaikki... ja voiko naurettava pelle enää luoda poliittista uraa...

• Risu

Se kanki-kaikkonen sais lentää jo kisasta! joku hömelö kansanedustaja ja sutu vaan jonkun ralli-kuskin ex-vaimo. voi terve mihin koko kisa on ajautumassa.

jos nää tyypit voittaa niin katsojaluvut kyl romahtaa ja pirusti sittenki!

• Minäkö?

Ottakaa nyt hyvät ihmiset herran jumala vähän rauhallisemmin. Kyseessä on viihdeohjelma, ei elämä tai kuolema!

TSIISUS KREIST!!!1

• ei mitään tekemistä

Ei niillä katsojien äänillä mitään merkitystä ole koko kilpailussa. Kaikki on ennalta sovittu jo kun kisaan alettiin.

• olit mahtava

Vappu tanssi todella hyvin. Kaikkosella on vaan niin paljon enemmän kannattajia eduskunnassa ja keskustalaiset luulevat, että nyt on eduskuntavaalit ja pitää äänestää puoluetta...
      Kaikki nuoret antavat tietysti äänensä Kaikkoselle... protestiksi. Aina pitää olla vastakarvaan. Äänestyskäytäntö pitäisi muuttaa.
      HYVÄ VAPPU! TSEMPPIÄ!

• PöllöTv3

Luulin että kilpailussa haetaan parhainta tanssiparia mutta nyt haetaankin parasta pelleparia.

Ohjelman formaatti on nyt pikkasen hukassa ja tämä ilta oli viimeinen kun katsoin ohjelmaa.

Ei tässä hommassa ole järkeä enään..

• kopäser

Keskusta voittaa, äänestäkää Kaikkosta.Maku mennyt tästä ohjelmasta, jos joku Kaikkonen pääsee jatkoon, eikä Vappu.Pilataan sitten koko ohjelma,ei tarvi ens vuonna kattoo tai tulla koko ohjelmaa.

• Vappua harmittaa

Mahtaa Vappua harmittaa.

Mutte oletteko kuulleet yllätyskäänteen: yksi pudotettu pari palautetaan takaisin, kuitenkin siten, että se saa oikeuden vaihtaa opettajaa toisen parin kanssa - ja sen siis pitää vaihtaa paria toisen parin kanssa! Finaalissa!

• repair kit

kyllä kai jokainen ymmärtää, että kyseessä on etukäteen käsikirjoitettu viihdeohjelma!

• no money...

Juu ja kukaan ei takaa lainkaan miten paljon oikeasti ketäkin on äänestetty. Eli mennee käsikirjoituksen mukaan nekin, vaikka ääniä todellisuudessa olisi annettu aivan eri tavoin. Mahdollisuus tähän on tosi iso, valitettavasti usko oikeisiin tuloksiin on tässä vuosien aikana kadonnut.

• tiputettiin

En käsitä kuinka voi olla mahdollista, että täysin puujalat jatkaa kisaa ja upeasti tanssinut Vappu tiputetaan pois. Meikäläisen tämän ohjelman katselu loppui ainakin tähän.

• Äippä63

Kyllä loppu myös mulla ko. ohjelman katsominen tähän.

• äänestäjä

Minäkin äänestin Kaikkosta mutta Kepua en ole koskaan äänestänyt.

• uhnds
        äänestäjä kirjoitti:

Äännestit siis typeryyden puolesta.
        Ei ehkä kannattaisi.

• miksi?
        äänestäjä kirjoitti:

Miksi? Perustelut??????????

• ääneni Kaikkoselle
        uhnds kirjoitti:

Äännestit siis typeryyden puolesta.
        Ei ehkä kannattaisi.

Katsoin vasta eilen ensimmäistä kertaa Tanssii tähtien kanssa ja äänestin kolmea paria, yksi niistä oli Kaikkonen; kyllä heidän show oli virkistävä toisten keskellä. Siis tässähän saa äänestää ihan sitä mitä itse haluaa; toinen tykkää vähän enemmän showsta, toinen virheettömästä tanssista. Onko missään sanottu että täytyy äänestää sitä joka tansii parhaiten? Käsittääkseni saa äänestää sitä kenestä tykkää ja minä kun nyt satuin pitämään vähän rennommasta esityksestä, enkä ole kepulainen.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

jumakauta!! Miljoona huonompiakin olisi ollut!!!

• Ihan sama

Voi teitä tosikoita. Ei maailma ole mustavalkoinen......

• tanssifriikki

Olen aivan järkyttynyt. Kyse ei ole tietenkään kuin tanssiohjelmasta televisiossa, mutta kun ajattelee sitä, miten paljon energiaa he käyttävät työnsä ohella tanssien treenaamiseen, on todella surku, että katsojat ovat näin tyhmiä ja äänestävät rintarottingilla huonoimpia tanssijoita jatkoon. Meillä olisi ollut mahdollisuus nähdä loppukilpailuissa monta mahtavaa tanssiparia, ilman katsojien idiootteja ajatuksia siitä, että kaikkonen ja kaverit jatkoon. Ei Kaikkosta vastaan mitään, mutta jotain tasoa kuitenkin.

• kylmät väreet

Kyllä nyt meni liian pitkälle tuo ohjelma,,,parhaimmasta päästäkö ne alkaa pudottaa niitä tanssijoita???? Ens viikolla lähtee Maria, lopussa Kaikkonen ja Joonas :)))) taitaapi jäädä kattomatta,,,,

• HEH

Tämä toteutuu."Ensimmäiset tulevat viimeseksi ja viimeiset ensimmäiseksi" TOSI ON.

• Joonaksella taustaa...

No mutta, onhan Joonaksellakin tanssitaustaa. Kai se tippuu sitten seuraavaksi... etenkin kun se on liian suloinen.

• varmaan

katsonut sen ilmelyä

• jojo

ei tarvitse enää katsoa koko ohjelmaa.....epäreilua tosissaan harjoittelevien tanssijoiden puolesta että joku kaikkonen siellä saa sompailla....

• entinen katsoja

Meni kyllä usko tähän ohjelmaan. Hävettää ihan olla suomalainen! Kanki Kaikkonen muka suomalaisen miehen perikuva tanssissa. Pyh! Kukaan suomalainen mies tanssi niin surkeasti. Keskustalaiset vaan tekstiviestipiirissään äänestävät Kaikkosen viikko toisesa perään jatkoon.

On tainnu suomalaisilla nyt kilpailun idea unohtua!
      Syytän kuitenkin Vapun putotuksesta mediaa, joka viikolla kertoi Vapun salatusta tanssitaustasta. Mitä salattua siinä enää on jos on ensimmäisessä tiedotustilaisuudessa avoimesti kertonut. Mietinpä vain. Ja median mukaan Vappu on tanssinut nuoruudessaan ihan vakioita. Kuten Vappu jossain haastattelussa kertoi, niin hän on tanssinut discoa...ei vakioita. Mutta mitäs siitä. Kuhan media saa eläkeläiset uskomaan niin nehän puottaavat tällaisen 'petturin' surutta. Jääköön siis Joonas balettitossuinen tanssimaan Kaikkosen kanssa.

Vi***taa!

• SAKKE M

no jo on aikoihin eletty. kyllä nyt täytyy sanoa että jos on kunnon kisa niin se pitäisi pisteiden perusteella lähtee,,, joku kaikkonen ja hytönen ei noin tönkköä menoa ole olemassakaan.

VAPPU OLI TODELLA HYVÄ JA NÄIN SIINÄ AINA EDUSKUNTA PELLET VOITTAA SAATTEPA NÄHDÄ,,,,

• Viola08

Annetaan me äänestäjät pisteet sille parille, joka on tuomaripisteissä just ennen Kanki-Kaikkosta. Keskustalaiset on ollu taas asialla. LAPSELLISTA!!!!!! KAIKKI ÄÄNESTYSTALKOISIIN MUKAAN KAIKKOSEN PUDOTTAMISEKSI!!!!!!!!

• kaikkonen ulos!

nyt porukalla äänestämään kaikkonen ulos!

• ensi viikolla
        kaikkonen ulos! kirjoitti:

nyt porukalla äänestämään kaikkonen ulos!

niin että Kaikkonen tippuu. Suosittelen samaa kaikille muillekin, jotka haluavat että oikeasti tanssitaitoiset pysyvät kisassa mukana.

• Ramba1

Tällä tavalla saadaan ihmiset antamaan rahansa MTV3:lle! Todella oivallinen veto maikkarilta, eikä kansa tajua mitään, vaan äänestää entistä enemmän!

• Edua*

..Kanki Kaikkosta, en ole minkään puolueen jäsen. Kaikkosen itseironia ja se huumori mikä hänellä on niin sitä on mukava katsoa. Hänen tanssimistahan ei nauramatta voi katsoa, siitä vain tulee hyvä mieli!
        Vapun putoaminen kyllä kieltämättä harmitta!

• ärtynyt

Nyt riitti tämän ohjelman katsominen, ei pysty katsomaan Kaikkosta, tuosta on huumori tosi kaukana, ei naurata.

• ............

Nicke Lignell ja Susa Matson ois saanu tippua

• marjukka

Kyllä nyt olisi jo korkea aika muuttaa tuota putoamispeliä. Ainakaan finaalissa ei voi olla niin, että tanssitaidoton pari voittaa...Täysin epäreilua ihmisille, jotka sitoutuu täysillä ohjelman tekoon, ja sitten yleisö äänestää jollain huvittavin tanssija periaatteella pareja jatkoon. Tää on katsojien aliarvioimista.

• seiccu

Nyt meni kyllä maku koko ohjelmaan,haloo suomalaiset kyse on kuka OSAA TANSSIA EI KENESTÄ PIDÄT!!!!!!!!!!!!!

• katshu

Olen kyllä aivan samaa mieltä muiden kanssa. Ei tässä ole enää mitään päätä eikä häntää. Kaikista huonoin pari se vaan jyrää paremmat alleen. Ei kyl tosiaankaan kannattais enää ees katsoa koko ohjelmaa.

• MISA

Kyllähän ne äänestää jotka ovat laittaneet veikkauksen kaksariin Kaikkosen ja Hytösen pareineen. Ei olis pitänyt sotkea vedonlyöntiä tähän ohjelmaan!

• allimo

juu ei tartte kattoo enää totakaan ohjelmaa..vappu oli paras!!!joonakset ja kaikkoset ja muut jää kauvas ihanasta vapusta!!

• vappufani

voi herranjumala!!!!eihän tuollainen ole oikein että paras tippuu!!!!perkele nyt loppu tuon paskan kattominen!!!!!

• oikea pari

tiputettiin,nythän ohjelma vasta alkaakin

• Jee...

Kansanedustajille puhelimiin EHDOTTOMASTI esto noita maksullisia palveluita vastaan!

Vit*ttaa kun kansa joutuu maksamaan niiden äänestysviestit yms. läähätys numeroihin soitot.

Siinä vähän lehdistölle vinkkiä, selvittäkää eduskunnan puhelimen käyttöä.

Nyt meni tuo ohjelma boikottiin, paras häviää huojuvalle rautakangelle!!??

• pettynyt

Kyllä nyt meni maku koko ohjelmasta. Suurin syy tähän tulokseen on lehtijutut. Vappua väitettiin viikolla valehtelijaksi, ei muka ollut kertonut discotanssi taustastaan.. Olen varma että tämä vaikutti joihinkin ihmisiin niin että eivät enää vappua äänestäneet. Toisaalta tämän illan piti olla kisa kaikkosen ja hytösen väliltä, joten niiden fanit äänestivät entistä enemmän suosikkejaan. Ja ihmiset luottivat siihen, että jompi kumpi tippuu eikä äänestäneet omaa todellista suosikkiaan kuten esim. vappua. No joo eihän tämä oo ku yks tv-ohjelma.

• gfgflh

....äänestäkää enemmän suosikkejanne niin ei tarvi itkee jälkeen päin...ja tää on vaan yx ohjelma, ei siitä nyt kannata pelihousujaan repiä!

• ketuttaa!
        gfgflh kirjoitti:

....äänestäkää enemmän suosikkejanne niin ei tarvi itkee jälkeen päin...ja tää on vaan yx ohjelma, ei siitä nyt kannata pelihousujaan repiä!

kun oikeasti tanssitaitoiset putosivat. olis kai pitänyt äänestää!

• Murrr

Kyllä loppui nyt tänä vuonna ohjelman seuraaminen! Kuka tollo sitä kankea äänestää!! Tai Hytöstä..ihan P**** koko kausi :(
      Vapulle tsemppiä olit ehdottomasti paras pari Janin kanssa!

• Arska

Ens vuonna tanssikilpailun nimi pitää muuttaa!
      TANSSII EDUSKUNTAPELLEJEN KANSSA!!
      Kaikki eduskunnanpellet mukaan! Siinä sitä on hupia kerrakseen kun Mauri Pekkariseltakin tupee lentää tanssin pyörteissä!

• Tomster69

Rajansa huumorillakin! Ei tarvi enää katsoa.

• 1326

No voi voi hulluilla on halvat huvit

• yksi huomio ehkä?

Voi olla, että ihmiset aktiivisimmin äänestää niitä, jotka on tuomarien mielestä heikoimmilla ja sitten esim Vapun ja Janin moni ajatteli olevan turvassa -> liian moni piti äänestämistä turhana.

Mutta naurettavaahan tämä on ja ikävää, kun kai tämä kuitenkin edelleen on tanssikilpailu :((

• mielestäni

Maria ykkönen, mutta olisin toivonut vaikka Tuulin tippuvan, kyllä minusta on mielenkiintoista seurata Joonaksen Antin kehittymistä, koska molemmilla sitä nytkin oli huimasti tapahtunut, ja molemmat valloittavia persoonia, samoin kuin Vappukin, oli tänne saakka meidän perheen suosikki ja ikävä kun ei Vapun rumbaa nähdä. Lupaa Vappu seuraavassa BB:ssä esitää rumbaa meille sun faneillesi. RRRakastetaan sua ja partneriasi.

• Ramba1

Nauraa tähteiden kanssa on ohjelman uusi nimi!
      Kepulipuolue näyttää taas kyntensä! Kanget ojossa lähettelevät tekstareita kansalaisten verorahoilla!!

• Masa.

Eiköhän ne teikäläisten toimeentulo tuilla laitetut tekstarit mene samaan koriin

• 0-linja
        Masa. kirjoitti:

Eiköhän ne teikäläisten toimeentulo tuilla laitetut tekstarit mene samaan koriin

EU-tuet ja kansalliset maataloustuet 0-toleranssiin. Ja Kaikkonen pois ruudusta!

• MTV100

kun ette katso kyseistä ohjelmaa enää.

Niin minä teen.

• Nimetön

Mikä tanssikilpailu? Ei me savossa olla äänestetty enää aikoihin, koska tuottaja ei puhelinäänistä piittaa,ainoastaan soittajien rahoista.

• Suu auki ihmetyksestä johtu...

Kyllä on tyhmiä ihmisiä ne jotka rahojansa kuluttaa kanki Kaikkosen kisassa pitämiseen!!!!!!!!!!!!! Ny lähti paljon iloa ja tanssitaitoa vaan sen takia että ne jolla on mielenkiintoa "hukata" rahansa kyseisiin rahankeräys "äänestyksiin" ... ovat myös niitä joilla viiraa myös sen suhteen jonka kisassa pitäIS pysyä että sitä voidaan pitää tanssikisana! Nyt sielä jatkaa klovni, pari miestä jotka hieman hallitsevat kroppaansa ja kaksi mahtavaa naista!

• huh,huh

Suomalaiset hei, PARASTA tanssiparia pitää äänestää! Tottahan on, että ME heidät siellä pidämme!!

• buhi

Suomessa on tapana että äännestetään junttimaisuutta.
        Se että äännestetään ja hurrataan typeryydelle on monien suomalaisten mielestä hienoa.
        Mutta se ei ole.

• Olette parhaat

Täysin väärä pari putosi. Kiitos ihanista tansseista Vapulle ja Janille, olitte parhaita ja teitä oli ihana katsella. Olette kisan todelliset voittajat.

• Mejj

Jep, nyt riitti tanssit tähtien kanssa. Vappu ja Jani olivat yksi parhaimmista toisin kuin Kanki&Sutu tai Joonas&Kati. Ihmiset äänestää väärin perustein, enään ei arvostetta näköjään sitä tanssitaitoa.

• koko kisa

siis kuka tippuu missäkin vaiheessa. Vappu tiesi jo etukäteen tippuvansa. Hän oli heti tanssin jälkeen selvästi liikuttuneena eli jo siinä vaiheessa kun tuomarit alkoivat antamaan arvioitansa.

Koska katsojien pisteitä ei näytetä, niillä ei ole mitään merkitystä.

• wesman62

Ohjelman rimanalitus,ei vain jatku vaan alenee entisestään.Kohta ei vain viitsi vaan voi katsoa koko ohjelmaa kun tekee niin pahaa niitten puolesta,jotka kärsii VÄÄRYYTTÄ tietyn puoleen ylläpitämästä kieroilusta omansa puolesta.
      Jos sillä omalla ois vähääkään älliä niin se VETÄYTYIS kisasta ja käyttäis niitä nyt puolestaan kieroilleita avukseen palauttaakseen pari viimeksi pudonnutta paria takaisin,ainaskin.
      Vaan kuten jo otsikkonikin kertoo niin eipä taida olla älliä.

• näin sen näin

Johan puolueen nimi ennakoi... Kepulit...

Eihän niillä ole mitään selkärankaa. Mehu-masa jää kiinni housut nilkoissa, ja käynnistää kapinan mediaa vastaan, veronmaksajien rahoilla tietty. Eli valtio maksoi Ruususen kulut.

TÄSSÄKIN kansa maksaa kepulien lähettämät äänet, työkännykästä on mukava äänestää kun ei tarvi itse maksaa...

• tanssista

Oikeasti maku meni kokonaan ohjelmasta!!!!
      Tämä on tai OLI tanssikilpailu ja jos Kanki-Kaikkonen menee jatkoon ja yksi parhaista tanssipareista tippuu niin eipä ole enää oikeanlaisesta kilpailusta kyse!!! Luulin että tässä yritetään etsiä paras tanssipari, EI HUONOINTA TANSSIPARIA!

• En katso

Eiköhän me kaikki jotka ollaan sitä mieltä, että homma menee naurettavaksi jätetään ens viikon ohjelma kattomatta. Mitäs siitä tykkää mainostajat kun katsoja luvut pienenee? Siitähän maikkari rahaa tekee.

• ex-katsoja

Naurettava ohjelma. Älkää hyvät ihmiset enää tuhlatko rahojanne äänestykseen. Kepulaiset tekee sen muutenkin jo valtion rahoilla. Jos ohjelmassa täytyy olla valmis käsikirjoitus sen takia, että muuten sitä ei kukaan katsoisi niin älkää jatkuvasti painostako katsojia äänestämään.

• kusettaa,

koska haluavat pitää Kaikkosen ja Hytösen ohjelmassa. Hehän herättävät koko ajan keskustelua.
      Tai ainakin siltä miust alkaa tuntumaan.

• zero000

Niin kauan, kuin Hytönen ja Kaikkonen ovat mukana, tienaa MTV3 enemmän, kuin jos nämä tippuisivat! Herättää keskustelua ja kansanliikkeitä näiden tiputtamiseksi. Kuka muu kuin tuottajat oikeasti tietää kuinka paljon joku saa tekstareita. Tuloksia on helppo muutella oman maun mukaan.

• Siru

...väärä pari tippui!!

• tanssitiina

ihmiset tykkää kaltaisistaan.eli kaikki ylipainoiset ja kankeat kanget äänestivät.

• julkiseksi!

Olen samaa mieltä, joku käpälöi tuloksia. Toivottavasti Iltasanomat tai Iltalehti revittelee kunnolla tulevalla viikolla ja ottaa selville, miksi yleisöäänet pidetään visusti salassa. Viihdeohjelma, mutta rehellinen pitää olla silti.

• Minulla vapaus valita

Mitä ohjelmaa seuraan, en ainakaan tanssii tähtien kanssa ohjelmaa. Antaa mieleltään sairaiden tehdä omat kiusansa, luovutan areenan heille.
        Kaikkonen tyypillinen poliitikko, pääasia olla esillä.

• oikein....

Kuka vitun kusipää viitsii moista sontaa katsoa?

• Nami nami

Kyllä on mennyt mukava ohjelma sinne minne päivä ei paista!Ymmärrän toki, että kaikki kilpailijat ovat eri asemassa:näyttelijät tanssivat työnpuolesta jne...pitäisikö antaa kertoimet/tasotarkistukset kaikille osallistujille:)
        Ensi vuonna kilpailijat eri puolueista,niin rikottaisiin puhelinäänestyksen Suomen ennätys!!!

• tanssiva erkki,,,,

Yleensäottaen suuri äänestävä enemmistö on
      täysin vailla tanssi ja rytmitajua. Se
      selittää äänestyksen kömähdykset.
      Huonoimpiin tanssijoihin on heidän
      helppo samaistua.Jotkut idiootit
      koettaa kömpelösti sekoittaa tähänkin
      kuten kaikkeen muuhunkin politiikkaa.

• katsoja

Ei varmasti tippunut oikea pari. Ihan sama juttu oli viime viikolla.
      Eivät taida tiputtaa niitä joita oikeasti yleisö äänestää vaan ihan oman mielen mukaan mtv3 tiputtaa kilpailijoita.
      Olishan kankee Antti tippunut jo aikoja sitten ja Hytönen. Kummatkin ovat huonoja tanssijoita.
      Ihmettelen vain kuinka muka parhaimpiin kkuuluva tanssipari voi tippua muutakuin vääryydellä..

Ensi vuonna pitäisi olla äännestys siten, että yleisö äänestää tippuvaa paria.

• Törkeää

Miten voi olla mahdollista, että HS kirjoitti jo klo 20.17, että Kaikkonen on jatkossa, vaikka lopputulos piti olla selvä vasta äänestyksen jälkeen klo 20.50???

• Schade_eige

Siis erittäin ärsyttävää..
        Parhaat parit tippuvat kerta kerralta pois.. Olin jo yllättynyt kun Jimi tippui niin alussa, luulis että olis ollu kansan suosikki, ja nyt tämä Vappu tippui, joka yksi parhaista pareista..
        Ei hyvä tämä kausi..Varmaan tuomareitakin vituttaa kun Kaikkonen ja Hytönen vielä kitkuvat.. Mokomat kansan suosikit.

• UUU

" Ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja viimeset
        ensimmäisiksi"TOSI ON.

• totus

Tää ohjelma o hyvä, just kaikki suomen k... p... saadaa telkkarin vieree yht aikaa ni fiksut voi tehd jotai tähdellist. Voiko joku ol nii saatanan tollo et kettoo tommost paskaa ?

• Woi, Woi

Niinhän se on; ympäri käydään ja yhteen tullaan. Nyt oli Vapun vuoro kokea "uloslento" ja ehkä samoja tunteita kuin hänen juontamansa ohjelman uloslentäneet....

• Aikuisten leikkiä...ei aina tarvi olla paras riittää kun on hyvä jossain...saas nähä kui käy.

• eero.oskari~

On aivan uskomatonta, että "maalaisliittolaiset" voivat äänestää jäsenensä jatkamaan kisassa, jossa arvioidaan kunkin tanssin tekninen osaaminen kuin myös tanssiin kuuluva luonne ja -olemus. Tähän ohjelmaan ei edes kannata enään osallistua ihmisten, joilla on "tanssillisia kykyjä" joita voisi tanssinopettaja "virittää" ihmisestä irti ja saada näyttämään amatöörisuorituksen, kuin se olisi mahdollisimman lähellä kilpaparketin suoritusta.
      Tällaisella äänestyskäyttäytymisellään kansa osoittaa halveksuntansa tanssinammattilaisen kykyyn loihtia oppilaastaan irti ominaisuuksia ja taitoa, joilla voidaan näyttää itsekunkin tanssin ominaisuudet.
      Olkoonkin, että "kankiKaikkonen" voidaan pitää parketilla vain hänen huumorinsa vuoksi: "Onhan sekin taito, kun ei pysy rytmissä" ... olihan selvästi havaittavissa, että hänen naisellinen opettajansakin häpesi aivan silmin nähden jatkomahdollisuuttaan. Olen itsekkin tanssinut jonkin verran ja en kyllä omaa sellaista itseluottamusta, että kehtaisin Kaikkosen taidoilla mennä edes tavallisiin tansseihin ravintolaan, tanssipaikoista ja -lavoista puhumattakaan.

• ku tippuvat

ei sitä vappua ois kauaa jaksanu katella..

• huvittaa

miten tosissanne te kaikki luulette ja uskotte että puoluekoneisto on äänestyksen takana ja kaikella tällä tyhjänpäiväisellä älämölöllä te innostatte ihmisiä piruuttaan äänestämään näitä kehnommin kehittyneitä tanssaajia ja muistakaa että markokin kehoitti kaikkia äänestämään omaa suosikkiaan ettei tarvitse jälkikäteen märistä ja jos te kaikki olisitte olleet yhtä aktiivisia äänestyksessä kuin tässä palstakirjoittelussa olisitte saaneet äänenne näkyville eli jatkossa tansahtelisi teidän mielestenne se parhain ja tanssillisesti kehittynein yksilö

*tää nauraa ihan katketakseeen ruudun takana tosissaan töllöä tollottaville*

• hei pliiis

Kaikkosta on ihan hupaisa katsoa, mutta tää "erityiskohtelu" on väärin ja epäreilua!

• Hankiiiiii

Saako tää Kaikkonen kaikki AkuAnkkaäänet vai sympatiapisteet??? Käsittämätöntä, että Vappu on pois pelistä ja Kanki vaan jatkaa. Ei siinä ainakaan tanssitaidot paina :D Pitäs kai kannustaa oman kylän poikia, mutta ei pysty, kauheaa! :D :D :D

• PUHUNUT

kuten entinen politikko muisti aina mainita
        EIKÄ KANSA OLE KOSKAAN VÄÄRÄSSÄ
        :=)))))))))))))))))))))))))))))

• Sunnuntaita

Kaikkonen EI edes jumalauta osaa tanssia! Vappu osaa vai onko joku erimieltä??
      Boikottiin koko ohjelma!! Perkele!!!

• katinka

Juu...paras pari tippui ja nyt loppui tää vähäinenkin katsominen...Taitaa vaan olla valitettava tosiasia,että Vapun suurin kannattajajoukko eli nuoret ovat juuri niitä,ketkä eivät äänestä ollenkaan...eli jos vaan olisivat viitsineet antaa suosikilleen äänensä,eivät ois tippuneet.Turha tulla sitten tänne itkemään,jos ei ole äänestänyt...

• pettynyt*****

Kuka jaksaa katsoa Jäykkäniska-Joonasta ja Kanki-Kaikkosta,hitto vie!!!!!
      Vappu ja Jani oli mun suosikkipari, ei voi uskoa et tippuivat..eipä oo enää mitään mieltä kattoo ohjelmaa.. P:stä koko touhu!!

• äänestää

heitä
        ;=)

• ---

Kuinka moni näki, tulokset julkaistiin hesarin netissä jo 20.17.
        Että sinne meni ne äänestysrahat??
        Toivottavasti jollakin löytyy screenshot hesarin sivusta, jotta tää kusetus saadaan loppumaan.

• optikolle
        --- kirjoitti:

Toivottavasti jollakin löytyy screenshot hesarin sivusta, jotta tää kusetus saadaan loppumaan.

20.57 oli kloku

• sinne optikolle
        optikolle kirjoitti:

20.57 oli kloku

"Kansanedustaja Antti Kaikkonen ja hänen parinsa Sutu Markkanen selvisivät jatkoon MTV3:n Tanssii tähtien kanssa kilpailussa sunnuntai-iltana. Parin pelasti jälleen yleisöäänestys.

Lue lisää: Helsingin Sanomat 13.4.2008 20:17 "

• moti
        optikolle kirjoitti:

20.57 oli kloku

HS:n sivut ovat näköjään päivitetty. Uutinen oli tosiaan julkistettu ensimmäisen kerran 20.17. Nyt oli sitten jo keretty muuttamaan kellonaika 20.57. Juttu kyllä haiskahtaa. Ei voi kun ihmetellä tästä kaikesta palautteen määrästä, että miten Hytönen ja Kaikkonen ovat voineet saada niin paljon ääniä. Kyllä tässä on väkisinkin tapahtunut iso vääryys.

• linssiin

• Hesarin netistä
        --- kirjoitti:

Kaikkonen selvisi jatkoon. kirjoituksen aika oli aluksi 20.17, Aika muutettiin sitten 20.57.

• ja kaikki
        Hesarin netistä kirjoitti:

Kaikkonen selvisi jatkoon. kirjoituksen aika oli aluksi 20.17, Aika muutettiin sitten 20.57.

vain selasi hesaria
        ilmaskos oman suosikin äänestäminen unohtui
        VOI VOI mikä moka

• mikä pimiä

että näinkin pitkälle plondi voi päästä !!

• PImiä...

Salasi tanssiharrastuksensa!! Miinus.

Ylimielinen ja diivaileva!! Miinus.

Siihen sortui.

• kansanedustajilla ....

ole muuten työsuhde puhelimet?Puoluetoverit äänestää valtion laskuun..Harmittaa että Vappu ja Jani putosivat.

• koko lysti . . .

Olet oikeassa, kansanedustajilla on työnantajansa puhelin.

Työnantaja = ME kaikki. Maksamme lystin.

Niin tämän kuin Kanervankin... ja Keskusta-Masan jne jne...

• >:/

musta tää on nii helvetin väärin että antti ja sutu saa jatkaa kisassa koska kaikkiha sen ny on huamannu että ei niistä ole mihinkää ! säälipisteitä vaa, ymmärtäkää hyvät ihmiset että ei ne ansaitse jatko paikkaa enää ! vituttaa >:S

• Anne 64

Jos ette kerran halua kanki KAIKKOSEN jatkavan niin antakaa mahdollisimman paljon ääniä muille... niin sen pitäiusi onnistua.....

• ANTAA MENNÄ

KUN ON ALAMÄKI VAAN... Niin menee alas kun voi mennä... Nii varmaan KANKI KAIKKONEN VOITTAA koko kisan... Ei tarvii katoo enään tätäkään, paskaa tuutin täydeltä.

• ei ennään lauvantaitansseja...

Kepulaiset eivät välitä mistään, kun oma mies pitää saada pallille.
      Muistan Konian ajoiltani Esko Ahon psta tekstiviestikampanjaa, jossa Kepun porukka motirisoi kymmenillä tuhansilla euroilla viestikampanjaa muusta ajankäytöstä puhumattakaan. Kepulaiset isot ja pikkupomot eivät kuitenkaan saaneet Ahoa pressaksi, eivätkä saa Tuusulan Travoltaa tanssitähdeksi. Junttien kuninkaaksi kylläkin. Kaikkonen kun on itse profiloitumaan urbaaniksi ja laajakatseiseksi kepulaiseksi. Paskan möivät...

• kanki2

Hesarin netissä tulokset 20.17. Miten mahdollista?

• jatkaa

Hienoa nähdä, että tässä kisassa ei pärjääkään pelkällä upealla ulkonäöllä. Antti sen osoitti, että pitkälle vielä mennään... ehkä loppuun asti.

• lusmu78

Täähän menee kuin BB:n hengessä; lyödään isoilla otsikoilla joka tuuttiin, että Vappu salaillut sitä ja tätä, vaikka todellisuudessa Vappu oli kertonut avoimesti harrastaneensa ennenkin tanssia.
      Formaattiin kuuluu näköjään, että tälläisiä ikäviä joittenkin kilpailijoiden leimaamisia valehtelijoiksi ja muuta vastaavaa tulee, jotta saadaab kohua aikaiseksi. Eipä taida Vapusta tuntua hyvältä tällä hetkellä. Jää varmaan ohjelmasta todella paskan maku suuhun. Ja kuka voi 100 % varmuudella sanoa onko äänestys-tuloksetkaan rehellisiä ? Saattaapi olla samanlaista kusetusta myös äänestysten kanssa, kuin aikanaan Big Brotherissa. Äänestystulosten manipulointia... ts. rahat pois äänestäviltä idiooteilta !

• putosi

Vain parhaat jatkavat.

• merja

Nyt se vasta jännää on,ette kai ota niin tosissaan? Mukavaa pitää olla tanssijoilla mutta myös yleisöllä.Tanssikilpailut ammattilaisille on erikseen.Hyvä Antti ja Joonas!!!

• mies vain

oikeessa olet,,, kanki jatkaa ja äänestin,,,tää on viide ohjelma,, ei sovi tosikoille,,

• tuska ja ketutus

No kun ei ole enää yleisöllä kivaa. Tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta. Onhan se nyt saatanan väärin, että tosissaan harjoitteleva ja osaava tanssija putoaa ja rautakankimies jatkaa.

• on katsoa kankimiestä?
        mies vain kirjoitti:

oikeessa olet,,, kanki jatkaa ja äänestin,,,tää on viide ohjelma,, ei sovi tosikoille,,

Minä en ainakaan viihdy yhtään tuota kankea katsellessa. Mieluummin olisin katsellut jatkossa kaunista ja hyvin tanssivaa naista.

• jatkot
        on katsoa kankimiestä? kirjoitti:

Minä en ainakaan viihdy yhtään tuota kankea katsellessa. Mieluummin olisin katsellut jatkossa kaunista ja hyvin tanssivaa naista.

on oikeaa viihdettä :=)

• tämä on
        on katsoa kankimiestä? kirjoitti:

Jännittää kovasti kuinka taas käy ja kuinka kotikatsomon intoilijat reagoivat tähän hömppäohjelmaan ja sen yllättäviin ratkaisuihin. Aivan loistavaa viihdettä.

• Häpeissään
        tämä on kirjoitti:

Jännittää kovasti kuinka taas käy ja kuinka kotikatsomon intoilijat reagoivat tähän hömppäohjelmaan ja sen yllättäviin ratkaisuihin. Aivan loistavaa viihdettä.

Alkaa mennä turhapuro-osastolle koko ohjelma. Noloa.

• IDOLSIIN JA MUIHIN

Samalla tavalla tämä menee kun idolskin. Joukossa on joku henkilö, joka ei osaa laulaa yhtääään, mutta koska hänestä pidetään, niin häntä äänestettään. Sama kaava toimii tässäkin "kilpailussa".

Mutta myös ne äänestäjät, jotka eivät pidä tästä ohjelmasta äänestävät huonointa, koska se pilaa koko ohjelman jujun. Näin saadaan saibertit ohjelmat pois TV:stä.

• Keittää ja rankasti

"Mutta myös ne äänestäjät, jotka eivät pidä tästä ohjelmasta äänestävät huonointa, koska se pilaa koko ohjelman jujun."

Ja tästä joutuvat kärsimään ne, jotka tykkäävät ohjelmasta ja haluaisivat katsella jäykän koikkelehtimisen sijasta kauniita tanssiesityksiä. Perkele, että sapettaa.

• äänestäjä . .

Minä ainakin äänestä kaikkosta seuraavissa IDOLS-kisoissa!!!

On hän sen verran mahtava Herrasmies ja hyvä ääni.

Sen tietää jo puoluetaustasta ilman, että kuulee esitystä...

• vaikka
        Keittää ja rankasti kirjoitti:

"Mutta myös ne äänestäjät, jotka eivät pidä tästä ohjelmasta äänestävät huonointa, koska se pilaa koko ohjelman jujun."

Ja tästä joutuvat kärsimään ne, jotka tykkäävät ohjelmasta ja haluaisivat katsella jäykän koikkelehtimisen sijasta kauniita tanssiesityksiä. Perkele, että sapettaa.

Pidän ohjelmasta vaikka Anttia äänestinkin. Antti oli MINUN MIELESTÄNI paras. Varo vaan ettei keitä yli...

• diudiu :-*
        äänestäjä . . kirjoitti:

Minä ainakin äänestä kaikkosta seuraavissa IDOLS-kisoissa!!!

On hän sen verran mahtava Herrasmies ja hyvä ääni.

Sen tietää jo puoluetaustasta ilman, että kuulee esitystä...

tää on paras kommentti tänään

• rantakippari
        vaikka kirjoitti:

Pidän ohjelmasta vaikka Anttia äänestinkin. Antti oli MINUN MIELESTÄNI paras. Varo vaan ettei keitä yli...

Kerro nyt missä asiassa Antti on tässä ohjelmassa paras. Minusta hän on ylivoimaisesti surkein kaikilla osa-alueilla.

• ja ne

kanerva erotettiin jaakko rytsölän takia.laittakaa virkaan heti.ihan kamalaa toi ruotsin lapsen raiskaus ja murha,mä olen oikeesti aivovamma,kuinka moni .olisi tajunnut uudet pedofiilijutut,kun jaakko rytsölä niitä tappanut.jaakko mä en pysty antamaan ,tota mokaani koskaan ,anteeksi,itselleni,laita mulle yliäly.ja uni ja rauhottavat lääkkeet.ruotsissa on yksi lapsi tapettu .vitun jaakko rytsölä.vittu sä luulet,et mun pumppu ikuinen.kuole livenä kadulla,hakattuna ja ammuttuna,koneesi jaakko lapsi taas kuoli.ruotsissa.

• ave12

älä muuta viserrä!! edellisinä kausina on ainakin voittanut kisan parhaat tanssijat.. eikä millään munnojen säälipisteillä voittoon itsensä taistellut.

• Lion77

Täällä Suomessa ei näköjään tarvii muuta kun kepun jäsenkirjan niin voi tehdä mahdottomastakin totta, kyllä se huomattiin jo kouluaikoina jos mukulan isä omisti kepun jäsenkirjan niin hyviä numeroita tuli vaikka oli tyhmä ku pässi! Nyt ottaa päähän!

• kullilla paneminen

toi ruotsin bedofiili juttu on koneen virhe,neuvokaa jatjos numerot,toi uusi bedofiili kuolee sydäriin,ja murtumiin.kun karkuun äitiään ,joka ainut numero maailmassa,mä kuolen nyt oikeesti,en tota laskenut laskuihin,jaakko rytslö,mä en ole ansainnut elämää.jaakko silmät.mä olen aivoton,ja aivovaurio,vammoista vammoin,tollainen kuolema.onko se madeilekin tapettu heti vai?mä itken mun tyhmyyttäni,koskaan en tosta selviä.on siinäkin tietäjä,jaakkokin itkee asiaa.

• koko ohjelma

Siis ei täs oo mitäää järkee ku parhaimmat tippuu ja huonoimmat viilettää kohti finaalia! Mitä paskaa..?

• finaalissa

Ei tästä puutu enää kuin se, että Kepu-Kanki ja Sekoomus-Hytönen olisivat finaalissa! Ehkä silloin jo pöllö-teeveekin huomaisi, että mopo karkasi käsistä ja kauan sitten!

• sekankimi

kanki voittoon!

• niiiiih

Kaikkonen kyllä painii aivan omassa sarjassaan. Tänään hän sai pisteitä yhdeltä tuomarilta jopa 7. Toki hän on kehittynyt mutta silti, huhhuh. Esim Nicke Lignell sai myös seitsemää pistettä vaikka miehen taidot ovat aivan eri sfääreissä. Hän liikkuu kuin ammattitanssija mutta silti ei saa näköjään Kaikkosta parempia pisteitä... HMMM

• Toisinaan täällä

tuota typerää ohjelmaa. Ei ole ensimmäisen kauden muutaman ohjelman jälkeen tarvinnut katsoa.

• vappu tulee viel kawasakin ...

näin ei pitän käyä mut niin se vaan on

• nyt ihan

sama kuin nykyinen euroopan unionin oikeusturva kuka saa perseen nuoltua parhaiten niin saa parhaat rahat

• kamikaze33

Katolta vai????

• äimip

Kun näki Vappu Pimiän häviön ilmeen, sunnuntai päivässä paistoi kumminkin AURINKO ihanaa...................

• matti v.

jos sillä saa tämän surkean sunnuntai-illan täytteen ja rööri-roope Marcon pois mtv3:n ohjelmistosta loppullisesti

• Antikepu

Kaikkonen on keskustaisäntien maataloustukirahoilla taas jatkossa, maalaiset sontajatsarit tuntee kaltaisensa.
      Tanssiparinsakin on sen näköinen läski horo, että on luultavasti jonkun keskustaisännän sikolätistä peräisin oleva emakko, jolle on vedetty mekko päälle!

• :-O

Onko äänten laskennassa paikalla virallinen valvoja?!
      Ihmiset kuitenkin maksavat äänistään!!

• putosi nyyh

heh heh.. saatanan käkättävä lehmä tippui.. hyvä niin

• Aivan älytöntä

Olen aivan samaa mieltä, että pitäisi olla virallinen valvoja äänien laskijoiden mukana.

• tulihan katsottua...

Kanki voittaa, joonas toinen........v***u et on naurettavaa pelleilyä maikkarilta kaikkos faneilta............

• VIISAITA AJATUKSIA

LAINATTUA : "tanssin pitäisi olla minusta iloinen ja spontaani asia eikä noin saamarin jäykkää. Koko laji tuntuu olevan turhan nipottamisen kulminaatiopiste, mulle ainakin ihan sama missä asennossa ne jalanterät on kunhan ei parin jalkojen päällä."

• sypelius

OIKEIN ETTÄ SE LÄSKI TURHAJULKKIS SAI KENKÄÄ

• rantakippari

Hommaa silmälasit. Läski jäi ja jatkaa puupökkelön kanssa vaikka pökkelö ei osaa edes auttavasti tanssia. Eikä tämä kanki ole edes hauska. Joku oikeudenmukaisuus pitäisi olla. Ei ole mitään perusteita äänestää Kaikkosta jos on rehellinen itselleen.

• Jouni Toikkanen

Ei tämä olekkaan enää mikään tanssikilpailu, kun keskustapuolue haluaa kerrankin voittaa jotkut vaalit!

• ex-kepu

Naurettavaa sotkea politiikka tanssikilpailuun kepun ryvettyneen julkisuuskuvan parantamiseksi. Minua OIKEAN tanssin rakastajana moinen pelleily raivostuttaa niin paljon että äänestän tästä lähin demareita!

• Tissiposki-Vappu

Ihanaa, että tämäkin pyylevä porsas putosi!
      Wannabe-julkkis, joka ponnahti "julkkikseksi" yöchatin ja myöhemmin jonkun PASKIMMISTA PASKIMMAN ohjelman, eli Big Brother-ohjelman "juontajan" pestistä muiden pitkään Ammattimaisesti juonto/ urheilullisen/ lahjakkaiden ihmisten joukkoon. Nolointa oli iltapäivälehtien kaivamat jutut "ammatti" tanssijan taustasta!!
      Likka, joka on räveltänyt myötähäpeää tuottavissa "tanssi"kisoissa joitain koukeroita olisi ollut parempi jättää suosiolla pimentoon. Pistetään koko PIMIÄ pimentoon ;)

• Jullkkuu

Vappu, tuo yöchattien kruunaamaton jenkkakahvainen pyylevä kuningatar mainosti työnantajansa seuraavaa floppia, BB-kisaa.

Vapun ongelmaksi koitui Hesburgerin hampurilaiset. Vappu osti hesestä joka päivä 7 kerroshampurilaista, omaksi, ei muiden iloksi.
      Korsetit alkoivat paukkua ja Vapun megalomaaninen vatsa ja perse pudottivat tämän wannabe-julkkiksen Oikeiden julkkisten joukosta..

• pudotti

ISO perse pudotti Vapun maan pinnalle. Lisää jumppaa, pizzat boikottiin..

• missä teidän silmät ovat?

Siis mä en ymmärrä miten kukaan voi väittää et Vapulla ois ISO PERSE?HEI HALOO IHMISET?Normaali suomalainen nainenhan Vappu on ja EI MIKÄÄN LÄSKI EIKÄ ISO PERSEINEN!Te ette oo nähnykkään isoa persettä jos väitätte Vapulla olevan sellaisen.Niin tuskinpa Vapulla on ylipainoakaan yhtään.Miksi kaikkien pitäs olla jotain lommoposkisia luurankoja?Nykyään kaikkia normaalipainosia haikutaan läskeiks.Maailma menny ihan oudoksi!!!!

• Voi vittu

Minä sinulle perseen kohta näytän.Vappu on ihan normaali.Suomalaiset on isoja ja naisten ei tarvi olla luuviuluja.

• klhjlöh
        missä teidän silmät ovat? kirjoitti:

Siis mä en ymmärrä miten kukaan voi väittää et Vapulla ois ISO PERSE?HEI HALOO IHMISET?Normaali suomalainen nainenhan Vappu on ja EI MIKÄÄN LÄSKI EIKÄ ISO PERSEINEN!Te ette oo nähnykkään isoa persettä jos väitätte Vapulla olevan sellaisen.Niin tuskinpa Vapulla on ylipainoakaan yhtään.Miksi kaikkien pitäs olla jotain lommoposkisia luurankoja?Nykyään kaikkia normaalipainosia haikutaan läskeiks.Maailma menny ihan oudoksi!!!!

Tukeva ja tasapaksu Vappu on. Ja nauraa hörisee kuin vanhat ukot.

• ymmärrys**

Ihan oikea pari putosi pois kisasta, ja todellisuudessa ei tätä ohjelmaa pie ottaa vakavasti olenkaan, kansa äänestää jatkoon nimenomaa ne parit joista tykkää, ei se tanssitaito ratkase siinä mitään...

• Ettei vain keskusta ja kokomus

Oikeisto äänestää kok ja kesk. vittu sotkeevat jo televisio ohjelmat. Muutenkin ovat JO maa asiat
      sekaisin.

• KATSOMISEN NYT!

Ilmeisesti kävi niin, että ihmiset eivät viitsineet äänestää Vappua, koska ajattelivat että saa kuintenkin ääniä paljon kun on niin kehuttu ja oli viimeviikon paras pari. Tosi epäreilua, koska loput kisassa olevat parit ovat niin värittömiä, että Ei jaksa katsoa. Vapussa oli väriä ja iloisuutta.

MUISTAKAA MUN SANONEEN, ETTÄ ENSI VIIKOLLA PUTOAA MARIA.

• kässäri-ari

Kässärin mukaan mennään ja voittaja on jo valittu etukäteen. matkan varrelle on tarkoituksella ripoteltu yllätyksiä (Kanki) ja shokkeja (Vapun putoaminen). Tarkoituksena on vain saada huomiota ohjelmalle sekä ihmiset sankoin joukoin äänestämään.
        Tästäkin ohjelmasta tehtiin sitten jälleen yksi rahasampo maikkarille, kilpailijoista tai äänestäjistä piittaamatta. pääasiahan on että rahaa virtaa maikkarin kassaan.
        Voittajapariksi on käsikirjoitettu Maria ja Mikko.
        Homma on pedattu näille kahdelle ohjelman alusta saakka. Nyt saatiin Vappukin pois kuvioista, keksimällä että Vappu olisi MUKA salannut tanssi taustansa. Näinhän se ei ollut.
        Mutta yhtä kaikki; OHJELMA HAISEE ! Äänestäjien huijausta ja rahat pois tyhmiltä !

• Aivan sama

Keskustalla enemmän "faneja" kuin kenelläkään näistä julkkiksista että miettikää sitä......

• esimerkki

Olisi oikeastaan oikein hyvä, jos IS:n suosikki voittaisi niin tulisi osotetuksi, miten suuri vaikutus politiikalla voi olla, aivan mihin vaan.

Vaikka se tiedetäänkin. Eihän kaupungille pääse siivoamaankaan tai uimahallin kassalle ilman jäsenkirjaa. Kirjaston työpaikoista en ole aivan yhtä varma, miten ne jaellaan.

• pepita168

On se niin vi... väärin ,että pois äänestetään sellanen pari joka oikeesti osaa tanssia,tosin kuin (kanki)..TSemppiä Vapulle..aikuisten oikeesti ;)

• gitta5

Tanssit tanssittu!! ok. mikäs siin elämä jstkuu ;)

• viertomonttu

ihmiset äänestäisi yhtä aktiivisesti eduskunvaaleissa, kunnallisvaaleissa ym. ym. millä on oikeesti väliä, näin valta vaihtuisi joskus niissäkin!

• jalka jäykkänä

Keskustalainen kankikävely on tulevan kesän trenditanssi.

• kesän trendi tanssi

tuo sun komentti sai mut hyvälle tuulelle,heti näin aamusta.
        Kiitos sinulle päivän piristäjä.

• navetassa?

Missä? Heinäpelloillako? Navetoissa?

• tui45

niimpä tämä on todelista pelleilyä, miksi Kaikkosen ja Hytösen piti jatkaa. Jos on tanssiohjelmasta vaikkakin perheohjelmasta on kyse niin silti. Kyllä tässä nyt on mätää ja pahasti. Sen myönnän että Kaikkosen tanssi oli tämän kaikista paras mitä on koko ohjelman aikana tanssinut, mutta toiset tanssivat vielä paremmin ja niitä on ihana katsella. Kyllä ohjelmassa pitää olla huumoria mutta oikealla tavalla ja asenteella. Eikös Kaikkonen jossain sanonut että hän haluaa lopettaa ja Sutukin haukkui jossain Kaikkosen taitoja ja montivaatiota. Eipä kannata kohta katsoa koko ohjelmaa, vielä vuosi sitten kaikki meni niin kun pitikin....... Kuka seuraavaksi tippuu onko se Maria, Tuuli ja Nicke. Kilpailua parhaasta pääsevät Kaikkonen ja Hytönen mittelöimään. Miehenikin sanoi että voi p....kele, kun katsoi ohjelmaa, tuumasi vaan että väärä pari jälleen putosi....

• karismaa

Jotenkin ehkä sopinut kovaotteisena jonnekin muille afeenoille. Ei se ole ollenkaan sama, mitä herkkyyttä tanssissa vaaditaan.

• komea

Vappukin hävisi kauneudessa, sellainen pallinaama.

• just jooooo

Pistäkääs se pipo hiukka löysemmälle...Me yhäkkin äänestetään Kaikkosta oikein Isolla porukalla....Komee ja ryhdikäs mies...mallina teille toisillekkin löröpöksyille ....on se niin söpö,,,ja tosi hyvä tanssimaan, oikein parkettien partavetsi...nii...tässäs näätten niten ryhdikkäitä miehet on maalla, ottakaapas oppia...

• Olet symppis

Miehistä ehdottomasti sympaattisin.
        On oikea asenne, ei yritä niin että katsojaa peloittasi koska verisuonet alkavat ratkeilla päässä.

• Ei paljo huvita

Kaikkonen saa tanssia mun mielestä siä arkkarian mäellä . Pois poliitikot teevee ohjelmista jotta saadaan jonkinlainen taso pysymään näiskin pippaloissa.

• BOIKOTTIIN

NYT KAIKKI BOIKOTOIMAAN OHJELMAA, NIIN SAADAAN KATSOJALUVUT TIPPUUN PUOLEEN ENS SUNNUNTAINA!!!!!!!!!!!!!!!!

• N1966

Enpä katso minäkään enää ko. ohjelmaa että se siitä.

• BOIKOTTIIN

NYT KAIKKI BOIKOTOIMAAN OHJELMAA, NIIN SAADAAN ENS SUNNUNTAIKSI KATSOJALUVUT PUTOON PUOLEEN!!!!!!!!!

• mummu%%%,

Voi herrajumala,lapsellista touhua,normaali ihminen ymmärtää mistä on kysymys.Kyllä esim. ruotsalaiset pistää suomalaiset halvalla.Lopettakaa koko ohjelma!

• tanssi jos osaat

koko ohjelma kesken, ei tämmöistä pelleilyä viitsi katsoa. Nyt sitten Kaikkosen puolue toverit ovat näyttäneet tyhmyytensä ja sen että KUKAAN siellä ei osaa tanssia.

• Me poikien kanssa

Lopettakaa vain ohjelman seuraaminen,me poikien kanssa äänestetään KANKI-KAIKKONEN voittoon.Näin se toimii myös politiikassa .Turhilta vasemmisto kansalaisilta sammutetaan liika äänestämis halukkuus ja kiinnostus koko touhuun.

• Taidot Etusijalle
        Me poikien kanssa kirjoitti:

Lopettakaa vain ohjelman seuraaminen,me poikien kanssa äänestetään KANKI-KAIKKONEN voittoon.Näin se toimii myös politiikassa .Turhilta vasemmisto kansalaisilta sammutetaan liika äänestämis halukkuus ja kiinnostus koko touhuun.

Kepun linjaus; Epäpätevyys ja Epärehellisyys, sekä kavereiden menestys etusijalle!!!

• rantakippari
        Me poikien kanssa kirjoitti:

Paljastatte että tyhmyys tiivistyy siinä porukassa.
        Kaikkonen voittoon vaikka seisoisi keskellä lattiaa tekemättä mitään on teidän perustelunne. Hän on ylivoimaisesti surkein tanssia eikä ole yhtään edes hauska vaan surkea pelle jos ajattelee tämän ohjelman perustarkoitusta. Suurin osa Kaikkosta äänestäneistä tietää sisimmässään äänestävänsä huonompaa jatkoon. Sitä paitsi en ole koskaan äänestänyt vasemmistopuolueita.

• Phone

On kaikkien ymmärrettävä, että ohjelma on bisnestä, jossa puhelinsoitoilla kerätään rahaa ja nimenomaan Antti ja Joonas ovat niitä magneetteja, jotka saavat paljon puhelinsoittoja taakseen. Sen on jo ohjelman alku osoittanut. Puhelinsoittoja olisi huomattavasti vähemmän, jos kilpailijat olisivat tasaisia taidoltaan. Kaikki on tarkoin laskettua ja suunniteltua, ja kuuluu ilmeisesti alkuperäisen formaatin ohje- ja käsikirjaan. Nuottia noudatetaan.

• Viestä kehiin

Äänestäkää niitä suosikkejanne että maikkari saa lisää rahaa noiden p*ska ohjelmien suoltamiseen!

• Nimetön

Minulta loppui ohjelman katsominen.Tämä ohjelma on niin kaksnaamanen.Olaan niin tärkeitä jonkun jalan oikaisusta tai olkapään korkeudesta.Ja toisia katsotaan kuinka paljon näkyy paljasta pintaa .Pisteet sen mukaan. Ei pitäisi puhua tanssikilpailusta jos ei tuomita tanssin taidon mukaan.Ihmettelen miten Marko jatkaa tuollaisen ohjelman vetäjänä.MTV loppui nyt.

• kestää päivän...

katsotaan vaan niin et malta olla ensi sunnuntaina katsomatta.
        Näin mullekkin aina käy kun päätän isoon ääneen että en katso bb:tä tms.

• Taitaja

Hävetkää kepulaiset. Ette voi olla noin lapsellisia. Mitä teidän päässä oikein liikkuu? Ei vissiin mikään.
      Oikein pahaa tekee "Kangen" "tanssimisen" katsominen. Joku raja sentään pitäis olla. Vappu oli aivan mahtava verrattuna "Kankeen" ja Joonakseen.
      Olen todella surullinen kepulaisten mausta.

• Tuula

Ei mee oikein tää tanssikilpailu! Vapun ja Janin ei olisi pitänyt tippua vielä moneen viikkoon. Mielestäni heidän olisi kuulunut olla finaalissa!

• naiskatsoja

Pettymys oli suuri myös ruudun tällä puolella, eikä vaan Vapulla ja Janilla. Ei missään nimessä olisi heidän kuulunut pudota vielä. Nyt tansseja ei huvita katsoa kuin Nicken tanssin verran. Tulokset näkee myöhemmin. Ei kiinnosta enää katsoa lähetystä kokonaan.

• Että...

Tanssiminen näyttää tässä kisassa olevan sivuseikka. Tietenkin Kaikkonen on edistynyt, mutta ei edelleenkään osaa tanssia.
      Vaikeaa kuvitella, että tekstiviesteillä Kaikkonen pidetään kisassa mukana. Jos ne Kepulaiset sitä vaan äänestää. Käytetäänköhän siihenkin työ puhelimia ja valtion rahaa. Vappu oli loistava ja raikas tanssija. Olisipa Hytönen vaikka pudonnut mieluummin.
      Minulle tulee Kaikkosen tanssista nolo olo. Vaikka tuskin minun hänen puolestaan tarvitsisi hävetä.
      Onhan tämä viihdettä, ja ihmiset ainakin puhuu ja viihtyy, kai..

• kckckck

No voi voi

• Erno66

Se on elämää....

Kehottsin sinunkun hankkimaan oikean elämän.

Pimiätä touhua koko Wappu.

• Namittelija_

Ohjelman nimihän on: "Tanssii tähtien kanssa". Mikä jumalauta tekee radiojuontajasta tähden? Tai maikkarin omasta pellestä (hytönen)?

No ainakin ohjelma tulee tekijöilleen halvaksi, kun ei tarvitse oikeita tähtiä etsiä kisaamaan. Ja silti tuulipuvut vaihtuu sunnuntai-iltaisin pyjamaan, kun koko kansa on naminami koukussa.

• E.K.

Haloo äänestäjät!
      " Mies joka koikkelehtii ja jalat ovat kuin rautakangit tämäkö on finaalissa" Herätkää äänestäjät ja kattokaa kuka osaa tanssia ihan oikeesti.

• Phone

Ohjelma ei ole kilpailu vaan bisness, jolla kerätään kuulijoilta ja katselijoilta rahaa puhelinsoitoilla. Oikeita puhelinmagneetteja ovat juuri Antti ja Joonas, jos heitä ei olisi, ohjelma saisi paljon vähemmän kerättyä rahaa puhelinsoitoilla. Ohjelman suunnitelmaan ja käsikirjoitukseen kuuluu ilmeisesti, että valitaan ohjelmaan ainakin osin sellaiset tanssijat jotka ovat eri tasolla. Nimenomaan nämä erilaiset tanssijat kiinnostavat sitten katselijoita, kuuntelijoita, lukijoita ja soittajia. Kaikki on taktiikkaa ja kuuluu varmasti formaattiin.

• SADUN

ROHKEAT TEKSITIVIESTIT TULOSSA JAKELUUN.

• ei kai

Sanokaa mitä sanotte, Kaikkonen on sitä mitä on,yrittämättä enempää tai parempaa. Osaa ottaa leikin leikkinä, nauraa itselleen, on reilu ja välitön. Siinä se salaisuus

• posti

Niinhän se pelle Hermannikin teki..........

• LUKIKO JOKU OIKEASTI

Ennen äänestysajan päättymistä hesarin nettisivuilta vapun putoamisen?

• TOTTA**

että suomalaiset ottaa jonkun tanssikisan näin tosissaan. Minäkin katson sitä, mut ei mun maailma kaadu näihin putoamisiin!!!!

ELÄMÄSSÄ ON TÄRKEEMPIÄKIN JUTTUJA.

• ETTÄ iiiii

Onko sovittu että kaiklkonen jatkaa ja ohjelma saa julkisuutta.
      Enuskottä tavalliset pulliaiset äänestää kaikkosta.
      Jos kepulaiset äänestää niin ovat tyhmiä, sillä kyvykkäät tqnssiat ei saa näyttää taitojaan.
      ohjelma ihan paska MERJA, VAPPU OLIVAT IHANIA:

• älypiä

huh huh mix hyvät joutuu pois ,,, kaikkonen olis joutanu jo aikaa sitte perkele ,, taitaa kansan edustajat pitää kaikkosta pystyssä ,ku niin paljo saa kannatusta ,, on tää perseestä koko homma !!!!!!!!!!!

• real life

Kyllä on elämänarvot suurimmalla osalla suomalaisia todella hukassa, kun tällaisesta tyhjänpäiväisestä tanssikilpailusta jaksetaan vouhkata viikosta toiseen, että kuka nyt putoaa ja kuka itkee, kuka kertoi sitä ja tätä vuonna x. Hei, mitä väliä. Iltis ja muut paskalehdet repii näistä etusivun otsikoita, ihan kuin oikeita uutisia ei olisikaan. Onhan tietysti paljon tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa Vappu Pimiän tanssitausta vuosien takaa ja onkio se nyt sitten valehdellut siitä vai ei, kuin esimerkiksi Suomen energiapoliittiset päätökset, joiden seurauksien kanssa joudumme elämään vain seuraavat 30 vuotta vähintään. Näiden "tanssijoiden" elämää suuremmista tempauksista ja kommenteista emme selviä ikinä.
      Ja vielä äijäporukkaa hame päällä istuu paskantärkeenä ja arvostelee muita. MENKÄÄ OIKEISIIN TÖIHIN, pellolle, sairaalaan, tehtaalle,rakennukselle, varastoon, toimistoon, auttakaa jotain katastrofista kärsinyttä aluetta tai yhteisöä, tai tehkää jotain hyvää luonnolle ja ympäristölle.

MTV3: satsatkaa oikeaan kirjoitettuun draamaan ja laadukkaaseen dokumenttiin.

Siis että vituttaa tällaisen täysin yhdentekevän pelleilyn nostaminen maan ykkösasiaksi. Pääsyylliset: Iltalehti, Iltasanomat, useimmmat radiot ja maikkari

• joku puhuu

asiaa!!!!!!!!!! ei lisättävää

ps. sen verran kommentoin että pääsyyllisten lisäämisesi on niin totta, skandaalinhakuiset paskamediat iskee massatuulipuvun tajuntaan, eivät edes tajua kuinka aivopestyjä, naurattaa mutta samalla vituttaa sivusta katsoa mainitsemiasi "tosimiehiä" voi vittu sentään mitä marttakerholaisia

• tämähän

on tietysti elämää suurempi ohjelma.kansalaiset äänestää ja pudottavat parin toisensa jälkeen.kaikilla on varmasti omat tukijoukkonsa.joillakin isompi ja joillakin pienempi...älkää surko.persoonalla näyttäisi olevan suurta merkitystä ei niinkään tanssitaidolla.ja mielestäni se pari voittakoon joka parhaiten kehittyy ohjelman myötä....nice day

• yrittäjänainen ja ystävänne

Jo on helvetti häikäilemättömyys huipussaan! Tämäm parin pudottua selvisi miten likaista tämä peli on. Tällä ei itäisi olla politiikan kanssa mitään tekemistä ja sihtähän tämä nyt on. Nyt minun puolesta saa starat tanssia vaikka susien kanssa, en avaa tämän ohjelman takia televisiota. Hyi hitto! Olis ollut muitakin tiputtaa, kuin parhaasta päästä ollut pari.

• -----

boikotoimaan ohjelmaa! Paras ja sympaattisin pari putosi!

• putoaa....

ainakin minä aion olla katsomatta loppuosia.
        Ei mennyt yhtään oikein eilinen juttu....

• Rko

Kaikkonen on huonoin tanssia,mutta voittaa
        tämän kisan.Näin se vaan menee,koska on niin
        v...n tyhmiä äänestäjiä.
        HÄVETKÄÄ KEPULIKANSA. ( Elikkä juntit )

• Rrrrrr

Kaikkonen on huonoin tanssia,mutta voittaa
        tämän kisan.Näin se vaan menee,koska on niin
        v...n tyhmiä äänestäjiä.
        HÄVETKÄÄ KEPULIKANSA. ( Elikkä juntit )

• rahalla ostettua höpinää

Ei kiinnosta enää tuo rahalla ostettu kiusanteko. Siinä meni yksi ohjelma pärställeen.

• Anka

suustani! En myöskään enää viitsi katsoa, kun taidoilla ei enää tässä kisassa ole mitään arvoa. Millähän mielellä Kaikkonenkin (ja parinsa) jatkaa, kun hyvin tietävät ettei taitoa löydy ja heistä parempia pareja jo tippunut???!!!

• Sentään viihdettä

Kyseessä on todellakin viihdeohjelma, ei mikään maailmaa mullistava luonnonkatastrofi. Siis katsokaa sitä sellaisena. Voiko joku oikeasti järkyttyä jonkun ennen ohjemaa lähes tuntemattoman henkilön putoamisesta niin paljon, että kirjoittaa tällekin keskusteluareenalle kaikenlaista painokelvotonta tekstiä. Sitten se kysymys, onko joku puolueellinen? Tuomarit näyttävät kyllä sitä välistä olevan, toiset eivät saa hyviä pisteitä, vaikka mikä olisi ja olisivat kuinka taitavia tahansa, kun taas toiset saavat mitättömämmänkin näköisestä suorituksesta.

• sambala

En kyllä ole huoman nut että tuomarit
        olisi tyrineet,että olisivat antaneet huonoille hyviä pisteitä,se suuri kansa joka antaa ne pieleen menneet numerot.Tää on tosi

• pelleilyä

VVItun kaikkonen sanonut joka maanantain lehdessä "minun olisi pitänyt tippua" onko se joku idiootti?? sen olisi pitänyt itse jo lähteä lätkimään sieltä sen jälkeen kun larivaara tippui!! Ihan käsittämätölntä pelleilyä!

• VAPPUPILA

siis tosi kauheeta, siis mieletöntä, siis uskomatonta, siis maailman suurin vääryys, siis voi vitsi, siis älytöntä siis HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! tiputtakaa kaikki itsenne todellisuuteen vitun paskan katselijat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liinu29

ammati on (kirjotan tälle palstale ku toi on jumissa toi aiheen palsta) hieroja. Odotan aina innokkaana päästäkseni kuukausittaiseen kokovartalohierontaan vakimies hierojalleni. Mikään ei ole niin seksikästä kuin täysin turvallisin mielin stripata "tuntemattoman" miehen edessä. Hieronnan aikana käytän aina musta pikkupöksyjä, jotta kostumiseni ei näkyisi, olen aina aivan kostea. En kehtaa ottaa pikkuhousuja pois, mutta jo ensimmäisellä kerralla otin liivit pois. Ensin se tuntui hiukan häveliäältä, mutta nykyään nautin siitä kaikin rinnoin ;)

• Tero Oulusta

Autostani, Opel Kadet vm. 1984 katkesi jakopään hihna. Onko kenelläkään?

• Kummassa?

Kummassa käyt? Hesen jalkahienhajuisissa paareissa vai MacDonaldsin lempeässä ilmapiirissä?

Vappu on tuttu näky mäkissä, Helsingin keskustassa. Vapun vakio-ateria on XXL Big Mac-ateria. Onkohan aterioilla vaikutusta pyylevään, jopa tuhtiin olomuotoon? Jaloissa olevat suonikohjut paljastavat armotta Vapun kropan tilan.

Kerran istuessani mäkissä, Vappu purjehti miehensä kanssa mättämään evästä. Johtuukohan Vapun ilmavaivat tanssiharjoituksista? Sen verran tiheään tuhnuja pääsi Vapulta ilmaan.
        Onneksi hän ja miehensä otti tuhnut naurunremakalla vastaan! Iloisia ihmisiä.

• Liinu29

ammatti on hieroja. Odotan aina innokkaana päästäkseni kuukausittaiseen kokovartalohierontaan vakimies hierojalleni. Mikään ei ole niin seksikästä kuin täysin turvallisin mielin stripata "tuntemattoman" miehen edessä. Hieronnan aikana käytän aina musta pikkupöksyjä, jotta kostumiseni ei näkyisi, olen aina aivan kostea. En kehtaa ottaa pikkuhousuja pois, mutta jo ensimmäisellä kerralla otin liivit pois. Ensin se tuntui hiukan häveliäältä, mutta nykyään nautin siitä kaikin rinnoin ;)    

• Paljastaa..
        Liinu29 kirjoitti:

ammatti on hieroja. Odotan aina innokkaana päästäkseni kuukausittaiseen kokovartalohierontaan vakimies hierojalleni. Mikään ei ole niin seksikästä kuin täysin turvallisin mielin stripata "tuntemattoman" miehen edessä. Hieronnan aikana käytän aina musta pikkupöksyjä, jotta kostumiseni ei näkyisi, olen aina aivan kostea. En kehtaa ottaa pikkuhousuja pois, mutta jo ensimmäisellä kerralla otin liivit pois. Ensin se tuntui hiukan häveliäältä, mutta nykyään nautin siitä kaikin rinnoin ;)    

Kiiman tuoksun haistaa jokainen heterouros. Taitaa hierojasi haaveilla Liinun sijasta Lassesta ;)

• nami nami
        Liinu29 kirjoitti:

Joko hierojasi on homo tai hän menee hieronnan jälkeen hieromaan omaa elintään tuoksujen harmonia sieraimissaan.. Olisinpa tuuraamassa hierojaa ;)

Kyydit olisivat taatut..

• Karvanoppaelvis
        nami nami kirjoitti:

Joko hierojasi on homo tai hän menee hieronnan jälkeen hieromaan omaa elintään tuoksujen harmonia sieraimissaan.. Olisinpa tuuraamassa hierojaa ;)

Kyydit olisivat taatut..

Jakopäähihnaa Opelin valtuutetulta myyjältä.

• ainaviisas

sen mie vielä jotenki ymmärrän, että joku tätäkin sirkusta kattoo, mutta vieläkö joku pöljä äänestää ja sitte itkee näillä palstoilla...

• Paras voittaa

Vappu antoi kaikkensa, muttei parempaan pysty kompurajaloillaan. Et kai odota Ladalta Ferrarin ominaisuuksia??

Tuuli kirkkaasti paras.

• näin se on

Teille, jotka ette aio katsoa ohjelmaa, sehän on teidän valintanne, mitä täällä uhootten, jokainen kattoo, mitä kattoo...ei meitä toisia katsojia yhtään häiritse, vaikka olettekin pois tv äärestä. Mitähän tuolla luuletten aikaan saavanne ??
      Ihan yks ja hailee .

• en saa unta

Mikäli joku boikotoi ohjelmaa, pahoitan mieleni ja vietän unettomia öitä.

• Kaikkonen!

Matti Vanhanen tekee seuraa Kanervalle, taas vapautuu uusi pesti. Kaikkonen on osoittanut olevansa seuraava Pääministeri. Upea mies.

• Voittakoon!

Kumpi voittaa, Kaikkonen vai Hytönen? Jompi kumpi kuitenkin.

• mitä katsoin

Tanssii tähtien kanssa oli melkeinpä ainoa ohjelma mitä telkkarista katsoin. Tosi-tv:t ei kiinnosta pätkääkään, joitain dokumentteja katselen joskus. Tämä ohjelma oli lempparini siksi, että oli kiva nähdä miten "tavalliset tallaajat" oppivat tanssimaan. On ollut upeaa nähdä, miten taidot kahittyvät joka viikon jälkeen.

Ja sitten siellä joukossa on se yksi, jolle ei tunnu menevän kaaliin edes tanssin perusasiat. No, itsekään en mikään tanssitaituri ole ja ymmärrän että joillekin se oppiminen vaan on vaikeaa. Mutta että tuollainen ihminen sitten vielä jatkossa!!

Eli nyt on tästäkin ohjelmasta mennyt se idea hukkaan. Samanlaista roskaa kuin kaikki muutkin nykyohjelmat. No, ihmiset kaipaa typerää viihdykettä, kun ei itse osata keksiä mitään jännää tekemistä.

• Terkkuja Australiasta!

Suomalaiset ovat niin helvetin typerää ja kateellista kansaa, huh huh..... 80% väestöstä voisi viedä sinne saunan taakse ja....

• viinerivalssi

Tuomarit.Seuraavassa kisassa kaikki Kaikkoselle 10 pistettä ja papukaijamerkki.Pelleilykisaksi tämä on mennyt.Eipä paljon huvita edes katsoa.Taitaa se voittaa joka on ostanut kavereille eniten prepaideja.

• mjok48

suomen kansalaiset äänestävät?. Pysykää vain siellä lavoilla notkumassa sitten :(

• Nimittäin..

Vappu olisi pudonnut ensimmäisenä ;)

• varjo50

Hölmöä... mutta kai se täytyy hyväksyä... parhaat putoaa...finaalissa Kaikkonen ja Joonas ja todennäköisesti Kaikkonen voittaa.
      Mitenkähän muualla maailmassa nämä tanssit... ovatkohan yhtä hullua touhua?? Mitä meillä on virkaa tuomareilla sanovat mitä vain niin kansa äänestä heidän yli.

• MUUTETTAVA!

jOS TÄTÄ PELLEILYÄ JATKETAAN, IHAN SAMA TREENAAKO JOKU, JA MITEN HYVIN TANSSII, JOS JOKU HUVITTAVUUS VAIN RATKAISEE! eNS VUONNA JOS OHJELMA EDES JATKUU, ON KANSALLE ANNETTAVA VÄHEMMÄN VALTAA---TUOMAREILLA EI MUUTEN MERKITYSTÄ =((

• Suomen kansa kestää

tämän kauhean nöyryytyksen!
        Ollaan pahemmissäkin liemissä liottu.
        Idolsin voitti kovinta mölyä pitänyt
        ja viimevuonnakaan ei pärstä
        eikä tuomareiden pisteet olleet
        Tämän tanssikisan voittaneiden
        puolella.
        Kaikkonen tekee parhaansa,
        muuta ei voi vaatia.
        Mariko sentään viime vuonna oppi
        askeleet, hiukan kankeena, silti ensi sijan saannista
        huolehti nuoret fanit.
        Jos Kaikkonen vaikka voittaa
        niin tää on jo perinne suomessa.
        Ruma Ankanpoika syndrooma!
        Hyvä Kaikkonen!
        Ainoastaan Kaikkosen vuoksi katson koko kisaa.

• ELÄMÄS
        Suomen kansa kestää kirjoitti:

tämän kauhean nöyryytyksen!
        Ollaan pahemmissäkin liemissä liottu.
        Idolsin voitti kovinta mölyä pitänyt
        ja viimevuonnakaan ei pärstä
        eikä tuomareiden pisteet olleet
        Tämän tanssikisan voittaneiden
        puolella.
        Kaikkonen tekee parhaansa,
        muuta ei voi vaatia.
        Mariko sentään viime vuonna oppi
        askeleet, hiukan kankeena, silti ensi sijan saannista
        huolehti nuoret fanit.
        Jos Kaikkonen vaikka voittaa
        niin tää on jo perinne suomessa.
        Ruma Ankanpoika syndrooma!
        Hyvä Kaikkonen!
        Ainoastaan Kaikkosen vuoksi katson koko kisaa.

On köyhää, jos joku tavis kansanedustaja on mielestäs sarjan viihdyttävin. Tylsä ukko. Sen sijaan Sutu on värikäs ja näyttävä persoona. KAIKKI PISTEET HÄNELLE, HYVÄ SUTU!

• moppi2

kannattajat saaneet näpytellä viestejä,,,,,,,,äijä on tosi tönköpolvi ja daamikaan ei tätä pelasta.VAPPU oli tosi ihana partnerinsa kanssa,ihan luulin että loppupeleissä olisi olleet opet VAPPU ja MARIA,joka tapauksessa VAPPU oli MAHTAVA esittäjä.

• elämää silti!
        ELÄMÄS kirjoitti:

On köyhää, jos joku tavis kansanedustaja on mielestäs sarjan viihdyttävin. Tylsä ukko. Sen sijaan Sutu on värikäs ja näyttävä persoona. KAIKKI PISTEET HÄNELLE, HYVÄ SUTU!

Sutuko sun elämästä tekee
        erityisen rikkaan
        ja elämisen arvosen?
        Tavis kansanedustaja Kaikkonen on paras!

• 16vGirl

Parhaat tippuu ennen niitä surkeimpia! Terveisiä vaan kolmoselle, lopetan kanavanne katsomisen!

• moni teistä

ylensä äänesti???????????????
      Täällä ruikutetaan.Turha jäkättää jälkikäteen, jos ei ole itse tehnyt mitään asian hyväksi.

• moliäär

Älä sure Vappu vaikka tästä pellekisasta putosit,ja samoin Tuuli,jos putoat ensi kerralla.Ei ole mikään häpeä tällaisesta "tanssikisasta" pudota.Todennäköisesti tän pellekisan voittaa minä,minä,minä Maria tai Kankikaikkonen.

• Wariska

Vappu on kaunis, kerta kerran jälkeen parempi tanssija ja säkenöi ja on kerta kaikkiaan nainen.
      Lundin tyttö taas on sellainen tinttaliisa, että saa mun puolesta vaikka pudotakkin pois. Luulee vain olevansa jotakin. Tokihan onkin hyvä tanssija, mutta mutta...se jokin on puuttuu, elikkä karisma.

• Jubbe454

Taas nähdään kuinka käy, kun kansa saa äänestää. Kaikki Pellet äänestää tietenkin sitä huonointa paria. Kaipa nämä pervot saavat siitä tyydytystä ja sitten naureskellaan kotona räkäisesti ja iltapäivälehdet kirjoittavat suurin kirjaimin. Kyllä on mennyt älyttömäksi. Kyllä siinä niin vielä käy, että kansalta otetaan äänestysvalta pois ja tuomaristot ja raadit tekevät jatkossa valinnat. Niin kauan, kun tällaisia Pellejä on yhteiskunnassa tällainen peli tulee jatkumaan. Pitää niinkuin piruuttaan ja tahallaan äänestää sitä huonointa. Tällaiset ihmiset, kuten kolleegani sanoi, pitäisi viedä saunan taakse ja ampua niskalaukaus. Kyllä näin on.

• uskomatonta......

Voi elämän kevät.. uskomatonta, että parhaimmistoon kuuluva voi pudota.Tässä taas näkee mitä mtv3 haluaa ja ajaa takaa. Sitä et ihmisiet pistää rahaa likoon ihan sumeilematta. Uskomatonta, että sellasella parilla on mahollisuuksia jatkoon edes jos ei osaa tanssia. Hei haloo! Ohjelmaa on mukava seurata, että kuinak hyvin taviskset voivat oppia ammattilaiseten ohjauksessa. Kaikkonen ei osaa mitään.

• ijnfkbmotgkb

,,täydellistä huiputusta,,on varmaan tuota vauhtia viimeinen tuotantokausi tätä ohjelmaa,,kepun salaliitto!

• MURSKAAJA

Kyllä juttu on niin että MIHIN NIITÄ TUOMAREITA TARVITAAN KAIKILLE POTKUT.!!!JA HETI..!! KANSA OSAA ITEKKIN ÄÄNESTÄÄ...

• Oliivi
        MURSKAAJA kirjoitti:

Kyllä juttu on niin että MIHIN NIITÄ TUOMAREITA TARVITAAN KAIKILLE POTKUT.!!!JA HETI..!! KANSA OSAA ITEKKIN ÄÄNESTÄÄ...

Ei tuomarita tarvitse erottaa, mutta sääntöjä on muutettava niin päin, että tuomareiden äänet ratkaisee.Äänestäjät ovat hakoteillä.

• oltava
        Oliivi kirjoitti:

Ei tuomarita tarvitse erottaa, mutta sääntöjä on muutettava niin päin, että tuomareiden äänet ratkaisee.Äänestäjät ovat hakoteillä.

Maikkarinhan on pakko saada tuloja, joten äänestäjien mielipide on otettava huomioon.

• mitään kehittynyt ole.

subun on keksittävä kävelykoreografia jotta antti pystyy siitä suoriutumaam.

• mummoli

en kato enää... meni maku.
      Vappu oli paras,,, en ollu uskoa silmiäni kun näin
      tuloksen.

• kakkanensentään

Ihmiten pitäisi tajuta, että tämä on tanssikisa, eikä mikään "kuka osaa naurattaa muka tanssiessaan parhaiten". Aivan uskomatonta, itselleni ainakin jäi todella vihainen olo eilisen jälkeen. On se nyt kumma, että hyvä ohjelma menee pilalle. Kaikkonen on toki hauska, mutta ei niin hauska, että sen kustannuksella oikeasti hyvin tanssivien tulisi tippua. Samoin Hytönen, jonka mukana olon tajuan vielä vähemmin. Seuraavaksi Maria ja Mikko ulos, ja sitten Tuuli ja Aleksi ja sitä rataa. Hyvä Suomen kansa!

• oikeestinyt

Ihmiten pitäisi tajuta, että tämä on tanssikisa, eikä mikään "kuka osaa naurattaa muka tanssiessaan parhaiten". Aivan uskomatonta, itselleni ainakin jäi todella vihainen olo eilisen jälkeen. On se nyt kumma, että hyvä ohjelma menee pilalle. Kaikkonen on toki hauska, mutta ei niin hauska, että sen kustannuksella oikeasti hyvin tanssivien tulisi tippua. Samoin Hytönen, jonka mukana olon tajuan vielä vähemmin. Seuraavaksi Maria ja Mikko ulos, ja sitten Tuuli ja Aleksi ja sitä rataa. Hyvä Suomen kansa!

• ihan sama

Kukaan noista ei osaa tanssia, opettajia lukuunottamatta. Joten on aivan yhdentekevää ketä äänestää. Mikäli jotain haluaisi äänestää.

• Oi joi

Olisivat nyt herranjestas pudottaneet Vapun sijasta vaikka hytösen. Vappu ja Jani tanssivat upeasti. Ja älkää suosiko tota kaikkosta, vaikka se nyt tanssikin hyvin verrattuna aiempiin.

• tietäjä 1000

koko ohjelmaformaatille !!! hyvä että "kanki" pilaa tosikoiden ja muitten "balleriinojen" kuten uotisen elvistelyt !!!!!!

• fak fak fak

koko ohjelmaformaatille !!! hyvä että "kanki" pilaa tosikoiden ja muitten "balleriinojen" kuten uotisen elvistelyt !!!!!!

• Löytyy..

Antti Kaikkonen T-paita á 75e Antti college á 170e. Rinnassa upea antin kuva, nimi sekä nimmari!

Selässä tanssikisat sekä Keskustapuolueen logo!!

Loistava lahja vauvasta vaariin tai mummoon!

Koot xxxs-xxxxxxl.

Voit kysyä paitaa puoluetoimistosta, jonka numero on: 040-5523099 | 019-573310. Kysy lisää!

• Tilasin 2

Nyt kaikki näkee tosimiehen kannattajan katukuvassa.

• edukkaasti

• Antti kuninkaaksi

Antti näyttää, ettei taustalla tarvitse olla mitään kilpatanssi taustaa, Antti vie ja työttömät sossun asiakkaat vikisee..

• Muut mukanaan

Tuuli yltyy kisan edetessä pyörremyrskyksi ja pyyhkii muilla kilpailijoilla lattiaa..

Onneksi se yöchatin juontaja putosi!

• Vappunaamari

Vapun porsaan silmät alkoi jo kyllästyttämään.

• Tuuli voittaa

Kaikki muut kampurajalat tippuu yksitellen..

• näinkin voisi äänestää

kansalla pitäisi olla mahdollisuus äänestää yksi pari takaisin tanssikisoihin..siinä mahdollisuus jos oma suosikkipari tippui..

• kaappitanssijoita!

Voi Vappu. Olisi sun vaan pitänyt kertoa ohjelmaan mennessäsi siitä showtanssiurastasi. Vaikka olisikin ollut "vain" nuoruudenharrastus.

KANSA ROKOTTAA KAAPPITANSSIJOITA!

Luurankoja tanssimaailman kaapeissa ei siedetä...

Vappu, tuo aina avoin ja plaaplaa. :/

• pulinat pois

Eiks se niin sanota!

• Kantelex

Ne teki sen jo viime vuonna sen saman tempun. Ne äänesti rokkarin voittamaan, vaikka formaatti ei nyt kyllä varmaankaan ole tarkoitettu suosimaan huonoimpia.Jos asiat menee taas samaan malliin, niin Kaikkonen voittaa "koko paskan" niinkuin edellinen voittaja ilmaisi. Näin käy. Kisan pelestus on se, että Kaikkonen lyö hanskat tiskiin ajoissa ja varmuuden vuoksi Joonas tekee saman tempun.

• Nössöt
        Kantelex kirjoitti:

Ne teki sen jo viime vuonna sen saman tempun. Ne äänesti rokkarin voittamaan, vaikka formaatti ei nyt kyllä varmaankaan ole tarkoitettu suosimaan huonoimpia.Jos asiat menee taas samaan malliin, niin Kaikkonen voittaa "koko paskan" niinkuin edellinen voittaja ilmaisi. Näin käy. Kisan pelestus on se, että Kaikkonen lyö hanskat tiskiin ajoissa ja varmuuden vuoksi Joonas tekee saman tempun.

Kilpailu on reilu. Te purnaajat olette varsinaisia nuijapäitä!

Olette tottuneet saamaan kaiken läpi, tälläkin kertaa oletitte wannabe-juontajan voittoon, johon olette tutustuneet yöchatista ja Maailman paskimman ohjelman, BB:n sönkkäävänä juontajana.
        Unohditte olennaisimman, tuhlaamisen äänestykseen..

Vapun kampurajalkaista menoa ei voinut katsella kuin myötähäpeän muodossa.

• hantelo

Vappu oli oma suosikkini ja olen todella pettynyt hänen puolestaan. Eipä ole enää paljoa kiinnostusta seurata Kanki-Kaikkosta - hän olisi joutanut pois jo viikkoja sitten. Ohjelma on mennyt aivan pelleilyksi ja parhaat tanssijat tipahtavat kisasta pois. Yleisöäänet ovat saaneet aivan liian suuren roolin ja peli on epäreilua. Jos tuomariäänet ratkaisisivat vähänkään enempää, Vappu olisi finaalissa. Nyt jäi Vapun rumbatkin näkemättä...Tsemppiä vaan Kaikkoselle!

• sääli

Sääli, että tämä tanssikisa meni ihan pilalle; pelleilijät nauravat paraansa, kun saavat pilattua hienon kilpailun. Keskustapuolue menetti ainakin tässä yhden äänestäjän, ja luulenpa, että monta muutakin. Sen verran harmittavaa tämä sabotointi on. Alussa se nauratti, mutta ei enää. Tämä on tanssikilpailu ja olisi suonut sen jatkuvan myös sellaisena.

Hytönen ja Kaikkonen ovat olleet kilpailussa ihan paikallaan alussa, mutta he ovat jo näyttäneet parhaan osaamisensa; heidän paikkansa olisi ollut jo viikko sitten pois pelistä.

Harmittaa, että "hiukan tuntemattomampi", mutta selvästi parhaasta päästä joutuu kärsimään. Kilpailija ei saa tarpeeksi ääniä, koska suomalaiset äänestävät julkkiksia tai kateuttaan pilaavat tuloksen tahallaan. Niitä hölmöjä tuntuu riittävän Suomessa. Pienen maan äänestäjämäärissä tällaiset pilailijat saavat suhteessa turhan suuren prosenttiosuuden.
        Luovuus ja lahjakkuus ovat jotain sellaista, jota ei voi saada rahalla - siksi ne ovat useimmiten kateuden koheina. Miettikää tätä. Katson kyllä ohjelman loppuun, mutta pahoilla mielin. Vapun olisi kuulunut olla kolmen parhaan joukossa.

• Silmät päässä

Vapun megalomaaninen perse ja kureliiveillä piilotettu jättimäinen vatsa NÄKYI! Koko 42" tv täyttyi Vapun laardista.

Nyt on kevyt linja.. Vappu syö suruunsa. Joku oli jo bongannut XXL Big Mac-aterioita hotkimassa..

Onnea, kesäkuntoon palautuminen on alkanut ;)

• K:A:I:K:K:O:N:E:N:

PILAA KOKO OHJELMAN, äkkiä kotiin. mIES EI TIEDÄ TANSSIMISESTA MITÄÄN!!!

• äippä2

samaa mieltä. Eipä hoksita kattoo kun kisan ainoa tarkoitus on päästä nauramaan kanki kaikkoselle. Tällä ei oo mitään tekemistä enää tanssin kanssa. EI muuta kuin puhelinäänestys pois ja tuomarit päättää kuka jatkaa ja kuka ei! Menis ainakin oikein!!!

• nikoliiina

....ooo,sovitaanko jotta ei oteta niin jumalattoman tosisnammma...ja kaikkonen ja hytönen on ihan jees...tanssia ne ei osaa mutta kummiski kaikkista hauskimpia ja sanoovat asiat niin ku ne on eivätkä kaunistele niin ku larivaara lund tai mikä ny sitte onki mutta vappu pimiän putuaminen oli ylläri...

Terveisin: nainen pohojanmaalaalta.

• ihka oikeesti

Larivaara ja Pimiä käyttäytyivät lapsellisesti. Aikuistuisivat!

Katsoin viimeksi pariluistelun MM-kisoja. Poissa oli ilo ja nautinto. Hampaat irvessä väännettiin korkeintaan tekohymyä kameroille. Kyse oli siellä rahasta. Viimeinen aivoihini päälle jäänyt vaikutelma oli että luistelu on hirvittävää.

Larivaaraa ja Pimiää seurattua tulee miettineeksi että tanssi on eräs rangaistusmuoto tavalliselle kansalle.

Missä oli nautinto? Hyvä olo? Onneksi miehet osaavat kisassa suhtautua iloisesti ja liikunnan riemulla tanssiin.

• 45NaineN

Tämä ohjelma on saavuttanut minun asteikolla naurettavuuden rajat ja minä en enää kyseistä ojelmaa katso! Uskomatonta,että jokaisesta ohjelmasta tulee joko *..ttu*,s.....na tai p..kele. Suomen ohjelmat ovat HUONOJA! Joku hemmetin kanki saa kangertaa ja nuori kaunis notkea nainen saa lähteä! Ohjelmalta meni uskottavuus. Piste!

• itkupotkuraivari

Kannattaa keskittyä vain yleltä tuleviin oikeisiin tanssiKILPAILUIHIN. Tosin eihän niitä taida kukaan katsoa, viihde kiinnostaa enempi. En usko että katsojaluvut tippuu minnekään, vaikka täällä moni uhoaa lopetta ohjelman seuraamisen. Itse en äänestä, mutta toivon Antin voittoa.

• Laatuun tottunut

Vappu on kuin Lada, Tuuli kuin Ferrari...

Onneksi tuo ylensyönyt yöchatista bongattu wannabe-juontaja putosi.

Jokaisella tietysti oma mielipide. Miksi nämä Vapun fanit ei äänestäneet? Olitteko jääkaapilla?

• ne äänestää
        itkupotkuraivari kirjoitti:

Kannattaa keskittyä vain yleltä tuleviin oikeisiin tanssiKILPAILUIHIN. Tosin eihän niitä taida kukaan katsoa, viihde kiinnostaa enempi. En usko että katsojaluvut tippuu minnekään, vaikka täällä moni uhoaa lopetta ohjelman seuraamisen. Itse en äänestä, mutta toivon Antin voittoa.

tekstiviestejä suurilla summilla ,sekä murisee täällä.
        Miettikää joskus,monellako eurolla te äänestätte vuodessa.
        Melkoisia idiootteja te olette,sillä katsoa voi äänestämättäkin niitä bailuja.
        Seuraavaksi äänestätte Euroviisuissa.
        Milloin meille kerrotaan,mihin rahat menee ja miten suuria summia.
        Operaattorille tietysti oma osuus.
        Joku suomalainen hyväntekeväisyyskohde olisi hyvä ja rahat lyhentämättömänä siihen.

• kylläpä sitä

maltti lähtee pienestä. Jostain tosi-tv ohjelmasta?!? Hey, c'mon. Ota vähä rauhottavii, jos ne auttais.

• jytdjtujdtyju

Se on niin perseestä syvältä kaivettu että vituuttaa saatana.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87