selkäleikatulle. Olen vastikään ollut selkäleikkauksessa, jossa minulta poistettiin lannerangasta välilevynpullistuma. Vielä ei ole kuntoilulupaa, mutta ajattelin, että kunhan lupa tulee, niin rupeen pitämään lihaskunnostani parempaa huolta. Olisiko pilates hyvä laji mulle?
Miten pilates
2
1981
Vastaukset
- MR4
Mä luulen että toi pilates olisi loistava juttu sun selällesi. Auttaa vahvistamaan keskivartalon lihaksia ja sitä kautta tuke selkää. Mun selkä ongelman ovat kadonneet pilateksen myötä.
- sanoisin että
se ois hyvä laji sinulle. Kunhan kuuntelet omaa kehoasi ja helpotat liikkeitä heti kun selässä tuntuu kipua. Omista kokemuksistani voin sanoa että kun pilateksen aloittaa, se käy todella paljon alkuun juuri selkään ja niskaan, koska liikkeet ovat uusia ja harjoitettavat lihasryhnär niitä vähemmän harjoitettvaia. Joten neuvoisin, että ota alussa tosi rauhallisesti äläkä revi liikaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296