Jos on auralliseen migreeniin taipumus, kuinka toimitaan yleensä ajokortin ja auto asioiden kanssa? Kiitos asiallisista vastauksista.
Migreeni ja ajokortti?
3
2955
Vastaukset
- anita
Olen kärsinyt aurallisesta migreenistä koko ikäni: Ajokortin hankintaa se ei ole mitenkään jarruttanut. Kirjalliset ja ajokoe menivät ensimmäisillä läpi. Suoritin autokoulun Helsingissä.
Kun tunnen ja huomaan että migreeni on tulossa niin ei autonrattiin. Särkyvaiheessa olen ajanut. Ja täytyy tunnustaa, että kerran ajoin kun auravaihe ja putkinäkö oli päällä, seurasin vain keskiviivaa etten aja vastaantulevan kaistalle.Ja reuna viivaa etten aja ulos tieltä. Uhkarohkeaa en suosittele. - Penny1
Kysyin lääkäriltä asiasta, kun olin tarkastuksessa ajokorttia varten. Vastaus oli ettei migreeniä katsota esteeksi kortin saamiselle tai ajamiselle. Tietenkin täytyy käyttää järkeä ratin taakse istuessa. Olin varma etten pääse teoriasta läpi, sillä päällä oli aika paha migreenikohtaus. Ekalla läpi ja virheitä vain kaksi, joista molemmat johtuivat migreenistä. Ajatus ei pelannut ja painoin saman vastauksen kuin edellisessä kysymyksessä vaikka tarkoitus oli vastata toisin:) Onneksi ajatus pysyi kuitenkin sen verran kasassa etten mokannut pahemmin.
- Anonyymi
Kiva kuulla. Entä jos on valoherkkä, mikä lasi tummentaisi tarpeeksi vai ei mikään. Liikenteessä kaikilla kirkkaat valot. Maalla ehkä osa ajaa kaupalle ja takaisin. Valoherkkyys voi olla myös melkoinen ongelma näissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164