Juu eli mikä on paras kokeilemasi voide yms ihon kiinteytykseen, laihduttamisen jälkeen ylimääräsitä nahkaa riittää, mistä apu?
MIKÄ PARASTA????
3
1269
Vastaukset
- 10nainen
Roc:n selluliittivoide ja laastarit, saa apteekista, ainoat jotka on oikeesti tehonneet, ja paljon testailin ennen kun löysin nämä jotka toimii.
- IHON KIINTEYTYKSEEN
Mä asun pienessä pitäjässä,apteekin valikoima ei välttättä ole kovin laaja, olisiko sinulla tarkat nimet ko tuotteille ja mitä/miten nuo laastarit käyteään, ovatko kuinka hinnakkaita? Kiitos..
- kevätkuntoon!
IHON KIINTEYTYKSEEN kirjoitti:
Mä asun pienessä pitäjässä,apteekin valikoima ei välttättä ole kovin laaja, olisiko sinulla tarkat nimet ko tuotteille ja mitä/miten nuo laastarit käyteään, ovatko kuinka hinnakkaita? Kiitos..
Sen vähän avun mitä voiteista saa irti niin minäkin olen saanut juuri ROCilta. Laastarilappusista en ollut niin innostunut mutta voide on ROC retinol anti-cellulite modelling. Mutta kyllä se apu on aivan "kosmeettisen" pientä. Suosittelen liikuntaa. Se on ainoa mikä ihan oikeasti oikeasti auttaa. Vaivaahan se tosin vaatii...
Olen lukenut että sekoittamalla kofeiinia rasvaan saisi saman lopputuloksen kuin kaupallisilla rasvoilla. Ylipäätään kai aineenvaihdunnan lisääminen ongelma-alueilla on se avain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068