ja mitä lentoyhtiötä suosittelet kun mukana 2 pientä lasta? Olen yrittänyt netistä etsiä mutta kaikki hinnat 1000 euroa ja ylöspäin eikö halvemmalla löydy? Matkanajankohta oisi syksyllä ja siis pelkkää lentoa saigoniin etsin.
Mistä halvimmat lennot?
5
1253
Vastaukset
- lennot
Eipä sinne alle tonnilla pääse.
Sinne muutenkin kovin vähän lentoja
Euroopasta mutta Air France ainakin lentää.
Näkyy olevan alkaen 1033e Helsingistä. - ....
bongata Finskin tarjouslento esim. Kantoniin (Guanqzhou tjsp.) ja sieltä jollain paikallisella kyydillä Saigoniin.
- ..........................
Ota lennot bangkokiin finskillä ja sieltä air asialla saigoniin. Itsellä on tuollaset lennot varattu ja hintaa tuli joku 700/nuppi.
- Moskovan kautta
Aeroflotilla pääsee Moskovan kautta Hanoihin. Eli Hki-Moskova väli Finnairilla ja jatko Aeroflotilla. Aeroflot lentää vain tiettyinä päivinä. Tämä vaihtoehto tällä hetkellä halvin, alle 900 eur.
- katsoin vain
Että jos lentää Nettilipulla Bankokiin (http://fi.seat24.com antoi menopaluu lipun 691€)
Sitten www.airasia.com lentää Bankok - Hanoi (minne olen itse menossa) menopaluu oli kait tuhantisen Bahtia..eli siis dollareitahan he haluaa...mitä se nyt sitten on 30$?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539