Olen nähnyt usein sellaista unta, menin tunnelissa ja olen pysähtynyt tunnelissa lepämään.Olin mato itse tai sen näköinen. Ajattelin silloin lepotilassa juuri sitä, että ihmiset eivät tiedä tästä paikasta, kun hyvää paikka se on..Oli hyvää olla siellä enkä halunut sieltä pois. Enkä päässyt mihin valoon, kun en ole kuollutkaan. Matkaa se vain oli. Sitten jonkun ajan päästä lähdin sieltä pois, takaisin. Voimat vain lisäntyneet ja tunsin itseäni piirteänä ja vahvana. Onko joku nähnyt sellaista unta tai kokenut sellaista tilaa, kertokaa. En vieläkin tajua oliko se untaa tai olotilaa, mutta olen kokeenut sitä..Kertokaa kokemuksista..
Mato tunnelissa
tar*
3
375
Vastaukset
- metrolla
kun matkustaa se on tunnelimato...
- Rev
En osaa sanoa muuta, kuin että olet nukkunut ilmeisen hyvin.
Unista kannattaa minusta pitää kirjaa pitemmällä tähtäimellä ja katsoa sitten koko kokonaisuutta yhdellä kertaa. Näin saat kokonaisemman kuvan. Yhden unen tulkinta sellaisenaan voi olla yhtä hankalaa kuin selvittää salapoliisimysteeri vain yhden vihjeen perusteella. - grillisipsi1
Mulla on nytkin vähän sellanen tunne. Tuntuu kuin kukaan jumalaa lukuunottamatta tietäisi "salaisesta tunteestani". Jotenkin kokoajan on mukava ja outo olo ja energia lisääntyy nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204