Kumpi on parempi?
Minä pidän enemmän Parliamentista, lähinnä runsaiden torvisoittimien takia. Hyviä biisejä löytyy kymmenittäin, esim. P-Funk, Mothership Connection, Give Up The Funk, Flash Light, Up For The Downstroke.
Entäs te muut?
Parliament / vs. / Funkadelic
5
1579
Vastaukset
- friikki87
No Parliament tietysti! P:n biiseissä on jotenkin parempi saundi ja tunnelma. Rytmit on tiukkoja ja bassoista löytyy potkua.
Onhan tuo Funkadelic myös tietysti ihan jees. Soundiltaan jotenkin rokimpi...en osaa oikein enempää selittää! - Dr. Funkensson
Parliamentin Funkentelechy Vs. Placebo Syndrome -levyllä oli Flash Lightin lisäksi muitakin hyviä biisejä, mutta Parliament minusta vain paransi grooveaan ajan myötä, joten eniten tykkään levyistä Gloryhallastoopid ja Trombipulation.
- tilt
on kyllä tuo Mothership Connection. Mutta tykkään myös niistä ekoista levyistä. En Osmiumista erityisesti, mutta Up For The Downstroke ja Chocolate City on tosi hyviä.
- tilt
Gloryhallastoopid-levyn Theme From The Black Hole on kyllä aivan hemmetin kova biisi. Noista uudemmista biiseistä muita hyviä mun mielestä on Aqua Boogie ja Let's Play House.
- A. Aikayksikkö
Mun mielestä ne on käytännössä sama bändi. Ja siis yhtä hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010