joioooo tää ei varmaan ees kuulu tänne :s
voisiko joku auttaa mua ? mun pitäis virkata ympyrä mut miten ihmeessä kun en saa ohjeesta selvää. tuossa kuva ohjeesta--> http://s172.photobucket.com/albums/w38/maijuzzi/?action=view¤t=homoo1466-1.jpg
niin että miten ihmeessä viiteen ketjusilmukkaan saa tehtyä 10 kiinteää silmukkaa kun niitä on vain viisi ?! en ymmärrä tätä yhtään ja hermot meneekun oon kokeillu jo ainakin 1249023784579485 kertaa !! voisiko joku please auttaa minua ?
APUA VIRKKAUKSEEN
ÄÄÄÄÄÄÄÄK
2
853
Vastaukset
- ei muuta
kuin virkaat niihin kaikkiin viiteen kaksi kertaa. Siis yhden kerran ja sitten toisen kerran ja sitten seuraavan silmukan kimppuun ja sama homma.
- sinun pitäisi
tehdä kaksi kiinteää silmukkaa jokaiseen ketjusilmukkaan.
Mene tuonne harrastukset palstalle,ja siellä askartelu ja käsityöpalstalle,niin saat varmaan enemmän vastauksia tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174