Millainen kunta asua? Kotiutuuko muualta Suomesta muuttava? Paikkakunnan nimi ei houkuttele, mutta mites kauniit maisemat???
Millainen paikka mahtaa olla lapsiperheelle?
Kertokaa Lemusta
5
636
Vastaukset
- ..................
8vuotta täällä asuneena voin todeta että todella rauhallinen paikka,kauppa,neuvola,kirjasto,pankki löytyvät keskustasta muu tarpeellinen noin.7km päästä maskusta,suosittelen asuinpaikaksi,ja nimestä muuten lemu sekä askainen liittyvät 2009 maskuun joten sen jälkeen ollaan maskulaisia.
- tontti myytävänä
Jos talon tahdot rakentaa lemuun,niin minulla olisi tontti mytävänä. Kirjottele tänne jos kiinnostaa. tontti sijaitsee haikarantiellä peltotontti.
- haisuli-hanna
tontti myytävänä kirjoitti:
Jos talon tahdot rakentaa lemuun,niin minulla olisi tontti mytävänä. Kirjottele tänne jos kiinnostaa. tontti sijaitsee haikarantiellä peltotontti.
mutta etsimme kyllä ihan valmista taloa siltä suunnalta.
Vinkkaahan paikkakuntalaisena jos tiedät siellä olevan tai piakkoin myyntiin tulevan,
kohtuuhintaista ja hyväkuntoista,
vähintään 5h k ok-taloa suurella tontilla. - Myymässä
haisuli-hanna kirjoitti:
Vinkkaahan paikkakuntalaisena jos tiedät siellä olevan tai piakkoin myyntiin tulevan,
vähintään 5h k ok-taloa suurella tontilla. - haisuli-hanna
haisuli-hanna kirjoitti:
vähintään 5h k ok-taloa suurella tontilla.ole etsimämme (oheinen linkki) mutta jotain sinnepäin.
Tuossa kohteessa on vähän liikaa remontintarvetta sekä liian vähän asuinneliöitä, mutta kiitos vinkistäsi kuitenkin.
Olisiko muita kohteita tiedossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728