Hei! Osaisiko joku sanoa kuinka paljon torimyyjän työstä (kesätyö) voi/pitää pyytää palkkaa? Itselläni ei ole asiasta mitään käsitystä, en ole koskaan ollut vastaavassa tehtävässä.
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vastata!
Torimyyjän palkka??
9
13023
Vastaukset
- kaikki mitä
Pystyt myymään ohi isännän , Voit tienata hyvinkin
- Anonyymi
juu ehdottomasti paras palkka
- helen_m
Palkka on harjoittelijan palkka luullakseni, ja se on pikkusen päälle 7 eur/h, jos ihan tes:stä katotaan.
- tessiä
Käsittääkseni torimyyjä ei kuulu mihinkään työehtosopimuksen piiriin vaan naudattaa ainoastaan yleisiä lakiin ja työehtoihin tehtyihin päätöksiin. Palkka ei näin ole sidottu mihinkään.
- paskathousussa
voit olla varmaa siitä että se on mahdollisimman huono sinun kannalta. Jos tarjoavat puolet tai koko summa käteisenä kannattaa sanoa ei kiitos, koska saat lopettaessasi muistaakseni 10% bonusta siitä mitä olet tienannut. Näin torikauppaajat yleensä välttää veroja. Sinun kannalta on kuitenkin edullisempaa tienata koko raha valkoisena.
Torityö on raskasta ja tulet tienaamaan noin 800/kk.
- kaksi kesää jo torimyyjänä
itse olen torimyyjänä jo toista kesää. palkka riippuu ihan työnantajastasi samoin työaika. oma palkkani oli ensimmäisenä kesänä vain 5e/h ja tänä kesänä 6e/h. Kannattaa siis ottaa jokin toinen työpaikka jos vain on tarjolla ellet halua tyytyä pieneen palkkaan.
- töitä etsiessä
torimyynnissä noudatetaan yleensä palvelualojen TES:iä, eli palkkaminimi 8,5e. Mielestäni tuntuu ihan reilulta...
- äåäåäåäåä
http://www.tyosuojelu.fi/fi/palkanmaksu
Palkkasuositus on tämän mukaan 1019 euroa kuukausipalkkana, 47,40 euroa päiväpalkkana tai 5,92 euroa tuntipalkkana. - Anonyymi
Olen torimyyjä. Vihanneksia ja lihasäilykkeitä olen ollut torimyyjänä vieraan palveluksessa ja palkka on 10€ myyntipäivästä ylimääräinen provisio. Jos tuotteita ei jää myymättä. Eli 70e ja käyn joka päivä torilla ti--la ,sunnuntai ja maanantai aina vapaapäivät. Niin palkka kk.ssa on siinä 1500 provikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226