Onko kellään tietoa, miten Dodge Avengerin ovien lukitus/avaus toiminnon saisi muutettua niin, että ovia avattaessa/lukitessa kuuluisi äänimerkki ("uikahdus")? Manuaalin mukaan se on mahdollista, mutta ohjetta ei ollut. Ainoastaan, kuinka vilkkujen välähdys ovia avattaessa saadaan päälle/pois.
Avengerin
4
1026
Vastaukset
- ..fffföö
Ohjekirja kertoo että näin voi tehdä, muttei kerro miten toimitaan, niin ota yhteys myyjäliikkeeseen/huoltoon. Oletan että olet ensimmäinen omistaja ja autossa on vielä takuu, joten ei pitäisi olla mitään kynnystä soitella myyjälle. Heidän tehtävähän tuon selvittäminen on.
Omasta mielestäni kyllä tuo vilkkujen välähtäminen on mukavampaa kuin pillin rääkäisy. Näin olen omani ohjelmoinut (vanha sebring) - roisiiii
Caliberissa ohjelmointi tehdään ajotietokoneella.
Teksti on tosin amerikaksi. Ajotietokoneella saa säädettyä myös ovien avaamisjärjestyksen, sisävlojen palamista voi säätää ja ovien lukituksen ajonaikana (kun vauhti nousee 27 km/t) sekä paljon muuta mukavaa muistaakseni kohdasta "personall settings". Kyllä manuaalissa pitäisi olla tietoa näistä vaihtoehdoista.- ovien lukitus
Olen käynyt ajotietokoneen personal settings läpi ja mm. nuo mainitsemasi jutut löytyvät, mutta ei sitä, jossa saisi äänen kuulumaan lukituksessa, mutta eipä tuo vakavaa ole...
- sitäei
ovien lukitus kirjoitti:
Olen käynyt ajotietokoneen personal settings läpi ja mm. nuo mainitsemasi jutut löytyvät, mutta ei sitä, jossa saisi äänen kuulumaan lukituksessa, mutta eipä tuo vakavaa ole...
ole,nimittäin sitä piippausta,vaikka ohjekirja niin sanookin,mutta eipä sillä tosiaan väliä ole.varashälytinkin toimii toisilla eri tavalla.minulla alkaa torvet soimaan ja toisilla taas oma hälytin alkaa ulisemaan,eli vaihteluja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429