Ostin talvella vuonna 2006 ilmestyneen hajuveden ja samantuoksuisen vartalovoiteen paikkakuntani kalleimmasta kempparista. Hajuvettä olen käyttänyt pitkin matkaa, mutta vartalovoidepurkin avasin vasta nyt... ja se oli täysin pilaantunut! Onko tuo noin nopeasti pilaantuminen normaalia, vai mistä on kyse? Säilytin purkkia kuivassa, pimeässä, ja viileässä, ja tietysti avaamattomassa pakkauksessaan.
Entä voiko se hajuvesikin olla jo pilaantunut? Jos en vain itse haista sitä, kun olen tottunut tuohon tuoksuun?
Miksi jo
pilaantunut?
1
536
Vastaukset
- ...
Mistä sitten päättelit, että vartalovoide oli pilaantunut? Eivät ne kyllä kauaa säily vaikka puteli olisi avaamaton, viimeinen käyttöpäivä on voinut olla lähellä jo silloin kun ostit voiteen. Muistaakseni nuo säilyvät avaamattomina max. 3 vuotta.
Pilaantuneen hajuveden kyllä haistaa, haju muistuttaa lähinnä kärpäsmyrkkyä. Yleisesti väitetään että hajuvesi säilyy vuoden, oman kokemuksen mukaan säilyy kyllä huomattavasti pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306