Olen nappaillut lähes viikon maitohappobakteereja (Tolosen kapselit) ohjeen mukaan 2 päivässä ja tulos on sama kuin pari kertaa aiemmin: vatsa kuralla, kamalat ilmavaivat 24/7 ja muutenkin heikko olo. Tarkoituksena oli syödä kuukauden kuuri loppuun, mutta taas joudun keskeyttämään, kun suoliston kunto ei kestä.
Onko kellään samoja kokemuksia? Näitä terveyttä edistäviä bakteereja luulisi voivan syödä vaikka kuinka, mutta ei. Käytän joskus Gefilus-mehuja ja niistäkin saattaa tulla vastaavia vaikutuksia, joskin onneksi hieman lievempinä.
Vatsa sekaisin maitohappobakteereista
9
7560
Vastaukset
- pierupete :-)
Tere!
Kannattaa pitää taukoa. Minä kärsin ripulista ja söin maitohappobakteereja täällä annettujen linkkien mukaan, en tehnyt virheitä... äsh, ripuli vain jatkui ja jatkui. Ruokavaliota en muuttanut ja lopetin maitohappobakteerit ( vain activia - jugurttia käytän, joskus gefiluspiimää ) jolloin huomasin vatsan rauhoittuvan ja olon helpottavan. Ripuli ( 5 kk ) alkaa olla nyt pois.
Tiedän saavani maitohappobakteeri - linkittäjät varpailleen ja suuttumuksesta niskakarvat pystyyn mutta sanon näin perstuntumalla, että pidä taukoa maitohappobakteereista.
Aurinkoisin kevätterveisin pierupete :-)Kannattaa aloittaa jopa varovasti, kun ei tiedä suolistonsa kuntoa. kaikki muutokset vaikuttavat, ja yksilöllisesti.
- ei tuoteselostetta
Vain annettu tieto: kasviskuorilo, mitkä on täyteaineita sitten. Pusseissa,5 eri hedelmäkuitua (ananas, appelsiini, omena, papaija, sitruuna)
- luonnollisuus kunniaan
Kantsii lopettaa heti nuo kapselit.
Osta vaikka hapanmaitotuotetta, joista saa luonnollisia bakteereja eikä tule vatsavaivoja.
Molkosan on yksi hyvä vaihtoehto.
Tolonen myy muutenkin ihan moskaa. kertoi minulle kerran maitohappobakteereista, että niistäkin voi tulla ripuli, ku onhan ne bakteereja. Yleensä ne on vielä eläinperäisiä.
- Oiva Rutanen
elävillä-luonnollisilla bakteereilla, mitä meidän limakalvoilta löytyy luonnostaankin, oli ne sitten ihmis-, tai eläinperäisiä, et voi saada aikaan minkäänlaista nekatiivista. Mutta se vaatii juuri sitä, että syöt juuri samoja kolmea tärkeintä bakteeria. Olen pudottanut listalta juuri sellaiset tuotteet, joka on-
1.Synteettinen,
2.Tehty ilmiselvästi rahastus tarkoituksessa, esim yksi kapseli sisältää vain 0,8'miljardia bakteeria,
3.Sisältää väärät bakteerit.
Linkissä lisää-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Suosittelen noita mh-bakteereita vähintään 12'kk.tta. - Raffinement
Tolosen kapselit eivät ole samaa tavaraa kuin mitä eräs kirjoittajista oli netistä löytänyt. Nämä ovat uusi tuote, jossa tuntuisi olevan juuri noita hyödyllisiä bakteerilajeja. Vuorokausiannos on 0,4 miljardia mhb:tä, eli ilmeisesti ei kuitenkaan riittävä.
Selitystä vatsan kupruilulle en ole kuitenkaan vielä löytänyt, sillä vatsa toimii muulloin kohtuullisen hyvin. Etsintä siis jatkuu... - Oiva Rutanen
Raffinement kirjoitti:
Tolosen kapselit eivät ole samaa tavaraa kuin mitä eräs kirjoittajista oli netistä löytänyt. Nämä ovat uusi tuote, jossa tuntuisi olevan juuri noita hyödyllisiä bakteerilajeja. Vuorokausiannos on 0,4 miljardia mhb:tä, eli ilmeisesti ei kuitenkaan riittävä.
Selitystä vatsan kupruilulle en ole kuitenkaan vielä löytänyt, sillä vatsa toimii muulloin kohtuullisen hyvin. Etsintä siis jatkuu...http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144