Nimmareista

!!!!!!!!!!!!!!

Ja Jariko ei muka jaa nimmareita? Ottakaa silmä käteen ja käykää katsomassa Jarin nettisivuilta. Siellä on nimmaritilaisuuksia vaikka muille jakaa. Sovitaanko että se nurina nimmareiden jaosta loppuu nyt tähän!
Konsertit konsertteina ja nimmaritilaisuudet nimmaritilaisuuksina, niin sen olla pitää!!! Näin tekee ammattilainen.

10

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunetti28

niin juuri ja nyt se on loputtava se turha valitus

• luulot veks

Lopettakaa te kaksi se jankuttaminen samasta asiasta. Tottakai nyt jakaa nimmareita (edellisestä jakotilaisuudesta onkin 4,5v) kun uusi levy ilmestyy. Miten voitte olla noin putkiaivoisia? Nimmareita jakavat kaikki suuret starat Rollareita myöten keikan jälkeen. Että hei haloo!!! Siihen on varmaan hyvä syy miks ei jaa ehkä paniikkihäiriö, itseluottamuksen puute, kuka ties. pelkää että konserteissa käy joku, joka ei ole fani. Sitä en kyllä itse usko...

• tietosi
        luulot veks kirjoitti:

Lopettakaa te kaksi se jankuttaminen samasta asiasta. Tottakai nyt jakaa nimmareita (edellisestä jakotilaisuudesta onkin 4,5v) kun uusi levy ilmestyy. Miten voitte olla noin putkiaivoisia? Nimmareita jakavat kaikki suuret starat Rollareita myöten keikan jälkeen. Että hei haloo!!! Siihen on varmaan hyvä syy miks ei jaa ehkä paniikkihäiriö, itseluottamuksen puute, kuka ties. pelkää että konserteissa käy joku, joka ei ole fani. Sitä en kyllä itse usko...

taas, ennen kuin paasaat täydellä paatoksella. Minä olen kyllä saanut nimmarin, eikä siitä todellakaan ole 4,5 vuotta. Eikä ole tarvinnut notkua ja kytätä Jarin auton luona.
        Jari ei olekaan mikään Rollarit, että haloo itsellesi vaan! Jari on Jari, take it or leave it!

• ei jaa

Jari Sillanpää ei ole jakanut virallisesti vuosikausiin nimmareita konserttien ja keikkojen jälkeen. Hyvin harvoin sattuu pysähtymään ja raapustamaan muutaman nimmarin. Eikä Sillanpää myöskään halua,että häntä kuvataan,eli ei halua fanikuviin tms.

• :) :) :)

EI NIITÄ SESSIOITA KUKAAN TÄYSPÄINEN KESTÄISIKÄÄN!!!!

• brunetti28

jariko ei halua muka fanikuviin minun kanssa se kyllä suostu ei tarvinut paljon houkutella. ja nimmarin olisin varmaan kans saanut jos olisin pyytänyt

• be happy
        brunetti28 kirjoitti:

jariko ei halua muka fanikuviin minun kanssa se kyllä suostu ei tarvinut paljon houkutella. ja nimmarin olisin varmaan kans saanut jos olisin pyytänyt

niin sie oot varsinaine harvinaisuus, ei anna nimmarii ei poseerata kuvis, ei ole aika, kiireine kuulusine esiintynä, fanit? Mitä o? Jari halua raha paljo raha paljo helposti saa konsertei, ei tarvi muuta ku sama ohjelmine joka kerta. Mine olla virolainen ja fani, muttei hätä mike, hieno olla konsertis, ehkä ylpi liianki. mutta siel lavalla lauleloo miulle. Kaukana tosi, oisko rahaahne? Tiet' hänt mut lauleloo kauniisti..

• olevasi
        be happy kirjoitti:

niin sie oot varsinaine harvinaisuus, ei anna nimmarii ei poseerata kuvis, ei ole aika, kiireine kuulusine esiintynä, fanit? Mitä o? Jari halua raha paljo raha paljo helposti saa konsertei, ei tarvi muuta ku sama ohjelmine joka kerta. Mine olla virolainen ja fani, muttei hätä mike, hieno olla konsertis, ehkä ylpi liianki. mutta siel lavalla lauleloo miulle. Kaukana tosi, oisko rahaahne? Tiet' hänt mut lauleloo kauniisti..

hauska? Ei uponnut.

• J.V.S
        olevasi kirjoitti:

hauska? Ei uponnut.

hauskaa, tottakin siellä oli. Minuakaan ei haittaa "rahastus" tai ettei kirjota nimikirjotuksia. HÄN laulaa konserteissa vain minulle ja vain minulle, koska haluaa.

• only love..
        J.V.S kirjoitti:

hauskaa, tottakin siellä oli. Minuakaan ei haittaa "rahastus" tai ettei kirjota nimikirjotuksia. HÄN laulaa konserteissa vain minulle ja vain minulle, koska haluaa.

vaikka ei nimmaria kirjoita tai suostu kuviin, unelmoida voi ilmankin. Eikä haittaa,vaikka on ylpiä ja ei välitä tulla lähelle yleisöään. Mitä väliä? Voin unelmoida hänen laulavan vain minulle ja välittävän meistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe