Olisiko kävijöillä kerrottavaa hotellista nettitietojen lisäksi? Meillä on sinne varattuna merinäköalahuone maaliskuuksi -09.
Etsimme hyvätasoista mutta riittävän "kodikasta" hotellia missä on hyvä buffetaamiainen. Toivomme että ranta on pitkä ja lenkkeilyyn sopiva. Hieronnat olisivay kivoja. Lähistöllä (0-4 km) sopisi olla ruokapaikkoja.
Olemmeko valinneet oikein?
Phan Thiet/Oriental Pearl Resort?
Menossa
1
939
Vastaukset
- Sinne myös
Saman hotellin mekin valitsimme Aurinkomatkojen tarjonnasta. Olen etsinyt netistä kommentteja ko. hotellista, mutta kovin vähän niitä löytyy.
Hotelli saattaa olla hieman syrjässä Mui Ne:n keskustasta (n. 4-5 km), mutta eiköhän tuolta pääse kulkemaan vaikka taksilla. Olemme lähdössä ennen teitä, joten voin laittaa sitten matkan jälkeen kommentteja. On vaan vielä aika pitkä aika siihen, joten myös minä olen kiinnostunut, jos jollain olisi kokemusta Oriental Pearl Resortista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204